Takmičenje za pridobijanje mušterija postaje sve snažnije, jer mnoge prodavnice čine kupovinu lakšom nudeći i prodavajući proizvode preko interneta po jeftinijim cenama nego u radnjama...
Ali kupovanje stvari preko interneta je jedna dimenzija iskustva potrošača, druga bi bila zabava iz prve ruke.
Ova radnja koja podseća na dnevnu sobu nalazi se u Varšavi, u Poljskoj. Smallna u kolaboraciji sa nekoliko umetnika za brend Risk je dizajnirala ovu neobičnu radnju. Ovaj naopak poredak stvari nije prost ćef, već je inspirisan odećom koju prodaje ovaj brend, dok preovladava siva boja, koja je njegov zaštitni znak.
Na plafonu iznad se nalazi nameštaj koji biste inače očekivali da se nalazi na podu. Takođe se na ,,lažnom podu’’ nalazi i strateški poređana garderoba, kao i ostali dekor koji biste inače našli u običnoj dnevnoj sobi, a sve to kako bi se upotpunila iluzija. Ukoliko niste primetili (ili ako jeste, odlično!), neke od ovih fotografija su same obrnute za 180 stepeni.
M.P.