Miele pokrenuo globalnu kampanju kako bi naglasio svoje obećanje „Kvaliteta ispred svog vremena“

Miele je pokrenuo globalnu kampanju kroz koju želi da pokaže na koji način brend svojim kupcima nudi „Kvalitet ispred svog vremena“, potkrepljenu osnovnim vrednostima u pogledu načina izrade, performansi i održivosti proizvoda. Kampanja takođe ističe da su Miele proizvodi dizajnirani tako da budu dugotrajni - pružajući nivo kvaliteta i održivosti koji čini važan kontrapunkt kulturi odbacivanja. Kampanja je vizuelno jedinstvena, iznenađujuća i zanimljiva, osmišljena da privuče pažnju premium potrošača širom 49 zemalja sveta u kojima su proizvodi ovog brenda prisutni.

„Protekla godina, sa svojom ogromnom nestabilnošću i neizvesnošću, bila je teška za sve. Međutim, potrošači znaju da se mogu osloniti na brend kao što je Miele “, kaže dr Akel Kniehl, izvršni direktor za marketing i prodaju u Miele Group kompaniji. „Znamo da je suština brenda Miele u poverenju, te ovom kampanjom ojačavamo sve ono za šta se naš brend zalaže. Kako su ljudi ponovo otkrivali važnost svojih domova, donosili su svesne odluke o kupovini na osnovu vrednosti po kojima je Miele prepoznatljiv, i što je najvažnije, zahtevali su kvalitet koji je zaista ispred svog vremena. “

Miele posvećenost kvalitetu ogleda se i u pristupu održivosti, koji je ključni fokus nove kampanje brenda. Ranije ove godine, Miele je najavio svoju posvećenost da od 2021. godine postane klimatski neutralan na svim svojim lokacijama.

“Kampanja “Kvalitet ispred svog vremena” samo je nastavak vizije i misije koje kao kompanija živimo i prenosimo generacijama unazad. Ona oživljava naše osnovne vrednosti, kvalitet i dugovečnost Miele proizvoda po kojima smo poznati širom sveta, ali i u Srbiji, gde kupci uz sve ovo znaju da vrednuju besprekornu uslugu koja odlikuje naš tim i ukazuju nam svoje poverenje već više od 10 godina. Miele, kao jedini proizvođač u svojoj oblasti koji testira svoje proizvode za upotrebni vek od 20 godina, itekako je ekološki osvešćena kompanija, ali nam je važno to što ćemo na našem, lokalnom tržištu, sada sa fokusom na održivost, biti jedan od pionira dajući primer drugim kompanijama i utičući da svet bude bolje mesto za nas i našu decu”, izjavio je Zoran Đurić, generalni director kompanije Miele u Srbiji.

Jedinstveni i nezaboravni vizuelni efekti kampanje delo su svetski poznatog režisera Dana Tobina Smitha, koji je iskoristio svoje iskustvo u radu sa vrhunskim brendovima kako bi zabeležio suštinu kvaliteta izrade Miele uređaja. Kampanja je pokazatelj više od 120 godina izrade i inovacija kompanije Miele. Od svog osnivanja, Miele neprestano teži ka tome da nadmaši sebe, poboljšavajući i usavršavajući sve svoje procese.

Više informacija o pomenutoj kampanji pronadjite OVDE.

Povezane teme

15.03.2024 Tehnika

LEGO vintidž radio: spoj retro dizajna i moderne tehnologije

Napravljen od preko hiljadu LEGO kockica, ovaj starinski radio ima tajni poklopac na poleđini koji vam omogućava da gurnete pametni telefon unutra.

12.03.2024 Tehnika

L'Oreal Airlight Pro: visokotehnološki fen za kosu koji troši manje električne energije

Airlight Pro nedavno je predstavljen na Consumer Electronics Show-u kao "alat za sušenje kose sledeće generacije", namenjen kako profesionalcima u frizerskim salonima, tako i običn...

09.03.2024 Tehnika

Samsungov Ballie Smart Home Robot sada funkcioniše i kao projektor

Prvi put predstavljen pre tačno četiri godine, Samsungov pametni kućni robot Ballie brine o svakodnevnim poslovima, čineći život praktičnijim.

06.03.2024 Tehnika

Dyson Supersonic R: redizajniran za precizno sušenje i oblikovanje kose

Dizajniran da bude upola manji od originalnog Supersonic-a, r – koji je simboličan za njegov oblik nalik malom slovu "r", smatra se najlakšim i najpreciznijim fenom za kosu kompani...

03.03.2024 Tehnika

Nova era u dizajnu enterijera: pametni monitori LG MyView

Integracija webOS operativnog sistema čini ove monitore praktično pametnim televizorima, pružajući korisnicima pristup različitim servisima za strimovanje i produktivnim aplikacija...

29.02.2024 Tehnika

Kompletno audio - vizuelno iskustvo: gramofon koji menja boje

Gramofon je napravljen od akrilnih LED svetala i menja boju dok je u upotrebi, krećući se od narandžastih i crvenih nijansi zalaska sunca do neonsko roze i zelene koja podseća na n...

26.02.2024 Tehnika

Ekskluzivno specijalno izdanje Stir it Up Wireless gramofona u čast Bob Marlija

Otkrijte jedinstveno specijalno izdanje Stir it Up Wireless gramofona, kreiranog u saradnji kompanije House of Marley i tima koji stoji iza biografskog filma 'Bob Marli: Jedna Ljub...

23.02.2024 Tehnika

Za one koji su uvek u pokretu: Suunto Wing slušalice sa koštanom provodljivošću

Kompanija Suunto predstavila je svoje nove bežične slušalice sa koštanom provoljivošću, što u suštini znači da na glavi imate par slušalica koje šalju audio talase kroz jagodične k...

20.02.2024 Tehnika

LV Nanogram: za sve ljubitelje ultra - elegantnih prenosivih zvučnika

Dizajniran da odražava vrhunsku istoriju brenda, LV Nanogram zvučnik crpi inspiraciju iz legendarnih detalja poput čuvene Toupie torbe i žuto prošivene kožne petlje.

17.02.2024 Tehnika

Zlatna verzija čuvenog bežičnog zvučnika specijalno dizajnirana za kinesku godinu Zmaja

U saradnji sa eminentnim umetnicima, legendarni zvučnik Phantom I dobija sasvim novo, znatno elegatnije ruho koje je u savršenom skladu sa kineskom godinom Zmaja.

14.02.2024 Tehnika

Mason60 Schizzato: elegantna tastatura inspirisana keramikom

U svetu računarskih tastatura, gde su dizajn i funkcionalnost obično u prvom planu, serija tastatura Mason60 Schizzato predstavlja pravo umetničko remek-delo među ulaznim uređajima...