Kreirajte šarena “Ombre” jaja

U slučaju da niste i sami to primetili, ombre je svuda…

U modnoj industriji, industriji lepote, dizajnu enterijera, pa čak i u arhitekturi – ombre trend nikako ne jenjava, već samo dobija neke alternativne varijante, koje ga veoma malo menjaju ili unapređuju.

Ombre predstavlja postepenu gradaciju boja od najsvetlije do najsjajnije i prvo se pojavio u industriji lepote, kao interesantan trend farbanja kose koji je osvojio čitav svet. Potom, usledila je garderoba inspirisana ovim trendom, koja je ponudila interesantne modne komade, koje su prisvojile brojne zvezde.

U dizajnu enterijera, ombre je pronašao svoju primenu u kreaciji gradacijskih prekrivača, zavesa, tepiha i brojnih drugih predmeta. Ipak, kako nam se bliži Uskrs, mi smo odlučili da vam predstavimo ideju za kreiranje ombre efekta u više boja, kada se radi o farbanju jaja.

Šta vam je potrebno za ovaj projekat:

- Kuvana jaja

- Plastične čaše

- Gel boja za hranu

- Sirće

- Kašičice za merenje

- Topla voda

- Kašika

- Rukavice

Uputstva za rad:

Pomešajte boju za hranu sa toplom vodom u čaši. U ovom projektu korišćena je gel boja, jer ona stvara snažnije i živahnije nijanse u odnosu na običnu.

Potom, umešajte u to jednu kašičicu sirćeta i to ponovite za svaku boju koju želite da koristite. Pažljivo ubacite kuvano jaje u čašu sa prvom bojom koju želite i ostavite ga da stoji dok ne dostigne željenu nijansu, a potom ga izvadite iz čaše i ostavite da se u potpunosti osuši.

Nakon toga, potopite dve trećine jajeta u drugu boju i držite ga u mestu par minuta, povremeno proveravajući nijansu. Za ovaj korak, obavezno koristite rukavice. Kada dostignete željenu boju, izvadite jaje i ostavite ga da se osuši.

Potom, potopite treći deo jajeta u poslednju boju i držite ga nekoliko minuta, kao što ste to prethodno uradili sa drugom bojom i kada dostignete nijansu koju želite, izvadite ga i ostavite da se osuši u potpunosti.

Rezultat ovog projekta su jaja u nijansama koje se neprimetno prelivaju jedna u drugu. Interesantno, zar ne?

izvor: goodhousekeeping

Povezane teme