Sve uz zvuke talasa...
IKEA Australija lasnira YouTube kanal Slow TV Channel.
Sve počinje pričom o putovanju. Naime, brod prevozi robu brenda koja se prodaje u prodavnicama u Australiji.
Kako švedska kompanija planira da se izbori sa nesanicom među lokalnim stanovništvom? Emitovanje će trajati dve nedelje, odnosno 336 sati neprekidnog videa. Video će biti praćen mirnom muzikom i glasovima Kenta i Sare Erikson, koji će čitati katalog proizvoda IKEA 2020. Uz zvuk talasa švedski saradnici pripovedaju o nautičkom putovanju. Prenos uživo završava se 26. septembra, kada brod stigne u luku na IKEA Sleep Festival koji tog dana poćinje. Festival će se održavati u lokalnim prodavnicama.
Gledaoci mogu da se uključe i pogledaju prikaz broda u stvarnom vremenu dok putuje otvorenim morem tokom 14 dana.
„Ovde u IKEA-i shvatamo koliko je san važan za bolju svakodnevicu. Kao stručnjaci za život kod kuće, želimo nadahnuti mnoge ljude da stvore najbolje okruženje za spavanje kako bi mogli da se osveže i pripreme za život.“
M.L.
bandt.com.au