Sa arhitektskom perspektivom na građevine, enterijere, dizajne i materijale, Architonic uvek drži stručno oko na nove i dobre stvari.
Kako bi vas proveo kroz veliku džunglu promenljivog tržišta, Architonic neprekidno bira i kvalifikuje najfinije dizajnove i pruža bitan uvid u najnovija dostignuća i tehnike.
Preko 16 miliona arhitekata, projektanata i istraživača, kao i proizvođača, maloprodajnika, dizajnera i dizajnerskih entuzijasta godišnje izaberu Architonic kao svog vodiča ka onome što je najbolje.
Njihov dobro promišljen izlog sa preko 200 000 kvalitetnih proizvoda dizajna i materijala, predstavlja 1300 brendova i 6200 dizajnera, i dopušta da procenite tačno šta je traženo preko stotina kategorija proizvoda.
Ovaj program analize trendova je pokrenut na januarskom MASON&OBJET Paris u vidu infografika i rangiranja. Architonic redovno proverava puls tržišta, i tokom gostovanja na internacionalnim događajima ispituje brojne renomirane dizajnere koji bi materijal koristili kada bi bili ograničeni na samo jedan u naredne tri godine. Njihovi odgovori pružaju osnovu za novu Material Tendencies seriju.
Svi ovi ekskluzivni uvidi su dostupni na sajtu