Cersaie 2019: nova vizija budućnosti

Kako bi reflektovali brojne promene kroz koje je ovaj sajam prošao u proteklim godinama, kao i širi razvoj u svetu arhitekture i dizajna, Cersaie usvaja sasvim novi imidž…

Svake godine, arhitekte, dizajneri, preduzimači, prodavci, italijanski i inostrani izlagači diskutuju na temu keramičkih pločica i kupatilskog nameštaja tokom ovog sajma, kako bi se upoznali sa najnovijim razvojima u industriji, sklapajući pritom profesionalne veze visokog profila, istovremeno istražujući inovativne proizvode i projekte, koje predstavljaju vodeće italijanske i internacionalne kompanije.

Nazvan OPEN CERSAIE, novi koncept izložbe će se fokusirati na diverzitet i obratiće se sasvim novoj ciljnoj grupi. U skladu sa ovom idejom, kreiran je novi logo i novi piktogram, kako bi CERSAIE dobio obimniju i institucionalnu arhitekturu brenda, koja može izaći na kraj sa svim izazovima sve više takmičarski nastrojenog sveta. Imidž novog koncepta je vizuelno povezan sa najvažnijim inicijativama koje CERSAIE usmerava prema brojnim ciljnim grupama: Building Dwelling Thinking programom arhitektonskih sastanaka; Cersaie Business misijama namenjenim internacionalnim arhitektama; dizajnerskim i lifestyle sastancima koji se održavaju u Press Cafeu; praktičnim i teorijskim demonstracijama u Tiling Town; Italian Style tematskim izložbama; i sastancima vezanim za renovaciju prostora, namenjenim krajnjim kupcima u okviru Cersaie Designs Your Home.

Ista otvorena vizija može se videti u strategiji imidža i medijskom planu, koji za cilj imaju da Cersaie predstave kao jedan od ključnih internacionalnih događaja za inovatore, istovremeno želeći da se obrate sasvim novoj publici kroz veće investicije u digitalnom sektoru. Sajt sajma, www.cersaie.it je takođe restilizovan, pa sada sadrži vizuelno privlačne elemente.

Kao rezultat svih ovih poduhvata, Cersaie se transformiše iz “izložbenog” prostora u prostor sa kojim se možemo poistovetiti. Offline i online svetovi se spajaju, a “komunikacija” postaje “konverzacija”. Nova relaciona dinamika može biti razvijena pre, tokom i nakon sajma, a može biti nastavljena i tokom godina koje prolaze, kako bi se održao visok nivo interesovanja i pažnje. Društvene mreže igraju vitalnu novu ulogu u ovoj strategiji, kao virtuelni prostori gde Cersaie može skovati moćni identitet i otvoriti svoja vrata izlagačima, posetiocima, influenserima i samom gradu.

Poznata po svojoj gostoljubivosti, inkluzivnosti i otvorenom duhu, Bolonja je savršeno mesto za razvoj ove otvorene vizije, posebno tokom Bologna Design Week manifestacije. Bilo da se šetate kroz centar grada ili uživate u vinu koje se proizvodi u brdima nedaleko odatle dok degustirate specijalitete jedne od najčuvenijih regionalnih kuhinja u Italiji, ona je savršeno mesto za sklapanje i izgradnju novih veza.

Uz podršku istorijskog grada Bolonje, Cersaie je fokusiran prema budućnosti i spreman je da prihvati sve promene koje tek biti predstavljene na ovogodišnjem izdanju, koje se održava tokom ovog meseca.

Foto: Cersaie

Povezane teme

15.09.2025 Lifestyle

Mandarin Oriental Qianmen: Luksuz koji diše istorijom Pekinga

U srcu Pekinga, tik uz čuvenu Qianmen ulicu, Mandarin Oriental Qianmen Beijing oživljava duh tradicionalnog hutonga kroz suptilnu restauraciju koja spaja istorijsku autentičnost i...

04.09.2025 Lifestyle

Predstavljen program Weekenda.18 Hejteri, stereotipi i predrasude, novinarske zvezde, šest festivala, jedan nezaboravan doživljaj

Na maksimirskom Vidikovcu uz inspirativne razgovore i letnju atmosferu predstavljeno sve što nas čeka od 18. do 21. septembra u Rovinju – program najuzbudljivijeg regionalnog festi...

04.09.2025 Lifestyle

Bukurešt gradi neobičan kafić između dve stambene zgrade

Mikro-kafić, koji je dizajnirao rumunski studio Vinklu, inspirisan je japanskim svetilištima pored puta.

02.09.2025 Lifestyle

Crvene potpetice, crveni podovi: Unutar prvog Louboutin hotela u Portugalu

Ponekad najlepše priče nastanu potpuno slučajno.

29.08.2025 Lifestyle

Milano Fashion&Jewels 2025: Spoj mode, nakita i održivog dizajna

U septembru 2025. Milano ponovo postaje centar globalne kreativnosti…

29.08.2025 Lifestyle

Hotel koji spaja prošlost i sadašnjost na najluksuzniji način

Nous Santorini ima jedinstvene kvalitete i neverovatan pejzaž, stvarajući međunarodno okruženje modernog luksuza i uživanja.

22.08.2025 Lifestyle

Hoteli koje ne smete propustiti ukoliko ovog leta krećete u obilazak Afrike ili Bliskog Istoka

Planirate posetu Africi ili Bliskom Istoku? Ovo su najbolji hoteli za vas!

20.08.2025 Lifestyle

Plutajući spa-hotel u švedskim vodama s pogledom na Aurora Borealis

Arhitekti Bertil Harström i Johan Kauppi dizajnirali su ovaj spa u kom se možete kupati okruženi prirodom.

18.08.2025 Lifestyle

Donald Tramp će izgraditi balsku dvoranu na mestu istočnog krila Bele kuće

U svom prepoznatljivom stilu grandioznih poteza, predsednik Sjedinjenih Američkih Država, Donald Tramp, najavio je ambiciozan arhitektonski poduhvat koji će zauvek promeniti izgled...

11.08.2025 Lifestyle

Maxx Royal Bodrum: arhitektonska oaza bezbrižnosti gde priroda grli luksuz

Smešten duboko među zelenilom severnog Bodruma, hotel Maxx Royal Bodrum predstavlja savršen spoj moderne elegancije i harmonične povezanosti sa prirodom.

07.08.2025 Lifestyle

Biofilni dizajn - povezivanje s prirodom poboljšava zdravlje i dobrobit

Koncept biofilije (ljubav prema prirodi) zasnovan je na činjenici da svi imamo genetsku povezanost sa prirodnim svetom, urođenu privlačnost čoveka prema prirodi i prirodnim procesi...