Stvorite radno okruženje koje dobro funkcioniše tako što ćete očistiti svoju kućnu kancelariju metodama koje će imati trajni uticaj.
Raščišćavanje kućne kancelarije je suštinski zadatak za eliminaciju stresa i stvaranje funkcionalnog prostora koji maksimizira vašu radnu efikasnost. Za one od vas koji rade kod kuće puno radno vreme, vaša kućna kancelarija će biti jedna od vaših najčešće korišćenih prostorija, što znači da se nered može brzo nakupiti. Bez kontrole, kućna kancelarija može brzo da postane neorganizovan, frustrirajući i na kraju neproduktivan prostor za boravak.
Produktivnost kućne kancelarije je usko povezana sa dobrom organizacijom. Pobrinite se da vaša kancelarija bude bez nereda - jedan je od naših najboljih saveta za rad od kuće jer će to učiniti da sve teče mnogo lakše. Ali kako to treba da uradite?
Prema rečima organizatora, sve je u sortiranju stvari po korisnosti, radu sa predmetima koji nisu od suštinskog značaja, kategorizaciji predmeta u skladište i pronalaženju pravog sistema, odnosno rutine koja će držati nered pod kontrolom, smanjujući buduće nagomilavanje.
Ključno je da očistite svoju kancelariju na način koji će vas navesti da razmislite koje stvari zaista ne bi trebalo da dozvolite da se vrate u prostoriju; na ovaj način, malo je verovatno da će se nered ponovo nagomilati. U galeriji koja sledi potražite detaljnija uputstva za rešavanje ovog problema.