Ukoliko šte rešili da se upustite u kulinarske vode, ali vam čitava ideja deluje pomalo zastrašujuće – onda je najnoviji izum kompanije IKEA pravo rešenje za vas.
Kanadski ogranak švedskog giganta u saradnji sa marketinškom kompanijom Leo Burnett napravio je projekat “Cook this page” (skuvaj ovu stranicu), seriju recepata odštampanih na posterima. Svaki poster sadrži instrukcije i ilustracije namirnica koje kuvara upućuju gde tačno koji sastojak treba da stoji (crteži odgovaraju realnim dimenzijama namirnica). Čitav projekat podseća na dečije bojanke, s tim što se umesto bojica koristi – hrana. Kada se svaki komadić nađe na svom mestu, dovoljno je urolati papir i ubaciti jelo u rernu. Najveći plus ovog koncepta? Za štampanje je korišćen pek-papir i jestivo mastilo, što znači da je količina suđa potrebna za pripremanje obroka drastično smanjena.
Projekat “Cook this page” osmišljen je za nedavni promo događaj u Kanadi i još uvek nije dostupan u maloprodaji. U demo verziji, kompanija IKEA pripremila je 3 jela: raviole sa švedskim ćuftama, losos sa limunom i koktel škampe. Kako izgleda postupak pripreme raviola možete pogledati na sledećim stranicama: