Cersaie 2019: nova vizija budućnosti

Kako bi reflektovali brojne promene kroz koje je ovaj sajam prošao u proteklim godinama, kao i širi razvoj u svetu arhitekture i dizajna, Cersaie usvaja sasvim novi imidž…

Svake godine, arhitekte, dizajneri, preduzimači, prodavci, italijanski i inostrani izlagači diskutuju na temu keramičkih pločica i kupatilskog nameštaja tokom ovog sajma, kako bi se upoznali sa najnovijim razvojima u industriji, sklapajući pritom profesionalne veze visokog profila, istovremeno istražujući inovativne proizvode i projekte, koje predstavljaju vodeće italijanske i internacionalne kompanije.

Nazvan OPEN CERSAIE, novi koncept izložbe će se fokusirati na diverzitet i obratiće se sasvim novoj ciljnoj grupi. U skladu sa ovom idejom, kreiran je novi logo i novi piktogram, kako bi CERSAIE dobio obimniju i institucionalnu arhitekturu brenda, koja može izaći na kraj sa svim izazovima sve više takmičarski nastrojenog sveta. Imidž novog koncepta je vizuelno povezan sa najvažnijim inicijativama koje CERSAIE usmerava prema brojnim ciljnim grupama: Building Dwelling Thinking programom arhitektonskih sastanaka; Cersaie Business misijama namenjenim internacionalnim arhitektama; dizajnerskim i lifestyle sastancima koji se održavaju u Press Cafeu; praktičnim i teorijskim demonstracijama u Tiling Town; Italian Style tematskim izložbama; i sastancima vezanim za renovaciju prostora, namenjenim krajnjim kupcima u okviru Cersaie Designs Your Home.

Ista otvorena vizija može se videti u strategiji imidža i medijskom planu, koji za cilj imaju da Cersaie predstave kao jedan od ključnih internacionalnih događaja za inovatore, istovremeno želeći da se obrate sasvim novoj publici kroz veće investicije u digitalnom sektoru. Sajt sajma, www.cersaie.it je takođe restilizovan, pa sada sadrži vizuelno privlačne elemente.

Kao rezultat svih ovih poduhvata, Cersaie se transformiše iz “izložbenog” prostora u prostor sa kojim se možemo poistovetiti. Offline i online svetovi se spajaju, a “komunikacija” postaje “konverzacija”. Nova relaciona dinamika može biti razvijena pre, tokom i nakon sajma, a može biti nastavljena i tokom godina koje prolaze, kako bi se održao visok nivo interesovanja i pažnje. Društvene mreže igraju vitalnu novu ulogu u ovoj strategiji, kao virtuelni prostori gde Cersaie može skovati moćni identitet i otvoriti svoja vrata izlagačima, posetiocima, influenserima i samom gradu.

Poznata po svojoj gostoljubivosti, inkluzivnosti i otvorenom duhu, Bolonja je savršeno mesto za razvoj ove otvorene vizije, posebno tokom Bologna Design Week manifestacije. Bilo da se šetate kroz centar grada ili uživate u vinu koje se proizvodi u brdima nedaleko odatle dok degustirate specijalitete jedne od najčuvenijih regionalnih kuhinja u Italiji, ona je savršeno mesto za sklapanje i izgradnju novih veza.

Uz podršku istorijskog grada Bolonje, Cersaie je fokusiran prema budućnosti i spreman je da prihvati sve promene koje tek biti predstavljene na ovogodišnjem izdanju, koje se održava tokom ovog meseca.

Foto: Cersaie

Povezane teme

01.08.2025 Lifestyle

Vodimo vas u najelegantniji hotel u Parizu

U naselju District 8, jednoj od najglamuroznijih i najprepoznatljivijih četvrti u Parizu, smešten je luksuzni hotel Collectionneur Arc de Triomphe...

29.07.2025 Lifestyle

Grand Chalet Altay – Ekskluzivni raj za dušu i telo u srcu veličanstvenog Altaja

U podnožju mističnih Tavdinskih pećina, tamo gde se reka Katunj blistavo presijava pod alpskim svetlom i tišina ima ukus smole i borovih iglica, nalazi se jedno od najluksuznijih m...

21.07.2025 Lifestyle

Montažne jedinice za kampovanje sa stilom

Kampovanje je još uvek veoma popularan i moderan vid odmora, dok sa modularnom, montažnom Lushna Villa Air kućicom, ovaj način relaksacije možete učiniti održivim i prepunim stila.

18.07.2025 Lifestyle

Tropski luksuz u Dubaiju: Kaimana, restoran kao iz legende

Na zlatnim obalama ekskluzivne destinacije J1 Beach u Dubaiju, prostire se Kaimana Beach Club – sofisticirani restoran i luksuzna oaza na plaži koji zauzima više od 1.500 kvadratni...

16.07.2025 Lifestyle

Opčinjavajući restoran u pećini kraj mora

Grotta Palasezze butik hotel je smešten u gradu Polignano a Mare koji se prostire duž istočne obale Italije sa koje se pruža zadivljujući pogled na Jadransko more.

08.07.2025 Lifestyle

La Maruca: restoran koji vraća duh primorskog okruženja u sam centar Madrida

Restoran La Maruca nosi duh pomorskog kluba i vešto se poigrava sa dualizmom eksterijera i enterijera, stvarajući eksterijere unutar samog prostora i rekreirajući atmosferu otvoren...

03.07.2025 Lifestyle

Boje, svetlost i geometrija: Luksuzni povratak slavnog hotela u Marbelji po projektu studija El Equipo Creativo

Legendarni hotel Kimpton Los Monteros, izgrađen davne 1962. godine u srcu glamurozne Marbelje, doživeo je svoje moderno rođenje zahvaljujući dizajnerskom studiju El Equipo Creativo...

30.06.2025 Lifestyle

Nova Jacquemus butik-oaza na Mikonosu: Letnji minimalizam uz morsku estetiku

Na najsunčanijoj obali Mikonosa, tik uz peščane plaže Namosa, otvorena je nova pop-up prodavnica brenda Jacquemus, koju modni znalci već nazivaju malom oazom stila i estetike.

26.06.2025 Lifestyle

Tropski raj u napuštenom hangaru

U njemu odavno već nema aviona, već samo balona koji nude vožnju do visine od šezdeset metara, iznad tropske zemlje čuda koju on u sebi krije.

23.06.2025 Lifestyle

U Narodnom muzeju Srbije svečano je otvorena izložba fotografija „Nevidljivi svet“

Jedinstvena izložba fotografija „Nevidljivi svet“, namenjena slepim, slabovidim, ali i svim drugim posetiocima, svečano je otvorena danas u Narodnom muzeju Srbije, u prisustvu dipl...

19.06.2025 Lifestyle

Letnje avanture u Termama Sveti Martin - Opuštajući porodični odmor u srcu prirode

Na samom severu Hrvatske, duboko u zelenilu Međimurja, gde šume šapuću, a reka Mura teče bez žurbe, nalaze se Terme Sveti Martin – mesto gde priroda i odmor idu ruku pod ruku...