Miele pokrenuo globalnu kampanju kako bi naglasio svoje obećanje „Kvaliteta ispred svog vremena“

Miele je pokrenuo globalnu kampanju kroz koju želi da pokaže na koji način brend svojim kupcima nudi „Kvalitet ispred svog vremena“, potkrepljenu osnovnim vrednostima u pogledu načina izrade, performansi i održivosti proizvoda. Kampanja takođe ističe da su Miele proizvodi dizajnirani tako da budu dugotrajni - pružajući nivo kvaliteta i održivosti koji čini važan kontrapunkt kulturi odbacivanja. Kampanja je vizuelno jedinstvena, iznenađujuća i zanimljiva, osmišljena da privuče pažnju premium potrošača širom 49 zemalja sveta u kojima su proizvodi ovog brenda prisutni.

„Protekla godina, sa svojom ogromnom nestabilnošću i neizvesnošću, bila je teška za sve. Međutim, potrošači znaju da se mogu osloniti na brend kao što je Miele “, kaže dr Akel Kniehl, izvršni direktor za marketing i prodaju u Miele Group kompaniji. „Znamo da je suština brenda Miele u poverenju, te ovom kampanjom ojačavamo sve ono za šta se naš brend zalaže. Kako su ljudi ponovo otkrivali važnost svojih domova, donosili su svesne odluke o kupovini na osnovu vrednosti po kojima je Miele prepoznatljiv, i što je najvažnije, zahtevali su kvalitet koji je zaista ispred svog vremena. “

Miele posvećenost kvalitetu ogleda se i u pristupu održivosti, koji je ključni fokus nove kampanje brenda. Ranije ove godine, Miele je najavio svoju posvećenost da od 2021. godine postane klimatski neutralan na svim svojim lokacijama.

“Kampanja “Kvalitet ispred svog vremena” samo je nastavak vizije i misije koje kao kompanija živimo i prenosimo generacijama unazad. Ona oživljava naše osnovne vrednosti, kvalitet i dugovečnost Miele proizvoda po kojima smo poznati širom sveta, ali i u Srbiji, gde kupci uz sve ovo znaju da vrednuju besprekornu uslugu koja odlikuje naš tim i ukazuju nam svoje poverenje već više od 10 godina. Miele, kao jedini proizvođač u svojoj oblasti koji testira svoje proizvode za upotrebni vek od 20 godina, itekako je ekološki osvešćena kompanija, ali nam je važno to što ćemo na našem, lokalnom tržištu, sada sa fokusom na održivost, biti jedan od pionira dajući primer drugim kompanijama i utičući da svet bude bolje mesto za nas i našu decu”, izjavio je Zoran Đurić, generalni director kompanije Miele u Srbiji.

Jedinstveni i nezaboravni vizuelni efekti kampanje delo su svetski poznatog režisera Dana Tobina Smitha, koji je iskoristio svoje iskustvo u radu sa vrhunskim brendovima kako bi zabeležio suštinu kvaliteta izrade Miele uređaja. Kampanja je pokazatelj više od 120 godina izrade i inovacija kompanije Miele. Od svog osnivanja, Miele neprestano teži ka tome da nadmaši sebe, poboljšavajući i usavršavajući sve svoje procese.

Više informacija o pomenutoj kampanji pronadjite OVDE.

Povezane teme

14.07.2025 Tehnika

Upoznajte Bable – robotski stočić sa dušom, koji spaja tehnologiju i toplinu doma

U svetu u kom nas tehnologija sve češće zasipa svetlima, zvucima i notifikacijama, pravo osveženje donosi jedan mali komad nameštaja koji sve to – ne radi.

04.07.2025 Tehnika

Bang & Olufsen x Vollebak: Zvučnik iz budućnosti sa ožiljcima svemirske misije

Kada se danski Bang & Olufsen i britanski ekstremisti iz Vollebaka udruže, rezultat nije običan zvučnik, već nešto što izgleda kao da je preživelo povratak iz svemira — i to je bil...

01.07.2025 Tehnika

Nije koristan, nije zgodan, Eilik robot je jednostavno neophodan!

Eilik robot kompanije Energize Lab ima za cilj da bude vaš emotivan, razigran prijatelj i verni pratilac svih dešavanja na radnom stolu.

20.06.2025 Tehnika

Gramofon koji šapuće o prošlosti i svira za budućnost: Beosystem 3000c

Zamislite da uzmete duh osamdesetih, udahnete mu novi život i obučete ga u najfinije luksuzno odelo – upravo to je uradio Bang & Olufsen sa svojim novim audio draguljem, Beosystem...

13.06.2025 Tehnika

Zvuk luksuza: Hermès slušalice koje koštaju više od automobila

Kada Hermès odluči da zakorači u svet tehnologije, to ne radi tiho – već u stilu koji se čuje, vidi i pamti.

09.06.2025 Tehnika

Zvučnik koji pravi šou i u džepu – stigla treća generacija Beosound A1

Kada Bang & Olufsen izbaci nešto novo, znate da to nije samo još jedan gedžet – to je mali umetnički performans.

03.06.2025 Tehnika

Robot-pomoćnik iz budućnosti inspirisan "Star Wars": tehnologija 2025. koja menja naš svakodnevni život

U eri kada dizajn i robotika postaju nerazdvojni saputnici, kompanija Piaggio Fast Forward je predstavila futuristički dragulj – G1T4-M1N1, ili kako ga prijateljski zovu, Gitaminie...

30.05.2025 Tehnika

Bang & Olufsen slavi stogodišnjicu u stilu – Limitirana kolekcija „Atelier Art Deco” očarava retro glamurom Džez ere

U čast svoje velike stogodišnjice, danski gigant luksuzne audio tehnologije Bang & Olufsen lansirao je zapanjujuću limitiranu ediciju „Atelier Art Deco”, transformišući svoje kultn...

28.05.2025 Tehnika

Zvuk brzine: Pi8 McLaren Edition – slušalice koje spajaju luksuzni audio svet sa adrenalinskom estetikom superautomobila

U duhu desetogodišnje saradnje koja je promenila svet luksuza i tehnologije, Bowers & Wilkins i McLaren Automotive predstavljaju vrhunac zvučne i dizajnerske perfekcije – Pi8 McLar...

26.05.2025 Tehnika

Revolucija udobnosti: LG ARTE UP – futuristička masažna fotelja koja spaja visoku tehnologiju, sofisticirani dizajn i potpunu relaksaciju

Zaboravite na tradicionalne masažne fotelje koje narušavaju estetiku vašeg dnevnog boravka. LG je redefinisao pojam kućnog opuštanja lansiranjem Arte UP – inteligentne masažne fote...

29.04.2025 Tehnika

Bang & Olufsen i Antolini: Sinergija prirode i zvuka u kolekcionarskom remek-delu

U svetu u kojem se vrhunski zvuk susreće sa bezvremenskom elegancijom, danski audio-brend Bang & Olufsen i renomirani italijanski majstori prirodnog kamena Antolini predstavili su...