Cersaie 2019: nova vizija budućnosti

Kako bi reflektovali brojne promene kroz koje je ovaj sajam prošao u proteklim godinama, kao i širi razvoj u svetu arhitekture i dizajna, Cersaie usvaja sasvim novi imidž…

Svake godine, arhitekte, dizajneri, preduzimači, prodavci, italijanski i inostrani izlagači diskutuju na temu keramičkih pločica i kupatilskog nameštaja tokom ovog sajma, kako bi se upoznali sa najnovijim razvojima u industriji, sklapajući pritom profesionalne veze visokog profila, istovremeno istražujući inovativne proizvode i projekte, koje predstavljaju vodeće italijanske i internacionalne kompanije.

Nazvan OPEN CERSAIE, novi koncept izložbe će se fokusirati na diverzitet i obratiće se sasvim novoj ciljnoj grupi. U skladu sa ovom idejom, kreiran je novi logo i novi piktogram, kako bi CERSAIE dobio obimniju i institucionalnu arhitekturu brenda, koja može izaći na kraj sa svim izazovima sve više takmičarski nastrojenog sveta. Imidž novog koncepta je vizuelno povezan sa najvažnijim inicijativama koje CERSAIE usmerava prema brojnim ciljnim grupama: Building Dwelling Thinking programom arhitektonskih sastanaka; Cersaie Business misijama namenjenim internacionalnim arhitektama; dizajnerskim i lifestyle sastancima koji se održavaju u Press Cafeu; praktičnim i teorijskim demonstracijama u Tiling Town; Italian Style tematskim izložbama; i sastancima vezanim za renovaciju prostora, namenjenim krajnjim kupcima u okviru Cersaie Designs Your Home.

Ista otvorena vizija može se videti u strategiji imidža i medijskom planu, koji za cilj imaju da Cersaie predstave kao jedan od ključnih internacionalnih događaja za inovatore, istovremeno želeći da se obrate sasvim novoj publici kroz veće investicije u digitalnom sektoru. Sajt sajma, www.cersaie.it je takođe restilizovan, pa sada sadrži vizuelno privlačne elemente.

Kao rezultat svih ovih poduhvata, Cersaie se transformiše iz “izložbenog” prostora u prostor sa kojim se možemo poistovetiti. Offline i online svetovi se spajaju, a “komunikacija” postaje “konverzacija”. Nova relaciona dinamika može biti razvijena pre, tokom i nakon sajma, a može biti nastavljena i tokom godina koje prolaze, kako bi se održao visok nivo interesovanja i pažnje. Društvene mreže igraju vitalnu novu ulogu u ovoj strategiji, kao virtuelni prostori gde Cersaie može skovati moćni identitet i otvoriti svoja vrata izlagačima, posetiocima, influenserima i samom gradu.

Poznata po svojoj gostoljubivosti, inkluzivnosti i otvorenom duhu, Bolonja je savršeno mesto za razvoj ove otvorene vizije, posebno tokom Bologna Design Week manifestacije. Bilo da se šetate kroz centar grada ili uživate u vinu koje se proizvodi u brdima nedaleko odatle dok degustirate specijalitete jedne od najčuvenijih regionalnih kuhinja u Italiji, ona je savršeno mesto za sklapanje i izgradnju novih veza.

Uz podršku istorijskog grada Bolonje, Cersaie je fokusiran prema budućnosti i spreman je da prihvati sve promene koje tek biti predstavljene na ovogodišnjem izdanju, koje se održava tokom ovog meseca.

Foto: Cersaie

Povezane teme

15.03.2024 Lifestyle

Očaravajući hoteli sa najlepšim pogledom na netaknutu prirodu

Bilo da se probudite uz zalazak sunca nad horizontom okeana ili posmatrate svetlost grada koja blista ispod vas, savršen pogled iz hotelske sobe može oplemeniti svaki trenutak vaše...

12.03.2024 Lifestyle

Otkrijte čari Venecije kroz luksuzno iskustvo boravka u jednom od njenih prefinjenih hotela

Venecijanski luksuzni hoteli ne samo da pružaju izvanredan smeštaj već su i sami deo istorijskog nasleđa, uronjeni u raskošnu arhitekturu i bezvremensku eleganciju grada.

09.03.2024 Lifestyle

Restoran Santomate ističe lepotu lokalnih zanata i istorijsku arhitekturu

Unutrašnjost restorana Santomate odiše paletom boja inspirisanih lokalnom glaziranom grnčarijom, sa nijansama zelene, plave i žute.

06.03.2024 Lifestyle

Otkrijte tajnu čarolije Les Airellesa, prestižnog odmarališta u srcu francuskih Alpa

Courchevel se nalazi u srcu najprestižnijeg dela Kurševela, okruženog snegom prekrivenim borovima i zadivljujućim planinskim pejzažem.

06.03.2024 Lifestyle

Izložba slika i skulptura “Zovite me nežnost“ Miljana Stevanovića i Radeta Mutapovića u Kulturnom centru Srbije u Parizu

“Zovite me nežnost” (“Appelez-moi tendresse“)  je naziv izložbe slika i skulptura, autora Miljana Stevanovića i Radeta Mutapovića, koja će biti otvorena 14. marta u Kulturnom centr...

03.03.2024 Lifestyle

Misteriozno Ostrvo: restoran koji slavi avanture Žila Verna

Tokom godina, vlasnik ovog restorana je s ljubavlju prikupio preko 300 artefakata sa aukcija i prodaje imanja, sanjajući o stvaranju muzeja koji će domaćoj i međunarodnoj publici p...

29.02.2024 Lifestyle

Zaronite u svet bezvremenskog luksuza uz naš izbor najlepših hotela Španije

Uz raznovrsnu ponudu hotela širom Španije, od luksuznih odmarališta na obali do tradicionalnih pansiona u unutrašnjosti, svaki putnik može pronaći savršen kutak za odmor i relaksac...

26.02.2024 Lifestyle

Transformacija plastičnog otpada u revolucionarnu društvenu scenu Bangkoka

Sa radikalnim dizajnom i održivim pristupom, ovaj klub nije samo prostor za zabavu, već i graditelj zajednice koji promoviše održivost kroz umetnost, kulturu i akciju.

23.02.2024 Lifestyle

Trunk hotel Yoyogi Park: brutalizam nikad nije delovao ovako opušteno!

Smešten u mirnom parku Jojogi koji je ušuškan u užurbanost Šibuje, ovaj butik hotel je dizajniran da dopuni opušteni, ali sofisticirani duh susedstva.

20.02.2024 Lifestyle

Dobrodošli u Urrak: prozračan i privlačan restoran sa pravom količinom luksuza

Dizajn restorana izdvaja se od brojnih restorana u Indiji jer je konstruisan tako da podseća na grupu muljevitih ostrva.

17.02.2024 Lifestyle

Hotel Sintopia na Kritu: arhitektonska genijalnost u prelepom pejzažu

Ukorenjeno u filozofiji konceptualnog dizajna, renoviranje hotela Syntopia je imalo za cilj ne samo da redefiniše njegovu fizičku strukturu, već i da je transformiše u svetionik pr...