Novi imidž za Porsche prodavnice širom sveta

Porsche zastupništva i predstavništva širom sveta dobijaju novu korporativnu arhitekturu...

Porsche lansira novu korporativnu arhitekturu za svoje Porsche centre širom sveta. Imajući na umu zamisao "Destination Porsche", nameravaju da postanu centralno mesto okupljanja Porsche zajednice, privlačeći sadašnje i nove korisnike.

Novu arhitekturu karakteriše fleksibilnost, upotreba digitalnih medija za individualnu komunikaciju s naglaskom na iskustvo brenda. Prvi prototip novog koncepta proslavio je svoje otvaranje u Palm Springsu u Kaliforniji. Prodavnica je izgrađena u roku od godinu dana i pokazuje put za buduće promene u okviru "Destination Porsche" dok se kompletan koncept može se iskusiti do sredine 2020. godine u dva Porsche Centra u Dortmundu i u Hangčou u Kini.

"Destinacija Porsche" pokazuje jedan od načina na koji možemo odgovoriti na izazove promene potrošačkih preferenci i evolucije automobilske maloprodaje", kaže Detlev von Platen, član Izvršnog odbora za prodaju i marketing u Porsche AG. „Porsche predstavlja životni san i snažnu zajednicu naših prijatelja i obožavaoca. Mi dizajniramo naše Porsche prodajne objekte s namerom da budu mesta gde ljudi mogu doživeti brend.

Dalji razvoj Porsche DNK

Dizajn budućih Porsche centara koristi strukturu postojećih i upotpunjuje ga novim i razvijenim elementima. Stil enterijera ostaje bezvremenski, tako da je pažnja usmerena na prikazana vozila. Takođe će ostati osnovni oblik koji je tipičan za sadašnje zastupnike. Obnovljena spoljašnja aluminijska fasada se otvara u delovima, pružajući pogled u unutrašnjost objekta.To stvara utisak dobrodošlice koji je podignut uzdignutom staklenom fasadom u prizemlju. Aluminijumski paneli iznad glavnog ulaza kao i crvena LED rasveta naglašavaju dinamiku koncepta.

Putovanje korisnika kroz fleksibilan svet Porsche brenda

Putovanje kroz nove Porsche prodajne objekte odvija se kroz različite tematske module koji se mogu fleksibilno integrisati i prilagoditi. Ovo čini unutrašnjost lako prilagodljivom prema regionalnim ili individualnim karakteristikama. Moduli predstavljaju, na primer, aktuelne karakteristike proizvoda, e-performanse ili sertifikovane polovne automobile.

Još jedan fokus je na društvenim prostorima sa novokreiranim salonom u kojem se kupci i ljubitelji brenda mogu okupiti. Kroz veliki prozor, oni mogu pogledati u radionicu - slično pogledu u kuhinju vrhunskog restorana.

Digitalna sredstva za individualni pristup klijentima

Važan stub nove korporativne arhitekture su ciljani digitalni mediji. Deo toga je virtuelna stvarnost sa kojom korisnici mogu praktično da dožive svoju konfiguraciju automobila.Ekrani na dodir će takođe omogućiti da proizvodi i usluge brenda Porsche ožive na interaktivan način.

Koncept kao deo Porsche maloprodajne strategije

Implementacija koncepta "Destinacija Porsche" počinje sa Porsche centrima - a time i jezgrom maloprodaje.U budućnosti će i druge fizičke dodirne tačke biti još više prilagođene potrebama korisnika, a mogućnosti za komunikaciju će biti proširene. Pored Porsche prodavnica u urbanim sredinama, ove lokacije uključuju pop-up prodavnice, kao i nove digitalne kontaktne tačke i formate koji omogućavaju više načina da se apsolutno doživi Porsche brend.

Foto vlasništvo Porsche

 

Povezane teme

15.09.2025 Lifestyle

Mandarin Oriental Qianmen: Luksuz koji diše istorijom Pekinga

U srcu Pekinga, tik uz čuvenu Qianmen ulicu, Mandarin Oriental Qianmen Beijing oživljava duh tradicionalnog hutonga kroz suptilnu restauraciju koja spaja istorijsku autentičnost i...

04.09.2025 Lifestyle

Predstavljen program Weekenda.18 Hejteri, stereotipi i predrasude, novinarske zvezde, šest festivala, jedan nezaboravan doživljaj

Na maksimirskom Vidikovcu uz inspirativne razgovore i letnju atmosferu predstavljeno sve što nas čeka od 18. do 21. septembra u Rovinju – program najuzbudljivijeg regionalnog festi...

04.09.2025 Lifestyle

Bukurešt gradi neobičan kafić između dve stambene zgrade

Mikro-kafić, koji je dizajnirao rumunski studio Vinklu, inspirisan je japanskim svetilištima pored puta.

02.09.2025 Lifestyle

Crvene potpetice, crveni podovi: Unutar prvog Louboutin hotela u Portugalu

Ponekad najlepše priče nastanu potpuno slučajno.

29.08.2025 Lifestyle

Milano Fashion&Jewels 2025: Spoj mode, nakita i održivog dizajna

U septembru 2025. Milano ponovo postaje centar globalne kreativnosti…

29.08.2025 Lifestyle

Hotel koji spaja prošlost i sadašnjost na najluksuzniji način

Nous Santorini ima jedinstvene kvalitete i neverovatan pejzaž, stvarajući međunarodno okruženje modernog luksuza i uživanja.

22.08.2025 Lifestyle

Hoteli koje ne smete propustiti ukoliko ovog leta krećete u obilazak Afrike ili Bliskog Istoka

Planirate posetu Africi ili Bliskom Istoku? Ovo su najbolji hoteli za vas!

20.08.2025 Lifestyle

Plutajući spa-hotel u švedskim vodama s pogledom na Aurora Borealis

Arhitekti Bertil Harström i Johan Kauppi dizajnirali su ovaj spa u kom se možete kupati okruženi prirodom.

18.08.2025 Lifestyle

Donald Tramp će izgraditi balsku dvoranu na mestu istočnog krila Bele kuće

U svom prepoznatljivom stilu grandioznih poteza, predsednik Sjedinjenih Američkih Država, Donald Tramp, najavio je ambiciozan arhitektonski poduhvat koji će zauvek promeniti izgled...

11.08.2025 Lifestyle

Maxx Royal Bodrum: arhitektonska oaza bezbrižnosti gde priroda grli luksuz

Smešten duboko među zelenilom severnog Bodruma, hotel Maxx Royal Bodrum predstavlja savršen spoj moderne elegancije i harmonične povezanosti sa prirodom.

07.08.2025 Lifestyle

Biofilni dizajn - povezivanje s prirodom poboljšava zdravlje i dobrobit

Koncept biofilije (ljubav prema prirodi) zasnovan je na činjenici da svi imamo genetsku povezanost sa prirodnim svetom, urođenu privlačnost čoveka prema prirodi i prirodnim procesi...