IKEA vam omogućava da vidite kako živi IMMA – prvi japanski virtuelni model

Da li ste se ikad zapitali šta virtuelni influenser radi po ceo dan?

Kako bi vam to otkrio brend IKEA se nedavno udružio sa kreativnom agencijom Wieden + Kennedy Tokyo, kako bi sa vama podelio kratak uvid u svakodnevni život prvog virtuelnog modela iz Japana koji nosi ime IMMA. Trodnevna instalacija proslavila je otvaranje nove IKEA radnje u Tokiju.

Često viđenja na događajima i izložbama u Tokiju i širom sveta, IMMA je stekla svetsku slavu i preko 250 hiljada pratilaca na Instagramu. IKEA je prva koja je dovela virtuelni model u stvarni svet, stvorivši joj dom u svojoj novoj radnji. Između ostalog cilj je bio da se mladima u Tokiju podeli koncept opremanja malih prostora, što je gotovo uvek izazov sa kojim se suočavaju nove generacije koje žive u velikim gradovima.

Menadžer marketinga IKEA brenda u Japanu kaže kako su dugo radili na pokretanju nove Harajuku radnje u Tokiju i kako su se stvari dosta izmenile usled situacije sa Covidom 19, ali da je svrha njihovog rada ostala ista. Njihova je misija da inspirišu mlade kako bi stvorili sebi dom u kom će se osećati srećno i zadovoljno. Udruživanje sa IMMA robotom donosi novu viziju doma kojoj ranije IKEA nije toliko posvećivala pažnju.

Tokom instalacije prolaznici su imali priliku da vide IMMU u obavljanju njenih dnevnih aktivnosti koje su uključivale sve od plesa, preko joge, pa sve do usisavanja i zalivanja biljaka. Takođe svi oni koji nisu bili u prilici da posete Tokio, zbog pandemije, mogli su na YouTube kanalu koji vodi IKEA uživo da prate dešavanja u – kući IMMA robota.

IMMA lično je izjavila da se i njen svet drastično promenio usled socijalne distance, ali da je malo po malo pronašla različite načine da sebi obezbedi sreću u kućnim uslovima. Shvatila je važnost ličnog prostora i sa zadovoljstvom je podelila uvid u svoju svakodnevicu sa svima koji su želeli da – bace pogled.

Ž.J.

Izvor: Designboom

Povezane teme