Danas je Kina vodeći revolucionar u novom prodajnom području širom sveta.
Giganti online elektronske trgovine koje zastupaju Alibaba i Tencent aktivno šire sektor maloprodaje van mreže. Međutim, tradicionalna offline industrija maloprodaje traži online model. Novi pristup zasnovan na resursima, koji se formira putem online i offline integracije, postao je najtoplija tema ovog doba.
Heyshop u Šangaju je offline praksa nove maloprodaje u sadašnjoj eri online kupovine. Heyshop nije tradicionalna maloprodajna prodavnica.
To je potpuno novi tip prodavnice, vođen velikom bazom podataka, povezujući online i offline svet. U procesu dizajniranja, arhitekte su predložile niz tačaka za izazove tradicionalne maloprodaje i usaglašavanja novog online/oflffline modela.
Za razliku od tradicionalne maloprodaje, fleksibilnost je najvažnija karakteristika u Heyshopu. Prikazani proizvodi ne dolaze samo od različitih brendova. Oni takođe dolaze iz različitih kategorija.
Na osnovu analize velikih podataka, nijedan proizvod ne može garantovati da će ostati u prodavnici sve vreme.
Pogledajte kako fantastično izgleda ova radnja!
N.V.T.
Foto Yun Xiao