HOMI je sinteza stila poslovanja i izvrsnosti

Više od bilo kog drugog italijanskog grada, Milano je kulturu i kreativnost stavio u srce svog društvenog i ekonomskog razvoja, gradeći svoju kreativnu i kulturnu industriju.

Imajući to na umu poseta Milanu deluje uvek kao dobra ideja. Grad mode, umetnosti, dizajna, novih trendova i dom ljudi s najviše stila je definitivno najveći influenser među evropskim gradovima.

U svemu ovome, HOMI, lifestyle sajam, potvrđuje svoj status jedinstvenog inkubatora za otkrivanje najzanimljivijih predloga iz oblasti životnog stila i aksesoara.

HOMI je fantastičan projekat, mesto gde izlagači i posetioci mogu da ostvare nove poslovne kontakte upoznaju se s modernim konceptima proizvoda, saznaju koji će trendovi obeležiti predstojeću sezonu i još mnogo toga.

HOMI je najbolja prilika za sektor lifestyle, zato što je sinteza stila, poslovanja i izvrsnosti! 

Upravo je završeno 11. Izdanje sajma sa čak 80,000 učesnika iz 90 svetskih zemalja među kojima su i učesnici iz Rusije, Španije, Kine, Japana, Francuske i Švajcarske.

Najbolji učinak postigla je Rusija sa 605 prisutnih operatera (što je za 60% više) i SAD koji su udvostručili broj kupaca na sajmu, dostigavši brojku od 240 prisutnih. Zatim su tu  Nemačka i Japan koji su zabeležil porast za 40% i 20% u odnosu na 2018. godinu. Učesnici iz Bahreina, Norveške, Tajvana i Uzbekistana su po prvi put posetili HOMI sajam. Zahvaljujući profilu kupaca širom sveta, HOMI potvrđuje svoju poziciju kao istinska poslovna platforma koja se fokusira na kvalitet ostvarenih kontakata.

Izdanje koje je upravo završeno imalo je pravu međunarodnu i kosmopolitsku atmosferu u kojoj smo uživali zahvaljujući i partnerstvu sa ICE (Italijanska trgovinska agencija) agencijom koja, svake godine, podržava dolazak kupaca iz inostranstva, u skladu sa zadovoljenjem potreba prisutnih domaćih kompanija.

Ovo izdanje naišlo je na veliku dinamičnost, a taj dinamičan pristup obeležen je duhom Milana: grada koji je u poslednjoj deceniji progresivno rastao, da bi postao eksperimentalna radionica ideja i međunarodno središte mogućnosti i biznisa.

Održane su brojne tribine i radionice koje su udahnule život izložbenom događaju i obezbedile prisustvo stručnjaka iz sektora (novinara, modnih stilista,  kreatora trendova i lidera mišljenja) koji su prisutnima, pružili važne predloge u cilju povećanja mogućnosti koje ovaj događaj daje na raspolaganje i učinile ga još profitabilnijim za posetioce.

Ponuda koju su izlagači iz celog sveta prikazali na upravo završenom izdanju sajma, predstavljena je od strane renomiranih kompanija i brojnih start-up preduzeća i mladih dizajnera, protagonista posvećenih istraživanju prostora, kao što su Creazioni e Sperimenta, oblast u kojoj se prikazuju inovativni objekti i zanimljivosti.

Što se tiče društvenih medija, brojke pokazuju rastući interes za događaj od strane pratilaca, koji su generisali angažman od 58.000 interakcija tokom četira dna trajanja događaja.

Da bi potvrdio svoj inovativni karakter, sposoban da neprestano vodi računa o potrebama tržišta, HOMI najavljuje razvoj koji će otpočeti s formiranjem u septembru ove godine.

ŠTA JE NOVO

Novost je da će HOMI sajam postati godišnji događaj. Ovaj lifestyle sajam menja dinamiku održavanja: od polugodišnjeg događaja, postaje događaj koji će se održavati jednom godišnje i to u januaru.

Što se tiče sektora aksesoara, posuđa i kuhinje, koji pored kućnog nameštaja čine i srce HOMI-ja, prvih nekoliko meseci ove godine predstavljaju najvažniji period za predstavljanje novih kolekcija. Januar je iz tog razloga ključni mesec za maksimiziranje različitih sinergija kako za izlagače tako  i za međunarodne kupce.

HOMI Fashion & Jewels: od satelitskog događaja do nove izložbe

Oblast HOMI Fashion & Jewels, je ključni HOMI satelitski događaj posvećen sektoru bižuterije i modnih aksesoara, i kao takav evoluira u nov događaj izložbeno trgovinskog karaktera, a debitovaće u septembru 2019.

Događaj će se održati istovremeno sa ostalim događajima modne industrije u Milanu u septembru i februaru.

HOMI Outdoor: godišnji događaj sa posebnim fokusom na eksterijere u kombinaciji sa kućnom i dekorativnom ponudom.

HOMI Outdoor, će se održavati jednom godišnje u septembru, i nova je izložba koja nudi kompletan pregled nameštaja za kuću, aksesoara i dekorativnih predmeta.

HOMI Outdoor će biti prilika za otkrivanje najinovativnijih rešenja posvećenih životu na otvorenom, od balkona do vrtova, kao i svih najnovijih dekorativnih segmenata.

Ova dva nova formata će se po prvi put održati od 13. do 16. septembra 2019. godine, dok će HOMI Lifestyle sajam biti upakovan u jedno veliko izdanje koje počinje u januaru 2020. godine.

Svet se okreće brzim tempom, a identifikovanje novih stilskih ideja postaje fundamentalno kako za dizajnerske kreativce tako i za kupce širom sveta.

HOMI je rasadnih stilskih ideja i inovacija pa s nestrpljenjem i znatiželjom iščekujemo predstojeća izdanja.

Povezane teme

01.08.2025 Lifestyle

Vodimo vas u najelegantniji hotel u Parizu

U naselju District 8, jednoj od najglamuroznijih i najprepoznatljivijih četvrti u Parizu, smešten je luksuzni hotel Collectionneur Arc de Triomphe...

29.07.2025 Lifestyle

Grand Chalet Altay – Ekskluzivni raj za dušu i telo u srcu veličanstvenog Altaja

U podnožju mističnih Tavdinskih pećina, tamo gde se reka Katunj blistavo presijava pod alpskim svetlom i tišina ima ukus smole i borovih iglica, nalazi se jedno od najluksuznijih m...

21.07.2025 Lifestyle

Montažne jedinice za kampovanje sa stilom

Kampovanje je još uvek veoma popularan i moderan vid odmora, dok sa modularnom, montažnom Lushna Villa Air kućicom, ovaj način relaksacije možete učiniti održivim i prepunim stila.

18.07.2025 Lifestyle

Tropski luksuz u Dubaiju: Kaimana, restoran kao iz legende

Na zlatnim obalama ekskluzivne destinacije J1 Beach u Dubaiju, prostire se Kaimana Beach Club – sofisticirani restoran i luksuzna oaza na plaži koji zauzima više od 1.500 kvadratni...

16.07.2025 Lifestyle

Opčinjavajući restoran u pećini kraj mora

Grotta Palasezze butik hotel je smešten u gradu Polignano a Mare koji se prostire duž istočne obale Italije sa koje se pruža zadivljujući pogled na Jadransko more.

08.07.2025 Lifestyle

La Maruca: restoran koji vraća duh primorskog okruženja u sam centar Madrida

Restoran La Maruca nosi duh pomorskog kluba i vešto se poigrava sa dualizmom eksterijera i enterijera, stvarajući eksterijere unutar samog prostora i rekreirajući atmosferu otvoren...

03.07.2025 Lifestyle

Boje, svetlost i geometrija: Luksuzni povratak slavnog hotela u Marbelji po projektu studija El Equipo Creativo

Legendarni hotel Kimpton Los Monteros, izgrađen davne 1962. godine u srcu glamurozne Marbelje, doživeo je svoje moderno rođenje zahvaljujući dizajnerskom studiju El Equipo Creativo...

30.06.2025 Lifestyle

Nova Jacquemus butik-oaza na Mikonosu: Letnji minimalizam uz morsku estetiku

Na najsunčanijoj obali Mikonosa, tik uz peščane plaže Namosa, otvorena je nova pop-up prodavnica brenda Jacquemus, koju modni znalci već nazivaju malom oazom stila i estetike.

26.06.2025 Lifestyle

Tropski raj u napuštenom hangaru

U njemu odavno već nema aviona, već samo balona koji nude vožnju do visine od šezdeset metara, iznad tropske zemlje čuda koju on u sebi krije.

23.06.2025 Lifestyle

U Narodnom muzeju Srbije svečano je otvorena izložba fotografija „Nevidljivi svet“

Jedinstvena izložba fotografija „Nevidljivi svet“, namenjena slepim, slabovidim, ali i svim drugim posetiocima, svečano je otvorena danas u Narodnom muzeju Srbije, u prisustvu dipl...

19.06.2025 Lifestyle

Letnje avanture u Termama Sveti Martin - Opuštajući porodični odmor u srcu prirode

Na samom severu Hrvatske, duboko u zelenilu Međimurja, gde šume šapuću, a reka Mura teče bez žurbe, nalaze se Terme Sveti Martin – mesto gde priroda i odmor idu ruku pod ruku...