Novi imidž za Porsche prodavnice širom sveta

Porsche zastupništva i predstavništva širom sveta dobijaju novu korporativnu arhitekturu...

Porsche lansira novu korporativnu arhitekturu za svoje Porsche centre širom sveta. Imajući na umu zamisao "Destination Porsche", nameravaju da postanu centralno mesto okupljanja Porsche zajednice, privlačeći sadašnje i nove korisnike.

Novu arhitekturu karakteriše fleksibilnost, upotreba digitalnih medija za individualnu komunikaciju s naglaskom na iskustvo brenda. Prvi prototip novog koncepta proslavio je svoje otvaranje u Palm Springsu u Kaliforniji. Prodavnica je izgrađena u roku od godinu dana i pokazuje put za buduće promene u okviru "Destination Porsche" dok se kompletan koncept može se iskusiti do sredine 2020. godine u dva Porsche Centra u Dortmundu i u Hangčou u Kini.

"Destinacija Porsche" pokazuje jedan od načina na koji možemo odgovoriti na izazove promene potrošačkih preferenci i evolucije automobilske maloprodaje", kaže Detlev von Platen, član Izvršnog odbora za prodaju i marketing u Porsche AG. „Porsche predstavlja životni san i snažnu zajednicu naših prijatelja i obožavaoca. Mi dizajniramo naše Porsche prodajne objekte s namerom da budu mesta gde ljudi mogu doživeti brend.

Dalji razvoj Porsche DNK

Dizajn budućih Porsche centara koristi strukturu postojećih i upotpunjuje ga novim i razvijenim elementima. Stil enterijera ostaje bezvremenski, tako da je pažnja usmerena na prikazana vozila. Takođe će ostati osnovni oblik koji je tipičan za sadašnje zastupnike. Obnovljena spoljašnja aluminijska fasada se otvara u delovima, pružajući pogled u unutrašnjost objekta.To stvara utisak dobrodošlice koji je podignut uzdignutom staklenom fasadom u prizemlju. Aluminijumski paneli iznad glavnog ulaza kao i crvena LED rasveta naglašavaju dinamiku koncepta.

Putovanje korisnika kroz fleksibilan svet Porsche brenda

Putovanje kroz nove Porsche prodajne objekte odvija se kroz različite tematske module koji se mogu fleksibilno integrisati i prilagoditi. Ovo čini unutrašnjost lako prilagodljivom prema regionalnim ili individualnim karakteristikama. Moduli predstavljaju, na primer, aktuelne karakteristike proizvoda, e-performanse ili sertifikovane polovne automobile.

Još jedan fokus je na društvenim prostorima sa novokreiranim salonom u kojem se kupci i ljubitelji brenda mogu okupiti. Kroz veliki prozor, oni mogu pogledati u radionicu - slično pogledu u kuhinju vrhunskog restorana.

Digitalna sredstva za individualni pristup klijentima

Važan stub nove korporativne arhitekture su ciljani digitalni mediji. Deo toga je virtuelna stvarnost sa kojom korisnici mogu praktično da dožive svoju konfiguraciju automobila.Ekrani na dodir će takođe omogućiti da proizvodi i usluge brenda Porsche ožive na interaktivan način.

Koncept kao deo Porsche maloprodajne strategije

Implementacija koncepta "Destinacija Porsche" počinje sa Porsche centrima - a time i jezgrom maloprodaje.U budućnosti će i druge fizičke dodirne tačke biti još više prilagođene potrebama korisnika, a mogućnosti za komunikaciju će biti proširene. Pored Porsche prodavnica u urbanim sredinama, ove lokacije uključuju pop-up prodavnice, kao i nove digitalne kontaktne tačke i formate koji omogućavaju više načina da se apsolutno doživi Porsche brend.

Foto vlasništvo Porsche

 

Povezane teme

05.04.2024 Lifestyle

Za ručak sa stilom: restoran koji izgleda kao kraljevska dnevna soba

Restoran La Panthera je više od restorana - to je iskustvo koje pruža spoj luksuza, elegancije i prirode, stvarajući oazu evropskog šarma u srcu Indije.

02.04.2024 Lifestyle

Dobrodošli u Xique, elegantan hotel inspirisan lokalnom estetikom

Ovo magično mesto nastoji da spoji opuštanje, harmoniju sa okolinom, očuvanje kulture, društveni i ekonomski razvoj i arhitektonski izraz.

30.03.2024 Lifestyle

Vodimo vas u najšareniji hotel na svetu: Salut Maroc!

Fuzija tradicionalnih marokanskih elemenata, poput šarenila pločica i islamskih uzoraka, sa modernim dizajnom nameštaja stvara atmosferu koja oduzima dah.

27.03.2024 Lifestyle

Rajski kutak Halkidikija: očaravajući hotel Kappa Resort

Smešten među bujnim mediteranskim zelenilom, ovaj hotel odiše elegancijom i udobnošću, pružajući gostima nezaboravan doživljaj odmora.

24.03.2024 Lifestyle

Brutalizam u svom najboljem izdanju: restoran koji vam daje osećaj da ste na obali mora

Restoran omogućava širok pogled na izvanredan pejzaž zaliva Santander, i daje osećaj da ste na moru.

21.03.2024 Lifestyle

Nayara Bocas del Toro: predivan primer opuštajuće inovacije i bezvremene elegancije

Smešteni tamo gde su tirkizne vode tople tokom cele godine, možete uživati u beskrajnim avanturama ili se jednostavno prepustiti relaksaciji.

18.03.2024 Lifestyle

Bvlgari Tokio: savršen spoj italijanske elegancije i japanske tradicije

Doživite vrhunski luksuz i besprekornu uslugu u Bvlgari hotelu gde se savremena elegancija sastaje s bezvremenskom klasikom, stvarajući nezaboravno iskustvo koje će očarati i najza...

15.03.2024 Lifestyle

Očaravajući hoteli sa najlepšim pogledom na netaknutu prirodu

Bilo da se probudite uz zalazak sunca nad horizontom okeana ili posmatrate svetlost grada koja blista ispod vas, savršen pogled iz hotelske sobe može oplemeniti svaki trenutak vaše...

12.03.2024 Lifestyle

Otkrijte čari Venecije kroz luksuzno iskustvo boravka u jednom od njenih prefinjenih hotela

Venecijanski luksuzni hoteli ne samo da pružaju izvanredan smeštaj već su i sami deo istorijskog nasleđa, uronjeni u raskošnu arhitekturu i bezvremensku eleganciju grada.

09.03.2024 Lifestyle

Restoran Santomate ističe lepotu lokalnih zanata i istorijsku arhitekturu

Unutrašnjost restorana Santomate odiše paletom boja inspirisanih lokalnom glaziranom grnčarijom, sa nijansama zelene, plave i žute.

06.03.2024 Lifestyle

Otkrijte tajnu čarolije Les Airellesa, prestižnog odmarališta u srcu francuskih Alpa

Courchevel se nalazi u srcu najprestižnijeg dela Kurševela, okruženog snegom prekrivenim borovima i zadivljujućim planinskim pejzažem.