NESCAFÉ Dolce Gusto i Will.i.am.

NESCAFÉ Dolce Gusto, robna marka koja je na srpskom tržištu poznata po prvom zatvorenom sistemu aparata za kafu i jedinim koji omogućava pripremu različitih vrsta napitaka u istom aparatu, najavio je pokretanje nove globalne kampanje „Kreativnost oživljava klasike“.

Kampanja koja je nastala u saradnji sa muzičarem Will.i.am.om, dobitnikom Grammy nagrade, slavi kreativnost koja je ključ za stvaralaštvo.  

 

Glavni akter nove reklame, Will.i.am, svoju kreativnost usmerava u oživljavanje klasika, pesme (Sittin' On) The Dock of the Bay Otisa Reddinga. S druge strane, NESCAFÉ Dolce Gusto svoju kreativnost usmerava ka pružanju jedinstvenog doživljaja prilikom konzumiranja kafe i poslastica od kafe kako bi ljubiteljima ovog omiljenog napitka ovaj ritual pretvorio u potpuno novo iskustvo.

Potrošači danas više nego ikada, osim kvaliteta žele i sofisticirano iskustvo prilikom ispijanja kafe. Robna marka NESCAFÉ Dolce Gusto poznata je po pomeranju granica – od najnovijih tehnoloških rešenja i originalno dizajniranih aparata za kafu do široke palete vrhunskih ukusa kafe koje zadovoljavaju i najzahtevnija čula.

 

Za više informacija možete posetiti: https://www.facebook.com/NescafeDolceGusto.rs/

Povezane teme

21.08.2025 Tehnika

Motorola Razr Brilliant kolekcija – tehnološki dragulj osvetljen Swarovski kristalima

Savremeni tehnološki uređaji odavno su prestali da budu samo alati – danas su to modni aksesoari koji odražavaju naš stil, status i ličnost.

07.08.2025 Tehnika

Lični prenosivi klima uređaj

Predstavljamo vam prenosni klima uređaj koji se lako priključuje i koristi. Dakle, nema ugradnje, čekanja na majstore i redovnih servisa. Samo jedan klik – i uživanje u svežini vas...

04.08.2025 Tehnika

Luksuz budućnosti: Pametni prsten koji štedi vaše vreme i štiti vaš um

Zamislite komad nakita koji ne samo da pleni pogled dijamantom od 1,5 karata, već istovremeno štiti vaš unutrašnji mir.

30.07.2025 Tehnika

Sve što treba da znate o alarmnim sistemima

Alarmni sistemi postali su veoma popularan način obezbeđivanja vašeg doma ili poslovnog prostora. Ovakvi sistemi pokazali su se veoma efektivnim.

15.07.2025 Tehnika

Ispravno korišćenje klima uređaja

Čini se da je konačno došlo pravo leto, uz visoke temperature na kakve smo godinama unazad navikli.

14.07.2025 Tehnika

Upoznajte Bable – robotski stočić sa dušom, koji spaja tehnologiju i toplinu doma

U svetu u kom nas tehnologija sve češće zasipa svetlima, zvucima i notifikacijama, pravo osveženje donosi jedan mali komad nameštaja koji sve to – ne radi.

04.07.2025 Tehnika

Bang & Olufsen x Vollebak: Zvučnik iz budućnosti sa ožiljcima svemirske misije

Kada se danski Bang & Olufsen i britanski ekstremisti iz Vollebaka udruže, rezultat nije običan zvučnik, već nešto što izgleda kao da je preživelo povratak iz svemira — i to je bil...

01.07.2025 Tehnika

Nije koristan, nije zgodan, Eilik robot je jednostavno neophodan!

Eilik robot kompanije Energize Lab ima za cilj da bude vaš emotivan, razigran prijatelj i verni pratilac svih dešavanja na radnom stolu.

20.06.2025 Tehnika

Gramofon koji šapuće o prošlosti i svira za budućnost: Beosystem 3000c

Zamislite da uzmete duh osamdesetih, udahnete mu novi život i obučete ga u najfinije luksuzno odelo – upravo to je uradio Bang & Olufsen sa svojim novim audio draguljem, Beosystem...

13.06.2025 Tehnika

Zvuk luksuza: Hermès slušalice koje koštaju više od automobila

Kada Hermès odluči da zakorači u svet tehnologije, to ne radi tiho – već u stilu koji se čuje, vidi i pamti.

09.06.2025 Tehnika

Zvučnik koji pravi šou i u džepu – stigla treća generacija Beosound A1

Kada Bang & Olufsen izbaci nešto novo, znate da to nije samo još jedan gedžet – to je mali umetnički performans.