Da li ste se ikad zapitali šta virtuelni influenser radi po ceo dan?
Kako bi vam to otkrio brend IKEA se nedavno udružio sa kreativnom agencijom Wieden + Kennedy Tokyo, kako bi sa vama podelio kratak uvid u svakodnevni život prvog virtuelnog modela iz Japana koji nosi ime IMMA. Trodnevna instalacija proslavila je otvaranje nove IKEA radnje u Tokiju.
Često viđenja na događajima i izložbama u Tokiju i širom sveta, IMMA je stekla svetsku slavu i preko 250 hiljada pratilaca na Instagramu. IKEA je prva koja je dovela virtuelni model u stvarni svet, stvorivši joj dom u svojoj novoj radnji. Između ostalog cilj je bio da se mladima u Tokiju podeli koncept opremanja malih prostora, što je gotovo uvek izazov sa kojim se suočavaju nove generacije koje žive u velikim gradovima.
Menadžer marketinga IKEA brenda u Japanu kaže kako su dugo radili na pokretanju nove Harajuku radnje u Tokiju i kako su se stvari dosta izmenile usled situacije sa Covidom 19, ali da je svrha njihovog rada ostala ista. Njihova je misija da inspirišu mlade kako bi stvorili sebi dom u kom će se osećati srećno i zadovoljno. Udruživanje sa IMMA robotom donosi novu viziju doma kojoj ranije IKEA nije toliko posvećivala pažnju.
Tokom instalacije prolaznici su imali priliku da vide IMMU u obavljanju njenih dnevnih aktivnosti koje su uključivale sve od plesa, preko joge, pa sve do usisavanja i zalivanja biljaka. Takođe svi oni koji nisu bili u prilici da posete Tokio, zbog pandemije, mogli su na YouTube kanalu koji vodi IKEA uživo da prate dešavanja u – kući IMMA robota.
IMMA lično je izjavila da se i njen svet drastično promenio usled socijalne distance, ali da je malo po malo pronašla različite načine da sebi obezbedi sreću u kućnim uslovima. Shvatila je važnost ličnog prostora i sa zadovoljstvom je podelila uvid u svoju svakodnevicu sa svima koji su želeli da – bace pogled.
Ž.J.
Izvor: Designboom