Milano Home 2026: budućnost maloprodaje kao prostor odnosa, iskustva i identiteta

U vremenu kada se maloprodaja nalazi na prekretnici između digitalnog zamora i potrebe za autentičnim ljudskim kontaktom, Milano Home 2026 se pozicionira kao jedan od najvažnijih evropskih odgovora na pitanje: šta danas znači kupovati – i pripadati…

Od 22. do 25. januara 2026. godine, Fiera Milano ponovo postaje epicentar savremenog sveta doma, kulture stanovanja i specijalizovanog retaila, nudeći viziju u kojoj prodavnica nije samo mesto transakcije, već prostor susreta, identiteta i iskustva.

Pod okriljem koncepta Human Retail, Milano Home redefiniše ulogu prodavnice u savremenom gradu. Ona više nije puka tačka prodaje, već kulturni i društveni orijentir — mesto koje sluša, pripoveda, gradi odnose i stvara emotivnu vezu sa zajednicom. Upravo ta ideja prožima čitav događaj, koji okuplja proizvođače, dizajnere, distributere i kupce u ekosistem gde su zanatsko umeće, održivost i kreativnost osnovni alati rasta i dugoročne relevantnosti.

U tom kontekstu, Milano Home 2026 dodatno učvršćuje svoju ulogu međunarodne platforme, povezujući italijansku maloprodajnu mrežu sa globalnim tržištem. Zahvaljujući mreži Brand Ambasadora, događaj dovodi pažljivo kurirane kupce iz celog sveta — od Evrope i Severne Amerike, preko Bliskog istoka i Severne Afrike, do Azije — stvarajući autentične i dugoročne profesionalne veze zasnovane na razumevanju lokalnih tržišta i kulturnih nijansi.

Izložbeni koncept je organizovan kroz četiri tematske hale koje funkcionišu kao prostorni narativ savremenog doma. Vibes istražuje tekstile i dekoraciju kroz boju, teksturu i taktilnost, dok Mood donosi svet poklona, konceptualnih objekata i lifestyle estetike u kojoj je iskustvo jednako važno kao i sam proizvod. Elements slavi susret dizajna i vrhunskog zanatstva, gde keramika, drvo, staklo i metal postaju nosioci identiteta i priče, dok Taste stavlja fokus na trpezu i kuhinju kao mesto okupljanja, rituala i savremene gastronomije.

Posebnu dimenziju sajmu daju kurirane tematske zone posvećene održivim inovacijama, savremenom zanatstvu i vrhunskim evropskim manufakturama, kao i novi projekti koji reflektuju aktuelne trendove — od dizajna za kućne ljubimce, preko premium pakovane hrane, do savremenog skandinavskog izraza.

Milano Home 2026 se tako ne nameće samo kao sajam, već kao platforma za razmišljanje o budućnosti doma i maloprodaje, gde se estetika susreće sa etikom, a proizvod sa pričom. U svetu koji traži smisao, a ne samo ponudu, Milano Home potvrđuje da je upravo odnos — između ljudi, prostora i objekata — nova luksuzna valuta savremenog življenja.

Povezane teme

11.02.2025 Whats new

Milano Home 2025: Godišnja poseta Milanu koja nikada ne razočara

Putovanje u Milano, bez obzira na godišnje doba, uvek donosi posebnu dozu inspiracije i uživanja...

08.02.2025 Whats new

Salone del Mobile.Milano u Nju Delhiju: Nova poglavlja za italijanski dizajn u Indiji

Salone del Mobile.Milano, vodeći svetski sajam nameštaja i dizajna, napravio je značajan korak ka proširenju prisustva italijanskog dizajna na tržištu Indije…

04.02.2025 Whats new

Digitalne inovacije u službi izlagača i posetilaca

Salone del Mobile.Milano neprestano unapređuje svoj digitalni ekosistem kako bi efikasno i angažovano povezao posetioce, izlagače i globalnu dizajnersku zajednicu.

04.02.2025 Whats new

Thought for Humans: nova komunikaciona kampanja Salona nameštaja u Milanu

Salone del Mobile.Milano za svoju 63. ediciju predstavlja novu komunikacionu kampanju pod nazivom „Misao za ljude“, osmišljenu u saradnji sa agencijom Dentsu Creative Italy…

04.02.2025 Whats new

SaloneSatellite 2025: zanatstvo u budućnosti dizajna

SaloneSatellite 2025 donosi istraživanje kako zanatske veštine mogu da evoluiraju, inoviraju i prenose se novim generacijama, povezujući tradiciju i savremene trendove…

04.02.2025 Whats new

Salone del Mobile.Milano 2025: Kreiranje svetova prilagođenih budućnosti

Salone del Mobile.Milano, vodeći globalni događaj u industriji nameštaja i dizajna, ove godine se vraća sa ambicioznom vizijom – „izgradnja svetova prilagođenih budućnosti“…

06.01.2025 Whats new

Srećno Badnje veče i Božić!

Na današnji, Badnji dan, poslednji dan četrdesetodnevnog posta koji nas uvodi u najlepši i najveći hrišćanski praznik-Božić, budite sa porodicom, radujte se, imajte samo pozitivne...

10.12.2024 Whats new

Proglašeni pobednici Huawei XMAGE Awards 2024

Ovogodišnji Huawei XMAGE Awards ponovo je okupio najbolje fotografe iz svih delova sveta.

06.12.2024 Whats new

THE GREEN CIRCLE 2025: Održivost u centru pažnje na Milano Home

Milano Home 2025, jedan od najvažnijih događaja posvećenih proizvodima za dom i ličnu negu, ponovo će ugostiti inicijativu The Green Circle, od 23. do 26. januara 2025. u Fiera Mil...

28.11.2024 Whats new

Milan Design (Eco) System: Ekosistem dizajna kao temelj budućnosti Milana

Svake godine u aprilu, Salone del Mobile.Milano pretvara Milano u globalnu prestonicu dizajna, privlačeći svetsku pažnju i kreirajući ekonomske, kulturne i tehnološke vrednosti koj...

21.11.2024 Whats new

Euroluce međunarodni forum rasvete: svetlost kao dizajnerski jezik budućnosti

Salone del Mobile.Milano sa ponosom najavljuje prvo izdanje Euroluce međunarodnog foruma rasvete, koje će se održati 10. i 11. aprila 2025. godine u paviljonima Euroluce bienala, u...