Vodimo vas danas do jednog posebnog salona.
On je nastao od stare fabrike koja se nalazi u Los Anđelesu, a kojoj je bilo potrebno udahnuti život modernim dizajnom i arhitektonskim rešenjima. Misija je bila stvaranje izložbenog salona upečatljivog izgleda, u kom će moći da zablistaju minimalistički sanitarni uređaji kompanije The Splash Lab. Mnogi dizajneri bi se pred ovakvim zadatkom oslonili na klasičnu šik estetiku i savremenu arhitekturu, ali ne i McLaren Excell.
Kompanija u vlasništvu dvojice braće koja naglašava zanatstvo, najsavremenije proizvodne procese, modularnost i bogate sirovine poput mermera i bakra u javnim kupatilima, dobila je potpuno novi izložbeni salon. Njihov rad dovodi u pitanje uobičajene ideje o tome kako ovi prostori mogu da izgledaju i šta mogu da ponude, kombinujući visoku funkcionalnost sa ujednačenim izgledom. Isticanje ovih proizvoda značilo je dizajniranje vodećeg izlagačkog prostora, koji je postao i suština identiteta The Splash Lab kompanije.
Kompanija The Splash Lab je želela da stvori nešto jedinstveno, vođeno strašću prema inovacijama i dizajnu. Oni su razmišljali o tome kako da se ovoj nameri pristupi kroz prizmu arhitekture. Uvođenjem niza monumentalnih segmenata, stvoreno je jedinstveno iskustvo. Prostoru je podaren nov identitet bez nadmetanja sa postojećom građevinskom konstrukcijom.
Savremenim arhitektonskim pristupom primenjene su četiri monumentalne intervencije kako bi se stvorilo šest novih područja, od kojih je svaki oivičen lukovima u obliku onih na katedralama. Zadatak lukova je zapravo da sugerišu temu duhovnosti i ritualnog čišćenja. Da bi se nastavila započeta analogija, centralni otvor je oivičen bočnim prolazima i u njemu je smešten čelični sto koji treba da podstakne interaktivni prikaz i razgovor. Trostruki luk poručuje posetiocu da je stigao na kraj svog putovanja.
Ž.J.
Izvor: Dornob