Novi imidž za Porsche prodavnice širom sveta

Porsche zastupništva i predstavništva širom sveta dobijaju novu korporativnu arhitekturu...

Porsche lansira novu korporativnu arhitekturu za svoje Porsche centre širom sveta. Imajući na umu zamisao "Destination Porsche", nameravaju da postanu centralno mesto okupljanja Porsche zajednice, privlačeći sadašnje i nove korisnike.

Novu arhitekturu karakteriše fleksibilnost, upotreba digitalnih medija za individualnu komunikaciju s naglaskom na iskustvo brenda. Prvi prototip novog koncepta proslavio je svoje otvaranje u Palm Springsu u Kaliforniji. Prodavnica je izgrađena u roku od godinu dana i pokazuje put za buduće promene u okviru "Destination Porsche" dok se kompletan koncept može se iskusiti do sredine 2020. godine u dva Porsche Centra u Dortmundu i u Hangčou u Kini.

"Destinacija Porsche" pokazuje jedan od načina na koji možemo odgovoriti na izazove promene potrošačkih preferenci i evolucije automobilske maloprodaje", kaže Detlev von Platen, član Izvršnog odbora za prodaju i marketing u Porsche AG. „Porsche predstavlja životni san i snažnu zajednicu naših prijatelja i obožavaoca. Mi dizajniramo naše Porsche prodajne objekte s namerom da budu mesta gde ljudi mogu doživeti brend.

Dalji razvoj Porsche DNK

Dizajn budućih Porsche centara koristi strukturu postojećih i upotpunjuje ga novim i razvijenim elementima. Stil enterijera ostaje bezvremenski, tako da je pažnja usmerena na prikazana vozila. Takođe će ostati osnovni oblik koji je tipičan za sadašnje zastupnike. Obnovljena spoljašnja aluminijska fasada se otvara u delovima, pružajući pogled u unutrašnjost objekta.To stvara utisak dobrodošlice koji je podignut uzdignutom staklenom fasadom u prizemlju. Aluminijumski paneli iznad glavnog ulaza kao i crvena LED rasveta naglašavaju dinamiku koncepta.

Putovanje korisnika kroz fleksibilan svet Porsche brenda

Putovanje kroz nove Porsche prodajne objekte odvija se kroz različite tematske module koji se mogu fleksibilno integrisati i prilagoditi. Ovo čini unutrašnjost lako prilagodljivom prema regionalnim ili individualnim karakteristikama. Moduli predstavljaju, na primer, aktuelne karakteristike proizvoda, e-performanse ili sertifikovane polovne automobile.

Još jedan fokus je na društvenim prostorima sa novokreiranim salonom u kojem se kupci i ljubitelji brenda mogu okupiti. Kroz veliki prozor, oni mogu pogledati u radionicu - slično pogledu u kuhinju vrhunskog restorana.

Digitalna sredstva za individualni pristup klijentima

Važan stub nove korporativne arhitekture su ciljani digitalni mediji. Deo toga je virtuelna stvarnost sa kojom korisnici mogu praktično da dožive svoju konfiguraciju automobila.Ekrani na dodir će takođe omogućiti da proizvodi i usluge brenda Porsche ožive na interaktivan način.

Koncept kao deo Porsche maloprodajne strategije

Implementacija koncepta "Destinacija Porsche" počinje sa Porsche centrima - a time i jezgrom maloprodaje.U budućnosti će i druge fizičke dodirne tačke biti još više prilagođene potrebama korisnika, a mogućnosti za komunikaciju će biti proširene. Pored Porsche prodavnica u urbanim sredinama, ove lokacije uključuju pop-up prodavnice, kao i nove digitalne kontaktne tačke i formate koji omogućavaju više načina da se apsolutno doživi Porsche brend.

Foto vlasništvo Porsche

 

Povezane teme

01.08.2025 Lifestyle

Vodimo vas u najelegantniji hotel u Parizu

U naselju District 8, jednoj od najglamuroznijih i najprepoznatljivijih četvrti u Parizu, smešten je luksuzni hotel Collectionneur Arc de Triomphe...

29.07.2025 Lifestyle

Grand Chalet Altay – Ekskluzivni raj za dušu i telo u srcu veličanstvenog Altaja

U podnožju mističnih Tavdinskih pećina, tamo gde se reka Katunj blistavo presijava pod alpskim svetlom i tišina ima ukus smole i borovih iglica, nalazi se jedno od najluksuznijih m...

21.07.2025 Lifestyle

Montažne jedinice za kampovanje sa stilom

Kampovanje je još uvek veoma popularan i moderan vid odmora, dok sa modularnom, montažnom Lushna Villa Air kućicom, ovaj način relaksacije možete učiniti održivim i prepunim stila.

18.07.2025 Lifestyle

Tropski luksuz u Dubaiju: Kaimana, restoran kao iz legende

Na zlatnim obalama ekskluzivne destinacije J1 Beach u Dubaiju, prostire se Kaimana Beach Club – sofisticirani restoran i luksuzna oaza na plaži koji zauzima više od 1.500 kvadratni...

16.07.2025 Lifestyle

Opčinjavajući restoran u pećini kraj mora

Grotta Palasezze butik hotel je smešten u gradu Polignano a Mare koji se prostire duž istočne obale Italije sa koje se pruža zadivljujući pogled na Jadransko more.

08.07.2025 Lifestyle

La Maruca: restoran koji vraća duh primorskog okruženja u sam centar Madrida

Restoran La Maruca nosi duh pomorskog kluba i vešto se poigrava sa dualizmom eksterijera i enterijera, stvarajući eksterijere unutar samog prostora i rekreirajući atmosferu otvoren...

03.07.2025 Lifestyle

Boje, svetlost i geometrija: Luksuzni povratak slavnog hotela u Marbelji po projektu studija El Equipo Creativo

Legendarni hotel Kimpton Los Monteros, izgrađen davne 1962. godine u srcu glamurozne Marbelje, doživeo je svoje moderno rođenje zahvaljujući dizajnerskom studiju El Equipo Creativo...

30.06.2025 Lifestyle

Nova Jacquemus butik-oaza na Mikonosu: Letnji minimalizam uz morsku estetiku

Na najsunčanijoj obali Mikonosa, tik uz peščane plaže Namosa, otvorena je nova pop-up prodavnica brenda Jacquemus, koju modni znalci već nazivaju malom oazom stila i estetike.

26.06.2025 Lifestyle

Tropski raj u napuštenom hangaru

U njemu odavno već nema aviona, već samo balona koji nude vožnju do visine od šezdeset metara, iznad tropske zemlje čuda koju on u sebi krije.

23.06.2025 Lifestyle

U Narodnom muzeju Srbije svečano je otvorena izložba fotografija „Nevidljivi svet“

Jedinstvena izložba fotografija „Nevidljivi svet“, namenjena slepim, slabovidim, ali i svim drugim posetiocima, svečano je otvorena danas u Narodnom muzeju Srbije, u prisustvu dipl...

19.06.2025 Lifestyle

Letnje avanture u Termama Sveti Martin - Opuštajući porodični odmor u srcu prirode

Na samom severu Hrvatske, duboko u zelenilu Međimurja, gde šume šapuću, a reka Mura teče bez žurbe, nalaze se Terme Sveti Martin – mesto gde priroda i odmor idu ruku pod ruku...