Cersaie 2019: nova vizija budućnosti

Kako bi reflektovali brojne promene kroz koje je ovaj sajam prošao u proteklim godinama, kao i širi razvoj u svetu arhitekture i dizajna, Cersaie usvaja sasvim novi imidž…

Svake godine, arhitekte, dizajneri, preduzimači, prodavci, italijanski i inostrani izlagači diskutuju na temu keramičkih pločica i kupatilskog nameštaja tokom ovog sajma, kako bi se upoznali sa najnovijim razvojima u industriji, sklapajući pritom profesionalne veze visokog profila, istovremeno istražujući inovativne proizvode i projekte, koje predstavljaju vodeće italijanske i internacionalne kompanije.

Nazvan OPEN CERSAIE, novi koncept izložbe će se fokusirati na diverzitet i obratiće se sasvim novoj ciljnoj grupi. U skladu sa ovom idejom, kreiran je novi logo i novi piktogram, kako bi CERSAIE dobio obimniju i institucionalnu arhitekturu brenda, koja može izaći na kraj sa svim izazovima sve više takmičarski nastrojenog sveta. Imidž novog koncepta je vizuelno povezan sa najvažnijim inicijativama koje CERSAIE usmerava prema brojnim ciljnim grupama: Building Dwelling Thinking programom arhitektonskih sastanaka; Cersaie Business misijama namenjenim internacionalnim arhitektama; dizajnerskim i lifestyle sastancima koji se održavaju u Press Cafeu; praktičnim i teorijskim demonstracijama u Tiling Town; Italian Style tematskim izložbama; i sastancima vezanim za renovaciju prostora, namenjenim krajnjim kupcima u okviru Cersaie Designs Your Home.

Ista otvorena vizija može se videti u strategiji imidža i medijskom planu, koji za cilj imaju da Cersaie predstave kao jedan od ključnih internacionalnih događaja za inovatore, istovremeno želeći da se obrate sasvim novoj publici kroz veće investicije u digitalnom sektoru. Sajt sajma, www.cersaie.it je takođe restilizovan, pa sada sadrži vizuelno privlačne elemente.

Kao rezultat svih ovih poduhvata, Cersaie se transformiše iz “izložbenog” prostora u prostor sa kojim se možemo poistovetiti. Offline i online svetovi se spajaju, a “komunikacija” postaje “konverzacija”. Nova relaciona dinamika može biti razvijena pre, tokom i nakon sajma, a može biti nastavljena i tokom godina koje prolaze, kako bi se održao visok nivo interesovanja i pažnje. Društvene mreže igraju vitalnu novu ulogu u ovoj strategiji, kao virtuelni prostori gde Cersaie može skovati moćni identitet i otvoriti svoja vrata izlagačima, posetiocima, influenserima i samom gradu.

Poznata po svojoj gostoljubivosti, inkluzivnosti i otvorenom duhu, Bolonja je savršeno mesto za razvoj ove otvorene vizije, posebno tokom Bologna Design Week manifestacije. Bilo da se šetate kroz centar grada ili uživate u vinu koje se proizvodi u brdima nedaleko odatle dok degustirate specijalitete jedne od najčuvenijih regionalnih kuhinja u Italiji, ona je savršeno mesto za sklapanje i izgradnju novih veza.

Uz podršku istorijskog grada Bolonje, Cersaie je fokusiran prema budućnosti i spreman je da prihvati sve promene koje tek biti predstavljene na ovogodišnjem izdanju, koje se održava tokom ovog meseca.

Foto: Cersaie

Povezane teme

24.10.2025 Lifestyle

Ritz-Carlton Nikko: Harmonija japanske tradicije i savremenog glamura

Smešten u srcu netaknute prirode Nacionalnog parka Nikko, na obali mirnog jezera Čuzenji, Ritz-Carlton Nikko otvara vrata u svet luksuza gde se tradicija susreće sa savremenim komf...

15.10.2025 Lifestyle

Masseria Donna Menga: autentičnost 16. veka, udobnost 21. veka

U srcu očaravajućeg Salenta, okružena netaknutim pejzažima i samo nekoliko minuta od čuvenih plaža Porto Čezarea, smeštena je Masseria Donna Menga, luksuzna petozvezdana oaza koja...

13.10.2025 Lifestyle

Snøhetta i NOT A HOTEL: futurističko utočište koje menja pravila luksuznog odmora

Zamislite odmor na mestu gde se luksuz sreće sa prirodom, a arhitektura izgleda kao da lebdi između neba i zemlje.

06.10.2025 Lifestyle

Kineski hotel u šumi koji nestaje među drvećem

Duboko u zelenilu Hangdžou šuma, Dongmingshan Senyu Hotel stoji kao oda prirodi, mesto gde arhitektura ne viče, već šapuće.

02.10.2025 Lifestyle

Zig Zag Resort – održivi luksuz na albanskoj obali

Albanska rivijera uskoro dobija svoj najambiciozniji hotelski projekat do sada: Zig Zag Albania u Himari, delo JA Joubert Architecture u saradnji sa UNS Architects.

29.09.2025 Lifestyle

Dragulj u pesku: Novi Bvlgari resort otvara se 2030. u Abu Dabiju

Privatno ostrvo u obliku potkovice postaće nova pozornica na kojoj luksuz pleše sa morem i zalascima sunca…

24.09.2025 Lifestyle

Wutopia Lab: Futuristički Cloud Center spa u Kini

Kineski arhitektonski biro Wutopia Lab realizovalo je projekat The Rock — Cloud Center.

19.09.2025 Lifestyle

Aman Rosa Alpina: Nova luksuzna alpska oaza u Italiji

San Kasijano je dobio svoj novi dragulj – Aman Rosa Alpina, luksuzni planinski retreat koji spaja 85 godina porodičnog nasleđa sa sofisticiranim minimalizmom koji definiše Aman bre...

15.09.2025 Lifestyle

Mandarin Oriental Qianmen: Luksuz koji diše istorijom Pekinga

U srcu Pekinga, tik uz čuvenu Qianmen ulicu, Mandarin Oriental Qianmen Beijing oživljava duh tradicionalnog hutonga kroz suptilnu restauraciju koja spaja istorijsku autentičnost i...

04.09.2025 Lifestyle

Predstavljen program Weekenda.18 Hejteri, stereotipi i predrasude, novinarske zvezde, šest festivala, jedan nezaboravan doživljaj

Na maksimirskom Vidikovcu uz inspirativne razgovore i letnju atmosferu predstavljeno sve što nas čeka od 18. do 21. septembra u Rovinju – program najuzbudljivijeg regionalnog festi...

04.09.2025 Lifestyle

Bukurešt gradi neobičan kafić između dve stambene zgrade

Mikro-kafić, koji je dizajnirao rumunski studio Vinklu, inspirisan je japanskim svetilištima pored puta.