Panasonic iteracije konceptualnih ekrana opremljene su OLED magičnim ekranima sposobnim za prebacivanje između vidljive transparentnosti i pravih televizora.
Zanimljivo je bilo posmatrati razvoj ove tehnologije tokom proteklih godina.
Ekrani su postali veći, kontrast između transparentnosti i živahnosti se značajno poboljšao. Možda je, ukazujući na rast potražnje potrošača za tehnologijama prilagođenim enterijernom dekoru, čiji je cilj da se sveobuhvatno prilagode u modernim kućama, kompanija Panasonic iskoristila nedavno održani sajam Salone del Mobile kako bi najavila partnerstvo sa švajcarskim proizvođačem nameštaja Vitra.
Kao rezultat zajedničke saradnje stiže Vitrine, OLED koncept dizajniran za besprekorno uklapanje u stambene prostore. Dizajniran od strane Red Dot nagrađenog skandinavskog dizajnera Daniela Ribakena, Vitrine je neobičan primer tehnologije koja istovremeno funkcioniše kao savršen komad nameštaja.
Svakako je značajnija veličina od bilo kojeg tipičnog modernog televizora sa ravnim ekranom, koji podseća na nekadašnja popularna dupla ogledala.
Postoji praktičan razlog zbog veličine drvenog okvira koji uokviruje Vitrine: bez potpuno prozirnog ekrana i bez pozadinske strane, sve tehnološke komponente ekrana morale su biti negde skrivene.
Panasonic je genijalno pronašao način da sve što je potrebno za kreiranje TV ekrana ugradi u drveni okvir. On pažljivo modelira ravnotežu između umetnosti i dizajna. Kao ekran više ne diktira njegovo postavljanje niti ulogu u stambenom prostoru. Dominantna velika crna površina se umesto toga transformiše u providnu vitrinu iza kojej možete izložiti omiljene dekorativne predmete.
N.V.T.
Izvor Dezeen