Znamo da je igra veoma važan deo života, i u njenu moć svi moramo verovati…
Igra nam dozvoljava da budemo kreativni, da istražujemo, eksperimentišemo, sanjamo i otkrivamo. Zajedno, udruženim snagama, kompanije IKEA i LEGO Group navode nas da se igramo još više. Igra je ključna stvar za razvoj i nezaobilazni je deo lepog, svakodnevnog života. Ona u sebe uključuje mnogo različitih stvari, za toliko različitih ljudi. Ipak, svakoga dana, susrećemo se sa različitim barijerama koje nas sprečavaju da se igramo, a one su daleko primetnije za odrase. Jedna stvar zbog koje se odrasli plaše igranja je činjenica da igra može biti neuredna. Druge barijere su vidljive deci – odrasli pokušavaju da kreiraju red u okruženju za igru, dok deca u njoj uživaju i često joj se u potpunosti prepuštaju.
“Sve je počelo pozivnicom koja je stigla od LEGO Group, na kojoj je pisalo “Želite li da se igrate?”. Naravno, rekli smo da i sada zajedno želimo da omogućimo više igre, ugrađujući je u funkcionalnost svakodnevnog života. U IKEA kompaniji, mi pre svega želimo da rešimo ovaj verovatno umišljeni konflikt igre i urednosti. Igra je neuredna na kreativan i razigran način. Mi snažno verujemo da više igre čini jedan dom, ali i čitav svet boljim mestom”, kaže Fredrika inger, biznis menadžer u Children’s IKEA.
“U LEGO Grupi, naša misija se oduvek zasnivala na inspirisanju i razvoju dece kroz igru, i uvek je postojalo neko uzbuđenje i zabava, odnosno izazov u pronalaženju rešenja koje može decu navesti na više kreativne igre, koja će istovremeno biti zadovoljavajuća i za roditelje, koji će imati mogućnost da se igraju zajedno sa decom. Znamo da je kreativnost kritična veština neophodna za budućnost, ali takođe znamo da čačkanje, eksperimentisanje, kreativnost i isprobavanje novih stvari može napraviti nered. U saradnji sa IKEA kompanijom, mi želimo da savladamo ovaj izazov, koji možda sprečava neke roditelje da uživaju u igri svoje dece”, rekla je Lena Diksen, stariji podpredsednik razvoja proizvoda LEGO Grupe.
“Spajanje ljudi uz pomoć igre, daje nam priliku da se više igramo, što je ključno za nas i za LEGO Grupu, sa našim vizijama, misijama i vrednostima. Zato želimo da istražimo šta će se dogoditi kada radimo zajedno u pokušaju da navedemo što više ljudi da kažu “da” igranju”, dodaja je Fredrika Inger.
Plodove ove interesantne saradnje ćemo imati prilike da vidimo u sledećih nekoliko godina.
N.Đ.
Izvor: IKEA