Kompanija IKEA želi da razume šta ljudi žele kada se radi o vežbanju, spavanju i ishrani kod kuće...
IKEA i sportski brend adidas, sarađivaće na istraživanju veza između životnog prostora i sporta, ali i toga, kako ova dva faktora mogu biti adaptirana i kombinovana radi zdravijih životnih navika.
Istraživači su dokazali da je dom mesto gde navike nastaju. IKEA želi da istraži na koji način enterijeri naših stanova i kuća mogu pogodovati aktivnom životnom stilu, a sve to se izvršava u saradnji sa brendom adidas. Ovo partnerstvo zbližiće dizajnere obe kompanije radi razmene znanja i ideja, uvida u temu i mogućih načina za stvaranje lakšeg prostora za vežbanje kod kuće.
„Dom je mesto gde razvijamo dugogodišnje navike. U timu sa kompanijom adidas, mi želimo da razvijemo saznanja o tome šta velnes znači različitim ljudima i koju ulogu njihov životni ambijent poseduje u ličnom zdravlju. Sa svim ovim, mi ćemo kreirati domove koji su bolje dizajnirani i omogućuju svojim vlasnicima daleko aktivniji životni stil,“ izjavio je Markus Engman, direktor dizajna kompanije IKEA.
U prvoj fazi ove saradnje, kompanije IKEA i adidas provešće određeno vreme u domovima ljudi različitih zemalja i životnih doba, sa fokusom na mlade žene kako bi naučili nešto više o tome kako danas svet živi.
„Naši ciljevi su da sport omogućimo svakome. Sarađujući sa švedskom kompanijom IKEA, mi želimo da saznamo zašto su ordeđeni ljudi aktivniji od drugih, posebno mlade žene i istražimo koju ulogu igraju naši enterijeru u pomeranju granica fitnes vežbi“, rekla je Žozefina Aberg, šef dizajna brenda adidas.
„Stvaranjem alijanse sa ovim sportskim gigatnom, mi želimo da razumemo, šta zapravo predstavlja dobrostanje za različite ljude širom sveta, posebno ono što utiče na vežbanje, spavanje i ishranu tokom naših svakodnevnica. Ovo istraživanje će, nadamo se, kreirati bolje domove, izmeniti navike i omogoćiti aktivniji žovot mnogim ljudima, iz razloga što mi čvrsto verujemo da bi velnes trebalo da bude dostupan za svakoga“, zaključio je Markus Engman.
N.Đ.