Polako ali sigurno voda postaje prilično ograničen resurs kojim moramo mudrije upravljati u godinama koje slede.
Sve je veća potreba za vodom a sve je manje raspoloživih rezervi. Bar tako kaže najnovija statistika koja takođe upozorava da je vreme da se strateški ispita trenutna upotreba ovog prirodnog resursa.
Ako tome dodamo i podatak da u proseku jedna osoba potroši više od 100 litara vode dnevno (što za tuširanje, što za pranje veša) postaje jasno da je promovisanje proizvoda koji pronalaze nove i inovativne načine za ponovno korišćenje vode više nego poželjno.
Lilo je dizajnirao prenosivu mašinu za pranje veša koja koristi filtriranu vodu za tuširanje za pranje veša. Uređaj je projektovan tako da u sebi sadrži rezervoar za vodu koji se može ukloniti i postaviti na pod tuša kao prostirka. Kada se rezervoar vrati u bazu, voda se filtrira i ponovo koristi u procesu pranja.
Lilo mašina vizuelni identitet crpi direktno iz utemeljenih i odgovornih vrednosti brenda, ali pritom zadržava onaj razigrani i moderan ton kako bi se dobro uklopila u svako kupatilo. Vertikalni logotip je dizajniran da bude dovoljno snažan grafički element sam po sebi, ali i dalje dobro funkcioniše sa drugim sredstvima brenda.
Pored toga, fleksibilan je i prilagodljiv bilo kojoj visini što ga čini dinamičnim, dok su svetle boje odabrane s namerom da ukažu na čistoću, energičnost ali i simboliku (tačnije značaj) zemlje i vode.
izvor: lyloproducts