IKEA kompanija, predstavila nam je svoju ponudu za proleće koje je pred nama, koja kao i uvek do sada nudi najbolji način za kreiranje tople atmosfere i celokupno udobnog ambijenta…
Njihova najnovija kolekcija sadrži romatične detalje, prirodne, a samim tim i najprijatnije materijale, kao i jedinstveni nameštaj u retro stilu. Za ovo proleće, dizajneri iz kompanije IKEA predlažu nam vanvremenski dizajn, koji je savršeni manir za dekoraciju i uređenje enterijera, koji treba da zrači toplinom i udobnošću.
U viziji IKEA kompanije, proleće koje je na samo jedan korak od nas, što nam vremenske prilike predočavaju svakodnevno, biće romantično, veoma toplo i idilično, savršeno poput bajke koju sami smišljamo. Njihova nova prolećna linija sadrži tradicionalni stil, uz novitete koji su svakako neizbežni, i uvek brzo postanu esencija za dekor enterijera. Novi materijali, kuhinjski pribor, komadi nameštaja i aksesoari, kreirani su tako da im je jedini zadatak da u enterijeru vašeg doma, odnosno vašeg utočišta, stvore atmosferu koja mu daje šarm udobnosti i topline. Vaš dom je u viziji IKEA kompanije mesto gde slavite svaki momenat svog života, sa porodicom, prijateljima ili sami, odnosno kako god da to vama odgovara.
U najnovijoj liniji ove kompanije, asortiman tekstila, koji je nastao kao plod saradnje sa Muzejom grafike i tekstila smeštenim u Francuskoj, dobio je najveći značaj. Fokus rada na ovoj ponudi bio je zasnovan na lokalnim umetnicima i njihovim veštinama, koji su davne 1833. godine predstavili kolekciju projekata na kojima su sami radili, kao i ostalih dizajna sa različitim poreklom i stilovima. Značaj ponude koju su oni predstavili tokom vremena je lagano rastao, da bi u današnje vreme bio najznačajnija kolekcija štampanih materijala u čitavom svetu.
Upravo ti projekti iz francuskog muzeja, poslužili su kao izvor inspiracije za rađanje nove ideje specijaliste za razvoj IKEA kompanije, Emu Džons, koja je u svom radu iskoristila uzorke koji su u skladu sa filozofijom estetike IKEA kompanije i predstavila svoju viziju tradicije u formi aksesoara i komada nameštaja.
Kako su izjavili iz IKEA kompanije: “U ovoj kolekciji namerno je kombinovano staro sa novim, kako bi na taj način nastao veliki broj predivnih kombinacija. U isto vreme, želeli smo da predstavimo našu ekspertizu na polju opremanja i dekorisanja doma, kao i razumevanja šta u stvari život u domu predstavlja.”
Kada govorimo o inovacijama, IKEA kompanija predstavila je posteljinu, zavese i jastučnice, koje će svojim dizajnima oplemeniti prostor svakog doma. Ovi tekstilni dizajni će se veoma lepo i lako uklopiti sa svim drugim komadima iz asortimana ovog brenda, koji sadrži predmete koji su klasični i tradicionalni, a u isto vreme savremeni i moderni.
Takođe, kao deo svoje prolećne ponude, IKEA nudi i dve edicije ograničenog izdanja, koje su ispunjene razigranim komadima dekoracije, sa smelim šablonima i živahnim bojama. Njihova GILTIG kolekcija razvijena je u saradnji sa britanskom dizajnerkom Kejti Iri, koja je poznata po jarkim i smelim šablonima u modnom svetu. Naravno, ova dizajnerka od svoje filozofije i estetike nije odustala ni u saradnji sa IKEA kompanijom. Ona je predstavila komade koji su dekorisani ribama koje iskaču iz vode, činije koje vam uzvraćaju pogled i abažure za lampe koji su ukrašeni smelim pigmentima i šablonima. Kolekcija sa njenim potpisom biće dostupna od aprila ove godine. Sa druge strane, od marta, IKEA kompanija će zvanično lansirati i TILLFÄLLE prolećnu liniju, koja kombinuje brazilsku smelost sa skandinavskim minimalizmom. Ova linija je mešavina dve različite estetike, a to je uspešno predstavljeno razigranim šablonima na elegantnoj keramici, pločicama i pluti.
N.Đ.