Kada Hermès odluči da zakorači u svet tehnologije, to ne radi tiho – već u stilu koji se čuje, vidi i pamti.
Francuski gigant visoke mode, poznat po torbama koje se nasleđuju kao porodično blago, sada je lansirao prve luksuzne slušalice, i to sa cenom koja izaziva podignute obrve – čak 15.000 dolara.
Ovaj audio-dragulj potpisuje Hermès Horizons, ekskluzivna radionica brenda u kojoj nastaju najsmelije kreacije – od surf dasaka do diskokugli sa prepoznatljivim H potpisom. Novi poduhvat, kako kažu iz kuće Hermès, nije hir, već nastavak njihove filozofije da se luksuz ogleda u svakom detalju – pa čak i u onome što ide na uši.
Na prvi pogled, slušalice izgledaju kao da su ispale iz bekstejdža modne piste. Obložene ručno šivenom saddle kožom, istom onom koja krasi legendarne Birkin i Kelly torbe, sa brušenim metalnim detaljima koji prizivaju Hermès šarm i prepoznatljive kopče, ovaj model je daleko od "običnog" tehnološkog dodatka. Ovo je umetnički predmet koji – sasvim usput – i svira muziku.
Za zvuk su zaduženi high-end drajveri koji isporučuju vrhunsku audio preciznost, ali brend se svesno klonio pompe oko softverskih trikova i dodataka. Poruka je jasna: kvalitet izrade i ručni rad nadmašuju tehničku akrobaciju. Nema noise-cancelling hype-a, nema digitalnih asistenata – samo savršeno izrađen predmet za istinske znalce.
Na čelu ovog projekta stoji Aksel de Bofor, kreativni direktor Hermès Horizons, koji je istakao da su slušalice rezultat slobodnog kreativnog istraživanja, a ne korak ka masovnoj proizvodnji. I zaista – svega nekoliko primeraka biće dostupno globalno, što ih automatski svrstava u red kolekcionarskih trofeja.
Ove slušalice nisu tu da zadovolje potrebe većine – već da osvoje srca malobrojnih koji znaju da je luksuz u detalju, teksturi, tišini između tonova. U svetu gde je tehnologija sve brža, Hermès bira da uspori, da se fokusira na zanat, eleganciju i autentičnost.
Da li je ovo početak novog poglavlja u audio dizajnu visoke mode – ostaje da se vidi. Ali jedno je sigurno: Hermès je još jednom uspeo da napravi modni momenat koji se i čuje i pamti.