HOMI - mesto na kom se susreću biznis i zadovoljstvo

HOMI… dinamično putovanje kroz lifestyle trendove, jedinstveno šoping iskustvo budućnosti, prilika za biznis, šansa za izlagače i kupce da se sretnu na jednom mestu – u Milanu, italijanskom centru mode.

Tipična metropola kakva je Milano kreira fuziju nove i nasleđene tradicije koja je istovremeno i kosmopolitska i "glasna", otvorena za nova iskustva, gostoljubiva i izvanredno maštovita…

Kao i prethodnih godina, imali smo privilegiju da u periodu od 15. do 18. septembra budemo deo kreativne sinergije HOMI Lifestyle sajma, koja se iz godine u godinu uvećava.

Ovaj inovativni sajamski format je inkubator trendova u oblastima na koje se odnosi - predmeti i tekstil za kuću, aksesoari za kuhinju, bižuterija i modni detalji, a organizatori se konstantno upuštaju u nove izazove sa fokusom na najnovije svetske trendove i običaje u svetu.

Novo osmo izdanje sajma HOMI 2017 u oblasti Fiera Milano, ugostilo je gotovo 1,370 izlagača od kojih je 34% učesnika bilo iz 37 različitih zemalja, a najviše iz Španije, Francuske, Nemačke i Indije. Tokom tri dana sajam je posetilo 62,000 ljudi od kojih je 18% iz inostranstva - Grčke, Francuske, Nemačke, Portugala, pa čak i iz Centralne Amerike.

Jedno je sigurno, HOMI sajam je sa svakim svojim izdanjem veći i bolji i otvara svoja vrata jednom revolucionarnom pristupu koji generiše “Made in Italy” koncept življenja.

HOMI nam priča priču o novim idejama koje se uklopaju u sveobuhvatnu viziju u kojoj se svetlost, boje i emocije transformišu u konkretne predloge za eleganciju, originalnost i mudrost inspirisanu tradicijom, zanatstvom i preduzetničkom kreativnošću. Ovo je mesto gde ideje postaju objekti, a mnogi objekti stimulišu rađanje novih ideja.

Posetiocima su se pridružili brojni drugi operateri koji su deo saradnje ITA-ICE, kako bi kompanijama omogućili pristup tržištu, odnosno profilisanoj internacionalnoj publici, u skladu sa njihovim poslovnim predlozima. To su odabrani kupci koji predstavljaju, između ostalog, zemlje poput Rusije, Japana, SAD, Kine, Indije i Južne Amerike. Takođe, primetan je porast operatera sa tla Španije, Izraela, Jordana, Iraka i Egipta, a po prvi put, bili su prisutni i predstavnici iz Angole i Etiopije.

Budući da je ovaj sajam svojevrstan put stvaralaštva, HOMI Trends predstavili su jednu od najinteresantnijih inicijativa koja posvećuje prostor materijalima, koji su početna tačka apsolutno svake stilske ideje. Prostor se nalazio u ulozi naratora za nove trendove koje je identifikovala kompanija WGSN, vodeći istraživač i analitičar tržišta, baš kao i HOMI Hybrid Lounge radionica, koja je dizajnirana u saradnji sa POLI.design, srcem i dušom Design Sistema na milanskom univerzitetu, koji predstavljaju najnovije trendove kada su u pitanju materijali i završne obrade u oblasti dizajna enterijera.

Otvorivši svoja vrata u Fiera Milano, HOMI je otpočeo dijalog na mnogim jezicima. Prolazeći kroz seriju tematskih hala, sa svakim novim korakom shvatate njegovu specifičnost, koja ga izdvaja od svih sajmova koje smo do sada imali prilike da posetimo.

Čak je i tehnologija, neopipljivi sirovi materijal, predstavljena kao fundament za nove predloge na događaju HOMI Smart, koji ispituje blisku povezanost dizajna i tehnologije. Sve oči su bile uprte u materijale zbog brojnih inovacija predstavljenih u “Da Uno a Cento” (Od jedan do sto) i “HOMI Sperimenta e Creazioni” (HOMI eksperimenti i kreacije) prostorima, koji su posvećeni istraživanju i umetničkoj izradi. HOMI je izuzetna kreativna platforma sa fokusom na mlade talente, promovišući kombinaciju između kreativnosti sadašnjice i dizajna budućnosti.

“Design Competition” – lombardijska inicijativa ogranizovana u saradnji sa Unioncamere Lombardia i ADI, italijanskom asocijacijom za industrijski dizajn, daje priliku  mladim dizajnerima da se suoče sa tržištem i dizajnom novih predmeta za dom i ličnu upotrebu, inspirisane ovogodišnjom temom deljenja.

Svako pretvaranje kreativnog impulsa u umetničko delo je jedan senzibilan proces.

Iz tog razloga 40 pobedničkih projekata bili su predstavljeni na HOMI sajmu, u prostoru koji je transformisan u narativ za budućnost dizajna, akcentujući uštedu prostora, ponovnu upotrebu svakodnevnih materijala i jednostavnih formi, bez zaboravljanja elegancije. Ovo su primeri mladih kreativaca, koji su kroz jednostavne predmete kao što su stolice, lampe, aksesoari, police za knjige, stolovi i mnogo toga, defakto uneli život u dizajn enterijera u narednim godinama.

Tu je bila i velika ponuda lampi, roštilja, baštenskih aksesoara i bižuterije, za sve znatiželjne posetioce i profesionalne kupce. 

Alhemija dizajna, umetnosti i zanatstva, istraživanja i tradicija postaju neraskidivi deo inicijative kakva je “La Magnifica Forma” (Veličanstvena Forma), odnosno događaja koji je posvećen ponovnom otkriću bogatog kulturnog nasleđa i italijanske izrade, gde se predstavilo oko 100 odabranih proizvoda, koji su po njihovom mišljenju prava vrednost tradicionalne proizvodnje, sa današnjim estetskim ukusom i proizvodnim zahtevima.

Budući da je Milano centar mode, neizostavan deo HOMI sajma je oblast vezana za modu i nakit. Fashion & Jewels događaj takođe naglašava materijalnu prirodu kreativnog predmeta, zahvaljujući “La Pella della Moda” izložbi, koja je bila skoncentrisana na živahnost i funkcionalnost tradicionalnog materijala koji nikada ne prestaje da se regeneriše i modnoj industriji konstantno daje nove prilike.

U oblasti u okviru koje su predstavljeni nosivi modni aksesoari WEARABLES FASHION ACCESSORIES videli smo kako smart elegancija menja naše navike zahvaljujući studentima Politehničkog univerziteta u Milanu. U pitanju je istraživački projekat koji je imao fokus na uticaju digitalnih tehnologija na modnu industriju s pažnjom koja je usmerena na odnos funkcionalnosti, estetike i interakcije.

Tri modna aksesoara apsolutni su naši favoriti iz ove oblasti jer su lepi, sadrže najsavremeniju tehnologiju i možete ih svakodnevno koristiti. Prvi je ženska tašna koja vas upozorava da li vam nedostaje neki predmet u tašni (bilo da je uklonjen, ukraden ili izgubljen) zahvaljujući senzoru koji se nalazi u ramenom kaišu. Drugi je dizajn koji je u mogućnosti da puni uređaje zahvaljujući energiji koja se proizvodi hodanjem, dok je treći udoban par cipela inovativnog dizajna koje karakteriše kombinacija sportskih i modnih elemenata.

WGSN istraživačka studija predstavljena je tokom tokom pet sastanaka – TrendTalks – koji su održani u petak 15. septembra i subotu 16. septembra u HOMI Trends prostoru, pružajući korisni vodič za razumevanje i očekivanje potrošačkih trendova, sa targetiranim predlozima.

HOMI je za nas bio i neka vrsta putovanja u budućnost. Ono o čemu sve žene maštaju, a to je magično ogledalo zahvaljujući kom se stilizujete bez po muke, videli smo upravo ovde!

U prostoru koji je organizovan u saradnji sa Thedecoside – agencijom koja se bavi marketingom i komunikacijama, i IMAGINE magazinom imali smo priliku da testiramo prikazane proizvode kroz ekspertimentalna putovanja kroz koje su nas vodili stručnjaci i konsultanti. Virtuelni garderoberi kompletirali su ovaj prostor, tako da je ovde bilo moguće doživeti jedinstveno iskustvo koje su nam ponudile Xoonia i MADEITUP, milanske start-up kompanije. One su dizajnirale digitalno ogledalo, odnosno ekran osetljiv na dodir koji predstavlja sliku klijenta obučenog i opremljenog odabranim predmetima u digitalnoj formi!

Novitet ovog izdanja je HOMI BEAUTY STYLE – oblast koja nam je predstavila rešenja za ličnu negu i lepotu. U pitanju je prostor gde su posetioci mogli da se informišu o poslednjim trendovima i predlozima iz industrije lepote – šminka, parfemi, lakovi za nokte, tretmani za muškarce i žene, kao i proizvodi za negu kose i aksesoare.

Veoma nas je zaintrigirao HOMI univerzum, sa bezbroj radionica, konferencija, istraživačkih laboratorija, koje su žila kucavica ovog sajma.

Poseta HOMI sajmu je jedinstveno iskustvo sastavljeno od bezbroj interesantnih frejmova. HOMI je putovanje kroz svet lepog, preporuka za industrijske igrače, ali i obične posetioce - u dve reči -mesto na kom se susreću biznis i zadovoljstvo.

S nestrpljenjem iščekujemo deveto izdanje sajma koje je zakazano za period od 25. – 28. januara 2018. godine.

Više informacija potražite na www.homimilano.com

 

 

 

 

Povezane teme

01.08.2025 Lifestyle

Vodimo vas u najelegantniji hotel u Parizu

U naselju District 8, jednoj od najglamuroznijih i najprepoznatljivijih četvrti u Parizu, smešten je luksuzni hotel Collectionneur Arc de Triomphe...

29.07.2025 Lifestyle

Grand Chalet Altay – Ekskluzivni raj za dušu i telo u srcu veličanstvenog Altaja

U podnožju mističnih Tavdinskih pećina, tamo gde se reka Katunj blistavo presijava pod alpskim svetlom i tišina ima ukus smole i borovih iglica, nalazi se jedno od najluksuznijih m...

21.07.2025 Lifestyle

Montažne jedinice za kampovanje sa stilom

Kampovanje je još uvek veoma popularan i moderan vid odmora, dok sa modularnom, montažnom Lushna Villa Air kućicom, ovaj način relaksacije možete učiniti održivim i prepunim stila.

18.07.2025 Lifestyle

Tropski luksuz u Dubaiju: Kaimana, restoran kao iz legende

Na zlatnim obalama ekskluzivne destinacije J1 Beach u Dubaiju, prostire se Kaimana Beach Club – sofisticirani restoran i luksuzna oaza na plaži koji zauzima više od 1.500 kvadratni...

16.07.2025 Lifestyle

Opčinjavajući restoran u pećini kraj mora

Grotta Palasezze butik hotel je smešten u gradu Polignano a Mare koji se prostire duž istočne obale Italije sa koje se pruža zadivljujući pogled na Jadransko more.

08.07.2025 Lifestyle

La Maruca: restoran koji vraća duh primorskog okruženja u sam centar Madrida

Restoran La Maruca nosi duh pomorskog kluba i vešto se poigrava sa dualizmom eksterijera i enterijera, stvarajući eksterijere unutar samog prostora i rekreirajući atmosferu otvoren...

03.07.2025 Lifestyle

Boje, svetlost i geometrija: Luksuzni povratak slavnog hotela u Marbelji po projektu studija El Equipo Creativo

Legendarni hotel Kimpton Los Monteros, izgrađen davne 1962. godine u srcu glamurozne Marbelje, doživeo je svoje moderno rođenje zahvaljujući dizajnerskom studiju El Equipo Creativo...

30.06.2025 Lifestyle

Nova Jacquemus butik-oaza na Mikonosu: Letnji minimalizam uz morsku estetiku

Na najsunčanijoj obali Mikonosa, tik uz peščane plaže Namosa, otvorena je nova pop-up prodavnica brenda Jacquemus, koju modni znalci već nazivaju malom oazom stila i estetike.

26.06.2025 Lifestyle

Tropski raj u napuštenom hangaru

U njemu odavno već nema aviona, već samo balona koji nude vožnju do visine od šezdeset metara, iznad tropske zemlje čuda koju on u sebi krije.

23.06.2025 Lifestyle

U Narodnom muzeju Srbije svečano je otvorena izložba fotografija „Nevidljivi svet“

Jedinstvena izložba fotografija „Nevidljivi svet“, namenjena slepim, slabovidim, ali i svim drugim posetiocima, svečano je otvorena danas u Narodnom muzeju Srbije, u prisustvu dipl...

19.06.2025 Lifestyle

Letnje avanture u Termama Sveti Martin - Opuštajući porodični odmor u srcu prirode

Na samom severu Hrvatske, duboko u zelenilu Međimurja, gde šume šapuću, a reka Mura teče bez žurbe, nalaze se Terme Sveti Martin – mesto gde priroda i odmor idu ruku pod ruku...