Kompanija PepsiCo je lansirala mašinu za piće namenjenu kancelarijama i školama,kako bi svojim klijentima dala alternativu upotrebi plastike za jednokratnu upotrebu.
Mašina, koju PepsiCo opisuje kao "integrisanu platformu za hidrataciju", zamenjena je tipičnom automatskom mašinom sa gaziranim pićima. Umesto toga, korisnici donose sopstvenu bocu kako bi je napunli omiljenim gaziranim pićem. Dostupna kao veća podna ili kontra-top verzija, mašina neće izdavati Pepsi, Gatorade ili bilo koje drugo piće poznatih brendova.
Umesto toga, korisnici biraju iz raznih ne-brendiranih ukusa kao što su limun trava i malina limeta, i prilagođavaju slatkoću, sadržaj šećera, nivo karbonizacije i temperaturu. Takođe mogu da izaberu čistu vodu.
To pokazuje da PepsiCo reaguje na dva trenda: porast ekološke svesti za koju se očekuje da će odvratiti potrošače od plastike za jednokratnu upotrebu, kao i porast zdravstvene svesti budući da je primetan pad prodaje gaziranih pića.
PepsiCo ima strategiju "Beyond the Bottle" koja se bavi ovim trendovima, a nova mašina, predstavlja jedan od aspekata.
Dispenzer za piće je dizajniran da radi sa KR kodnom nalepnicom koju registrovani korisnici stavljaju na sopstvene bočice za višekratnu upotrebu, tako da se mogu prepoznati. Tu je i prateća aplikacija koja informiše korisnike o njihovom unosu vode i broju plastičnih boca za jednokratnu upotrebu koje su sačuvali ponovnim punjenjem u dispenzeru. Takođe može podstaći korisnike na hidriranost organizma.