Novi imidž za Porsche prodavnice širom sveta

Porsche zastupništva i predstavništva širom sveta dobijaju novu korporativnu arhitekturu...

Porsche lansira novu korporativnu arhitekturu za svoje Porsche centre širom sveta. Imajući na umu zamisao "Destination Porsche", nameravaju da postanu centralno mesto okupljanja Porsche zajednice, privlačeći sadašnje i nove korisnike.

Novu arhitekturu karakteriše fleksibilnost, upotreba digitalnih medija za individualnu komunikaciju s naglaskom na iskustvo brenda. Prvi prototip novog koncepta proslavio je svoje otvaranje u Palm Springsu u Kaliforniji. Prodavnica je izgrađena u roku od godinu dana i pokazuje put za buduće promene u okviru "Destination Porsche" dok se kompletan koncept može se iskusiti do sredine 2020. godine u dva Porsche Centra u Dortmundu i u Hangčou u Kini.

"Destinacija Porsche" pokazuje jedan od načina na koji možemo odgovoriti na izazove promene potrošačkih preferenci i evolucije automobilske maloprodaje", kaže Detlev von Platen, član Izvršnog odbora za prodaju i marketing u Porsche AG. „Porsche predstavlja životni san i snažnu zajednicu naših prijatelja i obožavaoca. Mi dizajniramo naše Porsche prodajne objekte s namerom da budu mesta gde ljudi mogu doživeti brend.

Dalji razvoj Porsche DNK

Dizajn budućih Porsche centara koristi strukturu postojećih i upotpunjuje ga novim i razvijenim elementima. Stil enterijera ostaje bezvremenski, tako da je pažnja usmerena na prikazana vozila. Takođe će ostati osnovni oblik koji je tipičan za sadašnje zastupnike. Obnovljena spoljašnja aluminijska fasada se otvara u delovima, pružajući pogled u unutrašnjost objekta.To stvara utisak dobrodošlice koji je podignut uzdignutom staklenom fasadom u prizemlju. Aluminijumski paneli iznad glavnog ulaza kao i crvena LED rasveta naglašavaju dinamiku koncepta.

Putovanje korisnika kroz fleksibilan svet Porsche brenda

Putovanje kroz nove Porsche prodajne objekte odvija se kroz različite tematske module koji se mogu fleksibilno integrisati i prilagoditi. Ovo čini unutrašnjost lako prilagodljivom prema regionalnim ili individualnim karakteristikama. Moduli predstavljaju, na primer, aktuelne karakteristike proizvoda, e-performanse ili sertifikovane polovne automobile.

Još jedan fokus je na društvenim prostorima sa novokreiranim salonom u kojem se kupci i ljubitelji brenda mogu okupiti. Kroz veliki prozor, oni mogu pogledati u radionicu - slično pogledu u kuhinju vrhunskog restorana.

Digitalna sredstva za individualni pristup klijentima

Važan stub nove korporativne arhitekture su ciljani digitalni mediji. Deo toga je virtuelna stvarnost sa kojom korisnici mogu praktično da dožive svoju konfiguraciju automobila.Ekrani na dodir će takođe omogućiti da proizvodi i usluge brenda Porsche ožive na interaktivan način.

Koncept kao deo Porsche maloprodajne strategije

Implementacija koncepta "Destinacija Porsche" počinje sa Porsche centrima - a time i jezgrom maloprodaje.U budućnosti će i druge fizičke dodirne tačke biti još više prilagođene potrebama korisnika, a mogućnosti za komunikaciju će biti proširene. Pored Porsche prodavnica u urbanim sredinama, ove lokacije uključuju pop-up prodavnice, kao i nove digitalne kontaktne tačke i formate koji omogućavaju više načina da se apsolutno doživi Porsche brend.

Foto vlasništvo Porsche

 

Povezane teme

28.10.2025 Lifestyle

Kako je jedno takmičenje oblikovalo profesionalca

Nekadašnji pobednik takmičenja Saint-Gobain Architecture Student Contest, Luka Stevanović je inženjer arhitekture sa departmana za arhitektonske tehnologije Arhitektonskog fakultet...

24.10.2025 Lifestyle

Ritz-Carlton Nikko: Harmonija japanske tradicije i savremenog glamura

Smešten u srcu netaknute prirode Nacionalnog parka Nikko, na obali mirnog jezera Čuzenji, Ritz-Carlton Nikko otvara vrata u svet luksuza gde se tradicija susreće sa savremenim komf...

15.10.2025 Lifestyle

Masseria Donna Menga: autentičnost 16. veka, udobnost 21. veka

U srcu očaravajućeg Salenta, okružena netaknutim pejzažima i samo nekoliko minuta od čuvenih plaža Porto Čezarea, smeštena je Masseria Donna Menga, luksuzna petozvezdana oaza koja...

13.10.2025 Lifestyle

Snøhetta i NOT A HOTEL: futurističko utočište koje menja pravila luksuznog odmora

Zamislite odmor na mestu gde se luksuz sreće sa prirodom, a arhitektura izgleda kao da lebdi između neba i zemlje.

06.10.2025 Lifestyle

Kineski hotel u šumi koji nestaje među drvećem

Duboko u zelenilu Hangdžou šuma, Dongmingshan Senyu Hotel stoji kao oda prirodi, mesto gde arhitektura ne viče, već šapuće.

02.10.2025 Lifestyle

Zig Zag Resort – održivi luksuz na albanskoj obali

Albanska rivijera uskoro dobija svoj najambiciozniji hotelski projekat do sada: Zig Zag Albania u Himari, delo JA Joubert Architecture u saradnji sa UNS Architects.

29.09.2025 Lifestyle

Dragulj u pesku: Novi Bvlgari resort otvara se 2030. u Abu Dabiju

Privatno ostrvo u obliku potkovice postaće nova pozornica na kojoj luksuz pleše sa morem i zalascima sunca…

24.09.2025 Lifestyle

Wutopia Lab: Futuristički Cloud Center spa u Kini

Kineski arhitektonski biro Wutopia Lab realizovalo je projekat The Rock — Cloud Center.

19.09.2025 Lifestyle

Aman Rosa Alpina: Nova luksuzna alpska oaza u Italiji

San Kasijano je dobio svoj novi dragulj – Aman Rosa Alpina, luksuzni planinski retreat koji spaja 85 godina porodičnog nasleđa sa sofisticiranim minimalizmom koji definiše Aman bre...

15.09.2025 Lifestyle

Mandarin Oriental Qianmen: Luksuz koji diše istorijom Pekinga

U srcu Pekinga, tik uz čuvenu Qianmen ulicu, Mandarin Oriental Qianmen Beijing oživljava duh tradicionalnog hutonga kroz suptilnu restauraciju koja spaja istorijsku autentičnost i...

04.09.2025 Lifestyle

Predstavljen program Weekenda.18 Hejteri, stereotipi i predrasude, novinarske zvezde, šest festivala, jedan nezaboravan doživljaj

Na maksimirskom Vidikovcu uz inspirativne razgovore i letnju atmosferu predstavljeno sve što nas čeka od 18. do 21. septembra u Rovinju – program najuzbudljivijeg regionalnog festi...