HOMI je biznis platforma “par excellance”

Milano je modni centar i zbog toga ne čudi podatak što se upravo u ovom gradu, gde je stanovnicima estetika deo DNK, održavaju najveći sajmovi koji prikazuju najnovije trendove iz domena mode kao i lifestyle segmenta.

Završilo se deveto izdanje HOMI lifestyle sajma, puno novih predloga i ideja fokusirano na kvalitetno umrežavanje uz primetno rastuće prisustvo međunarodnih  biznis operatera i izlagača.

HOMI, sajam koji se održava u oblasti Fiera Milano posvećen životnom stilu, završen je sa podatkom da ga je posetilo čak 82.300 profesionalaca, od čega 17% iz inostranstva.

Profil posetioca koji su prisustvovali događaju potvrđuje još jednom da je HOMI mesto namenjeno profesionalcima koji su  fokusirani na svoj poslovni izbor, smatrajući ovaj sajam najboljim mestom za upoznavanje sa novim trendovima kao i razmenu ideja. I zaista, nema boljeg mesta na svetu za upoznavanje sa stilom  i Made in Italy estetikom od Milana.

Snažan osećaj tradicije i bliski i kontinuirani dijalog između urbanog i ruralnog, utiču na stil koji predstavlja esenciju italijanske estetike. Rezultat je miks kulture metropole i lokalne tradicije koje su ujedinjene snažno emitovale enrgiju u sajamskoj oblasti Fiera Milano.

Ovo izdanje sajma bilo je usredsređeno na kvalitet i kreativnost, prikazujući mnoge jedinstvene ili retke inovativne predmete iz oblasti dekora enterijera i eksterijera, papirne galanterije, luksuznog nakita, ekstravagantnih parfemima, bogatih tekstilnih tkanina, šik tašni, hi-tech gedžeta…

"HOMI potvrđuje da je događaj ispunjen kvalitetnim sadržajem - izjavio je Fabrizio Kurći, izvršni direktor sajamske oblasti Fiera Milano - efikasna platforma koja generiše poslovanje i znanje oko referentnih industrija. To je ono što čini sajam posvećen lifestyle segmentima zrelim i spremnim za dalju evoluciju ", stoji u saopštenju.

Sajam je ugostio 1.463 izlagača, od kojih je 25% iz 39 zemalja, a Španija, Francuska, Nemačka, Grčka i Indija su među najrazvijenijim državama.

Neke delegacije, poput onih iz Irana i Argentine, imale su priliku da stupe u kontakt sa italijanskim i međunarodnim tržištem, prikazujući izvrsne zanatske proizvode povećavajući vrednost njihove kulture i tradicije.

Laboratorija namenjena profesionalcima i observatorij novih lifestyle trendova

Organizovani su mnogobrojni paneli sa čak 30 trening događaja fokusiranih na “vruće teme”, kao što su tehnike e-trgovine, postavke za prodavnice, tehnike projektovanja objekata, novi profesionalne oblici u industriji proizvoda za kuću kao i najnoviji stilovi i modni trendovi.

HOMI je savršeno mesto za poslovne ljude lifestyle  industrije kako bi se na dinamičan i interaktivan način ažurirali, kombinujući poslovne i targetirane mogućnosti za obuku.

HOMI je takođe prilika za razmišljanje, zahvaljujući istraživanju prezentovanom tokom događaja, čime je trgovački sajam postao opservatorija o stalnoj promenljivosti načina života.

Dva glavna trenda koja su obeležila ovo izdanje su THE Good Life i Sensorial Tactility. Prvi je namenjen povećanju osećaja blagostanja pojedinca, koncentrišući se na udobnost i harmoniju oblika, dok drugi ima fokus na susretu između objekta i emocija onoga koji ga doživljava kroz svoja čula.

Sve ovo je predstavljeno u okviru HOMI TRENDS u hali 10, koja je posetiocima pružila mogućnost da dožive trendove koji, čulno, menjaju kućni dekorativni sektor i sektor pratećih detalja za kuću.

Posetioci su takođe imali priliku da saznaju o novim trendovima koje je identifikovala WGSN, vodeća kompanija specijalizovana za istraživanje tržišta i analize. Osim toga, zahvaljujući partnerstvu sa DOXA prestižnom italijanskom agencijom za istraživanje tržišta i statistiku, održana je i prezentacija na temu istraživanja o pristupima životnim i potrošačkim navikama koje će postati važno sredstvo dostupno svim profesionalcima u ovom sektoru.

Tako su profesionalni posetioci saznali više o tome kako Italijani razmišljaju o svetu pokućstva kao i potrošačkim navikama koje će uticati na njihove marketinške i prodajne strategije.

Putovanje kroz istoriju u PALAZZO REALE traje do 15. februara

Ideja analize, širenja stilova i trendova ide i van granica HOMI događaja.HOMi predstavlja izložbu pod nazivom "Conviviando, l'Arte della Tavola tra passato e futuro", posvećenu najslavnijim predmetima u svetu servisa za ručavanje, kroz istoriju, koja se održava u Palazzo Reale do 15. februara. "CONVIVIANDO - Umetnost obedovanja između prošlosti i budućnosti", promovisana je i porducirana od strane Ministarstva kulture Milana, galerije Palazzo Reale i sajma Fiera Milano, a kustoskinja izložbe je Ćincija Felićeti, glavna i odgovorna urednica italijanskog magazine Marie Claire Maison.

Ova fantastična izložba prikazuje svojevrsnu instalaciju u 10 prostorija, namenjenu dekoraciji stola inspirisanu nezaboravnim filmovima, kako bi na taj način bili obeleženi momenti koji su postali simboli stila, elegancije, eklekticizma i lepote.

Mladi dizajneri 2020. godine putuju u Dubai

Fiera Milano će zajedno sa regionom Lombardija na 2020DubaiExpo podržati mlade kreativce na tamičenju‘Design Competition in Dubai 2020’.

Inspirisani dizajnerskim konkursom ‘Design Competition’, lombardijska regija u partnerstvu sa Unioncamere Lomabardia, ADI (Italijanska asocijacija za industrijski dizajn) i sajam Fiera Milano promovišu ovu inicijativu kako bi dizajneri U-35 stekli iskustvo u radu u kompaniji, uz tutorsku podršku.

Udruženja dizajnerske industrije, sajamskog sistema i Triennale di Milano takođe su uključena u ovo novo izdanje. Ovaj događaj je posvećen mladim ljudima koji imaju diplomu iz oblasti dizajna, arhitekture ili inženjerstva. Takođe će biti prilika za promovisanje partnerstva između regije Lombardije i arapskih zemalja i pomoći će projektantskoj industriji da izvozi svoje proizvode i rešenja.

Fiera Milano je podržao Konkurs za dizajn u tri izdanja, organizujući događaje u okviru HOMI sajma i širom grada Milana promovišući kreativnost mladih dizajnera i njihovu inovativnost.

Tako smo se još jednom na putovanju kroz izložbeni proctor HOMI sajma uverili da predmeti "pričaju" priče, tražeći od nas da se identifikujemo sa njima i sa svakodnevnim životom. Boje i oblici igraju se sa maštom, spajajući suprotnosti: svetle i tamne boje, neprozirne i ultra-sjajne tonove. Svetlost udiše život površinama i konturama.

Izlagački prostor sajma predstavio je veliki broj specijalizovanih oblasti i događaja prezentujući visokokvalitetni zanat i kreacije novih dizajnera, prefinjenih ukrasa i još mnogo toga.

Kao jedan od noviteta ovog izdanja, HOMI je predstavio NATURALIA, izložbu koju je HOMI Fashion Lab posvetio fokusiranju na modni nakit inspirisan prirodom i njenim stvorenjima. Ova izložba prikazala je više od sto komada autentičnog nakita italijanskih modnih kuća, stilista i dizajnera uključujući slavne modne kuće Versace, Cavalli i Dolce & Gabbana koji su još od 50-tih godina prošlog veka crpeli inspiraciju za svoje kreacije iz prirode.

Pored legendarnih primeraka slavnih italijanskih juvelira,  prikazane su i eksperimentalne kreacije talentovanih mladih dizajnera koji za izradu nakita koriste nove materijale i nove tehnologije.

Otvarajući svoja vrata u oblasti Fiera Milano, HOMI je otpočeo dijalog na mnogim jezicima. Prolazeći kroz seriju tematskih hala, sa svakim novim korakom shvatamo njegovu specifičnost, koja ga izdvaja od svih ostalih sajmova.

S nestrpljenjem iščekujemo naredno izdanje sajma HOMI sajma, koji će se održati u periodu od 14. do 17. septembra 2018. godine.

N.V.T.

Povezane teme

07.08.2025 Lifestyle

Biofilni dizajn - povezivanje s prirodom poboljšava zdravlje i dobrobit

Koncept biofilije (ljubav prema prirodi) zasnovan je na činjenici da svi imamo genetsku povezanost sa prirodnim svetom, urođenu privlačnost čoveka prema prirodi i prirodnim procesi...

05.08.2025 Lifestyle

Canaves Hotel – Savremena oda kikladskom minimalizmu na ivici kaldere

Na dramatičnim liticama kaldere u Oíi, na čuvenom ostrvu Santorini, Canaves Hotel koji potpisuje biro Kapsimalis Architects postaje arhitektonski odgovor na spoj tišine, svetlosti...

01.08.2025 Lifestyle

Vodimo vas u najelegantniji hotel u Parizu

U naselju District 8, jednoj od najglamuroznijih i najprepoznatljivijih četvrti u Parizu, smešten je luksuzni hotel Collectionneur Arc de Triomphe...

29.07.2025 Lifestyle

Grand Chalet Altay – Ekskluzivni raj za dušu i telo u srcu veličanstvenog Altaja

U podnožju mističnih Tavdinskih pećina, tamo gde se reka Katunj blistavo presijava pod alpskim svetlom i tišina ima ukus smole i borovih iglica, nalazi se jedno od najluksuznijih m...

21.07.2025 Lifestyle

Montažne jedinice za kampovanje sa stilom

Kampovanje je još uvek veoma popularan i moderan vid odmora, dok sa modularnom, montažnom Lushna Villa Air kućicom, ovaj način relaksacije možete učiniti održivim i prepunim stila.

18.07.2025 Lifestyle

Tropski luksuz u Dubaiju: Kaimana, restoran kao iz legende

Na zlatnim obalama ekskluzivne destinacije J1 Beach u Dubaiju, prostire se Kaimana Beach Club – sofisticirani restoran i luksuzna oaza na plaži koji zauzima više od 1.500 kvadratni...

16.07.2025 Lifestyle

Opčinjavajući restoran u pećini kraj mora

Grotta Palasezze butik hotel je smešten u gradu Polignano a Mare koji se prostire duž istočne obale Italije sa koje se pruža zadivljujući pogled na Jadransko more.

08.07.2025 Lifestyle

La Maruca: restoran koji vraća duh primorskog okruženja u sam centar Madrida

Restoran La Maruca nosi duh pomorskog kluba i vešto se poigrava sa dualizmom eksterijera i enterijera, stvarajući eksterijere unutar samog prostora i rekreirajući atmosferu otvoren...

03.07.2025 Lifestyle

Boje, svetlost i geometrija: Luksuzni povratak slavnog hotela u Marbelji po projektu studija El Equipo Creativo

Legendarni hotel Kimpton Los Monteros, izgrađen davne 1962. godine u srcu glamurozne Marbelje, doživeo je svoje moderno rođenje zahvaljujući dizajnerskom studiju El Equipo Creativo...

30.06.2025 Lifestyle

Nova Jacquemus butik-oaza na Mikonosu: Letnji minimalizam uz morsku estetiku

Na najsunčanijoj obali Mikonosa, tik uz peščane plaže Namosa, otvorena je nova pop-up prodavnica brenda Jacquemus, koju modni znalci već nazivaju malom oazom stila i estetike.

26.06.2025 Lifestyle

Tropski raj u napuštenom hangaru

U njemu odavno već nema aviona, već samo balona koji nude vožnju do visine od šezdeset metara, iznad tropske zemlje čuda koju on u sebi krije.