Limitirana kolekcija koju je Virdžil Ablo dizajnirao za brend Ikea je u prodaji.
Dizajner je želeo da svoj lični pečat postavi na logotip švedske firme. Nikada do sada logo Ikea nije promenjen, a dizajner je to učinio i dodao znake navoda kojima obeležava svoje dizajne. To nije jedino mesto na koje je Virdžil stavio svoje prepoznatljive „citate“. Učinio je to i u svojoj saradnji za Nike, pa čak i na venčanici Hejli Boldvin.
Novi Ikea logo može se videti u prodavnicama u Velikoj Britaniji, a rebrendirani švedski brend sada umesto Ikea postaje "Ikea".
Podsetimo da se takođe u kolekciji Markerad koju je dizajnirao Virdžil nalaze tepisi sa natpisima poput "Wet Grass" ili torba "Sculpture".
Promena logotipa je minimalna, omogućava vam da dalje identifikujete brend, ali na ovaj način dizajner pokazuje sopstvenu ličnost i identitet.
Ikea očekuje veliko interesovanje povodom predstavljene kolekcije i već su objavili da će ovo biti "najudobnije čekanje u redovima na svetu", jer će biti postavljene sofe, fotelje, prekrivači i jastuci kako bi čekanje bilo što udobnije.
M.L.
trendencias.com