Miele pokrenuo globalnu kampanju kako bi naglasio svoje obećanje „Kvaliteta ispred svog vremena“

Miele je pokrenuo globalnu kampanju kroz koju želi da pokaže na koji način brend svojim kupcima nudi „Kvalitet ispred svog vremena“, potkrepljenu osnovnim vrednostima u pogledu načina izrade, performansi i održivosti proizvoda. Kampanja takođe ističe da su Miele proizvodi dizajnirani tako da budu dugotrajni - pružajući nivo kvaliteta i održivosti koji čini važan kontrapunkt kulturi odbacivanja. Kampanja je vizuelno jedinstvena, iznenađujuća i zanimljiva, osmišljena da privuče pažnju premium potrošača širom 49 zemalja sveta u kojima su proizvodi ovog brenda prisutni.

„Protekla godina, sa svojom ogromnom nestabilnošću i neizvesnošću, bila je teška za sve. Međutim, potrošači znaju da se mogu osloniti na brend kao što je Miele “, kaže dr Akel Kniehl, izvršni direktor za marketing i prodaju u Miele Group kompaniji. „Znamo da je suština brenda Miele u poverenju, te ovom kampanjom ojačavamo sve ono za šta se naš brend zalaže. Kako su ljudi ponovo otkrivali važnost svojih domova, donosili su svesne odluke o kupovini na osnovu vrednosti po kojima je Miele prepoznatljiv, i što je najvažnije, zahtevali su kvalitet koji je zaista ispred svog vremena. “

Miele posvećenost kvalitetu ogleda se i u pristupu održivosti, koji je ključni fokus nove kampanje brenda. Ranije ove godine, Miele je najavio svoju posvećenost da od 2021. godine postane klimatski neutralan na svim svojim lokacijama.

“Kampanja “Kvalitet ispred svog vremena” samo je nastavak vizije i misije koje kao kompanija živimo i prenosimo generacijama unazad. Ona oživljava naše osnovne vrednosti, kvalitet i dugovečnost Miele proizvoda po kojima smo poznati širom sveta, ali i u Srbiji, gde kupci uz sve ovo znaju da vrednuju besprekornu uslugu koja odlikuje naš tim i ukazuju nam svoje poverenje već više od 10 godina. Miele, kao jedini proizvođač u svojoj oblasti koji testira svoje proizvode za upotrebni vek od 20 godina, itekako je ekološki osvešćena kompanija, ali nam je važno to što ćemo na našem, lokalnom tržištu, sada sa fokusom na održivost, biti jedan od pionira dajući primer drugim kompanijama i utičući da svet bude bolje mesto za nas i našu decu”, izjavio je Zoran Đurić, generalni director kompanije Miele u Srbiji.

Jedinstveni i nezaboravni vizuelni efekti kampanje delo su svetski poznatog režisera Dana Tobina Smitha, koji je iskoristio svoje iskustvo u radu sa vrhunskim brendovima kako bi zabeležio suštinu kvaliteta izrade Miele uređaja. Kampanja je pokazatelj više od 120 godina izrade i inovacija kompanije Miele. Od svog osnivanja, Miele neprestano teži ka tome da nadmaši sebe, poboljšavajući i usavršavajući sve svoje procese.

Više informacija o pomenutoj kampanji pronadjite OVDE.

Povezane teme

21.08.2025 Tehnika

Motorola Razr Brilliant kolekcija – tehnološki dragulj osvetljen Swarovski kristalima

Savremeni tehnološki uređaji odavno su prestali da budu samo alati – danas su to modni aksesoari koji odražavaju naš stil, status i ličnost.

07.08.2025 Tehnika

Lični prenosivi klima uređaj

Predstavljamo vam prenosni klima uređaj koji se lako priključuje i koristi. Dakle, nema ugradnje, čekanja na majstore i redovnih servisa. Samo jedan klik – i uživanje u svežini vas...

04.08.2025 Tehnika

Luksuz budućnosti: Pametni prsten koji štedi vaše vreme i štiti vaš um

Zamislite komad nakita koji ne samo da pleni pogled dijamantom od 1,5 karata, već istovremeno štiti vaš unutrašnji mir.

30.07.2025 Tehnika

Sve što treba da znate o alarmnim sistemima

Alarmni sistemi postali su veoma popularan način obezbeđivanja vašeg doma ili poslovnog prostora. Ovakvi sistemi pokazali su se veoma efektivnim.

15.07.2025 Tehnika

Ispravno korišćenje klima uređaja

Čini se da je konačno došlo pravo leto, uz visoke temperature na kakve smo godinama unazad navikli.

14.07.2025 Tehnika

Upoznajte Bable – robotski stočić sa dušom, koji spaja tehnologiju i toplinu doma

U svetu u kom nas tehnologija sve češće zasipa svetlima, zvucima i notifikacijama, pravo osveženje donosi jedan mali komad nameštaja koji sve to – ne radi.

04.07.2025 Tehnika

Bang & Olufsen x Vollebak: Zvučnik iz budućnosti sa ožiljcima svemirske misije

Kada se danski Bang & Olufsen i britanski ekstremisti iz Vollebaka udruže, rezultat nije običan zvučnik, već nešto što izgleda kao da je preživelo povratak iz svemira — i to je bil...

01.07.2025 Tehnika

Nije koristan, nije zgodan, Eilik robot je jednostavno neophodan!

Eilik robot kompanije Energize Lab ima za cilj da bude vaš emotivan, razigran prijatelj i verni pratilac svih dešavanja na radnom stolu.

20.06.2025 Tehnika

Gramofon koji šapuće o prošlosti i svira za budućnost: Beosystem 3000c

Zamislite da uzmete duh osamdesetih, udahnete mu novi život i obučete ga u najfinije luksuzno odelo – upravo to je uradio Bang & Olufsen sa svojim novim audio draguljem, Beosystem...

13.06.2025 Tehnika

Zvuk luksuza: Hermès slušalice koje koštaju više od automobila

Kada Hermès odluči da zakorači u svet tehnologije, to ne radi tiho – već u stilu koji se čuje, vidi i pamti.

09.06.2025 Tehnika

Zvučnik koji pravi šou i u džepu – stigla treća generacija Beosound A1

Kada Bang & Olufsen izbaci nešto novo, znate da to nije samo još jedan gedžet – to je mali umetnički performans.