Posedovanje IKEA nameštaja je praktično postalo obred u načinu stanovanja, sve od studentskih dana pa do parova koji po prvi put dele stan zajedno...
Kompanija izbacuje oko 2.500 novih proizvoda na godišnjem nivou, ali pošto je švedski brend nameštaja i pokućstva osnovan davne 1943. godine, neki od omiljenih proizvoda su se pojavili i izdržali test vremena. Poäng fotelja je proslavila 40 rođendan, dok je Billy polica za knjige prodavana na svakih 10 sekundi negde u svetu.
Kompanija IKEA je zamoljena da istakne svoje najpopularnije proizvode svih vremena. Oni ne moraju biti najbolje prodavani, jer je to veoma teško izračunati s obzirom na to da nisu svi proizvodi posedovali internacionalni plasman i neki od njih su imali ograničene serije, već radije najbolje prodavani proizvodi u opsegu individualnih kategorija, kao što su fotelje i ramovi kreveta, na primer.
12. Ribba ramovi čine da vaše fotografije i umetnost blistaju.
Jednostavnost je glavni princip dizajna brenda IKEA i serija ramova Ribba upravo to i dokazuje. Ribba ramovi dolaze u različitim veličinama i crnoj, beloj i čelično sivoj boji.
11. Färgrik šolja je sa sobom donela esenciju uživanja u kafi.
Bela kamena Färgrik šolja za kafu se idealno slaže sa bilo kojom šemom boja u kuhinji, jednostavna je i svetla. Pored svega, nije potrebno da potrošite veliki novac prilikom njene zamene u slučaju da se polomi na podu.
10. Klippan dvosed za zaljubljene koji odgovara malim budžetima i malim stanovima.
Širine svega 1 m i 78 cm, Klippan dvosed se može smestiti u najmanje stanove koji postoje. Dostupan je u beloj, sivoj i boji karamele. Ako napravite jaku fleku ili oštetite svoj dvosed, možete kupiti zamensku navlaku za svega 25€.
9. Docksta sto koji upotpunjuje minimalističku kuhinju.
Docksta sto se uklapa sa svojim blagim ivicama i jednostavnom siluetom. Beli finiši dozvoljavaju eklektičnom asortimanu stolica ili dekoraciji da se istaknu.
8. Ektorp sofa je pravljena da traje.
Sitni detalji kao što su jaki šavovi, promenjiva navlaka i dvolični jastuci na sedištima, omogućuju Ektorp sofi da izdrži višegodišnju svakodnevnu upotrebu. Pena i sedište napunjeno vlaknima poliestera pružaju jastucima fantastičnu podršku.
7. Lack seriji stolova nikako ne nedostaje stila.
"Osnova" nije loša stvar kada se radi o nadmoćnoj seriji stolova kompanije IKEA. Stolovi variraju u veličinama i proporcijama, dolaze u različitim bojama i finišima. Oni su lagani tako da ih možete pomerati veoma lako i stvarati idealan feng šui vaše sobe iznova.
6. Stockholm tepisi dodaju boju bilo kojoj sobi.
Tepisi Stockholm su kreirani ručno u tekstilnim centrima u Indiji, obezbedivši pritom dobre radne odnose i solidne plate zaposlenima. Oni su podjednako neodoljivi u kockastim i obrascima nalik piknik ćebetu.
5. Rens tepih od ovčije kože unosi toplinu u sve domove.
Beli tepih kompanije IKEA "moli" da bude postavljen ispred kamina. On je jednostavno rečeno, neodoljivo mekan. Vuna je veoma otporna i istrajna, ali je nije moguće prati u veš mašini.
4. Kallax serija polica postaje industrijski klasik.
Internet se usijao kada je IKEA prekinula proizvodnju svačijih omiljenih polica Expedit, ali je nedugo zatim nastavila pod novim imenom Kallax, iza koga je stajao novi i uglađeniji dizajn. Kallax police, koje dolaze u različitim veličinama, su izdržljive zahvaljujući njihovoj površini koja je otporna na grebanje i zaštićenim uglovima koji umanjuju bol prilikom neželjenih susreta sa njima.
3. Malm serija ramova za krevete unosi aerodinamiku u spavaće sobe.
Useljenje u novi stan nije kompletno bez Malm rama za krevet. Malm dolazi u dva oblika, od kojih jedan podiže dušek visoko iznad zemlje, a drugi u sebi sadrži i prostor za odlaganje stvari.
2. Poäng fotelja se prodaje u 1,5 miliona primeraka godišnje.
Kreirana od strane proslavljenog japanskog dizajnera Noborua Nakamure, Poäng fotelja je jedan od najslavnijih proizvoda kompanije IKEA svih vremena. Nedavno je proslavio 40 rođendan sa ograničenom serijom ramova i šest novih presvlaka. Stil, kvalitet i pristupačna cena su pomogli Poäng fotelji da istraje dugi niz godina.
1. Billy polica za knjige je najprisutniji proizvod kompanije IKEA.
Ove police za knjige se prodaju na svakih 10 sekundi, sudeći po Njujork Tajmsu, iz razloga što se direktno odnose na jednostavnost kao glavnu karakteristiku švedskog brenda i upravo ga je ona učinila globalnim fenomenom. Billy police za knjige mogu rasti tokom vremena, a nove komponente mogu biti dodavane kako se biblioteka korisnika širi. Dostupne su u različitim veličinama, širinama i finišima.
N.Đ.