IKEA, jedan od najpoznatijih svetskih brendova sa svojim poslovanjem započeo je davne 1943. godine.
Danas ovo ime je poznato širom planete i priznato u pogledu kvaliteta nameštaja i dodataka za opremanje savremenog doma. Nedavno kompanija je odlučila da se pozabavi jednim zanimljivim programom. Naime, ona započinje sa otkupom nameštaja u ciju promocije ekološke odgovornosti.
Jednostavno program se zasniva na ideji da se ljudi odvrate od koncepta poznatijeg kao Black Friday, koji se povezuje sa velikom potrošačkom manijom. Pristupajući problemu sa ekološke i ekonomske tačke gledišta, IKEA se nada da će ova inicijativa omogućiti ljudima širom sveta da zauzmu čvrst stav protiv prekomerne potrošnje ovogodišnjeg – Crnog Petka. I ne samo ove, već i u godinama koje slede.
Kompanija IKEA vam omogućava da prodate nameštaj koji vam više ne treba, obećavajući pri tom da će pronaći nekog kome on može koristiti. Umesto velikih akcija i popusta, ovom prilikom IKEA kupuje od – Vas. Zauzvrat vi dobijate vrednosnu karticu sa kojom možete sebi da poklonite nešto što vam treba. A ako ste pri tom član IKEA Family kluba, procenjena otkupna vrednost nameštaja koji ste doneli biće – duplirana. Ove je prilika koja se ne propušta, a traje od 24.11. do 03.12. 2020. godine. Sav nameštaj koji bude otkupljen u ovom periodu biće doniran onima koji su najviše pogođeni pandemijom Covid 19.
KAKO BITI DEO PRIČE KOJA NOSI NAZIV "DRUGE ŠANSA"?
Green Friday je organizovan u sklopu usluge "Druga šansa".
A biti deo ove priče je vrlo lako:
Korak broj 1: popunjavanje formulara. On line formular služi da biste dobili procenjenu otkupnu cenu vašeg korišćenog IKEA nameštaja.
Korak broj 2: donošenje nameštaja u IKEA poslovnicu. Korišćen i sklopljen nameštaj je potrebno doneti na odeljene Službe za kupce u okviru robne kuće IKEA Beograd.
Korak broj 3: preuzimanje kredita. Po završetku pregleda nameštaja i potvrđene procene, vama se uručuje IKEA vrednosna kartica i konačan iznos otkupa.
Ono što treba da imate na umu jeste da IKEA neće otkupljivati proizvode koji nisu iz njenog asortimana. Takođe na toj listi se nalaze i dodaci za opremanje doma poput rasvete i tekstila, šarki, ručki, proizvodi koji se koriste na otvorenom, dušeci, kuhinje i kuhinjski elementi, modularni garderoberi, električni uređaji, proizvodi koji rade na gas i oni za decu i bebe.
Uspešnim poslovanjem IKEA smatra rad u skladu sa onim što je kupcima važno. Korporativna odgovornost tokom ovog duboko ekološki usmerenog vremena znači, pronalaženje načina za smanjenje otpada na globalnom nivou, a IKEA je posvećena tome da bude deo rešenja za promociju održive potrošnje, u borbi protiv klimatskih promena.
Ž.J.
Izvor: Dornob i IKEA