Treća PACKTIVITY konferencija

Održana je PACKTIVITY3 KONFERENCIJA na kojoj je nagrađen najbolji dizajn pakovanja proizvoda u Srbiji...

Na konferenciji su dodeljena tri GRAND PRIX priznanja i pet PACKTIVITY AWARDS priznanja koja se dodeljuju po kategorijama. 

Treća po redu PACKTIVITY3 konferencija u organizaciji portala Designed.rs, održana je 12. decembra u Naučnom klubu Centra za promociju nauke u zgradi Robne Kuće Beograd u Knez Mihailovoj ulici. 

Prepodnevnu sesiju konferencije započeli su bivši i sadašnji studenti sa Filološko-umetničkog fakulteta u Kragujevcu (FILUM) - Odsek grafički dizajn. Pojedinačno su se predstavili Borko Nerić, Mina Marković, Miloš Žarić, Milutin Marković, Ognjen Stevanović i Dušan Fusion Tucaković. Poslednje predavanje prvog dela konferencije održala je Jelena Trninić, menadžerka za ambalažu i ambalažni otpad kompanije Coca-Cola HBC Srbija. 

Konferencija se bavila dizajnom pakovanja proizvoda, sa akcentom na održivosti, identitetu, funkcionalnosti i estetici pakovanja proizvoda. 

Na konferenciji su učestvovali renomirani dizajneri iz inostranstva - Wolfgang Niederl iz austrijske multidisciplinarne dizajn agencije MOODLEY BRAND IDENTITY; Laura Steiner iz čuvene agencijske mreže LANDOR ASSOCIATES iz Hamburga, kao i gosti iz regiona, Igor Manasteriotti i Mia Marić iz  hrvatskog dizajn studija MANASTERIOTTI∞MARIĆ.

Nakon prezentacionog dela konferencije, usledila je panel diskusija u kojoj su učešće uzeli gosti konferencije, članovi žirija konkursa Packtivity, ali i prisutni dizajneri. 

Nakon panela, svečano su dodeljena priznanja za najbolji dizajn proizvoda u Srbiji u 2012/13 od kojih je dodeljeno pet PACKTIVITY AWARDS priznanja koja se dodeljuju po kategorijama, i tri GRAND PRIX priznanja. 

Packtivity Award u kategoriji HRANA osvojio je dizajn pakovanja za SUPERNATURAL ČAJ, Udruženja građana Supernatural. Autor kreativnog rešenja je Nenad Radojčić.

Packtivity Award u kategoriji PIĆE osvojio je dizajn pakovanja za PERUN RAKIJE, Perun Destilerije. Autor kreativnog rešenja je dizajn agencija Coba&associates.

Packtivity Award u kategoriji HEMIJA KOZMETIKA osvojio je dizajn pakovanja za SOFI liniju, SZR Sofi. Autor kreativnog rešenja je Peter Gregson Studio. 

Packtivity Award u kategoriji OSTALO osvojio je dizajn pakovanja POOFNICE cipelice za bebe, autora Vladimira Obradovića.

Packtivity Award u kategoriji LUKSUZNI PROIZVODI osvojio je dizajn pakovanja SCENT LIBRARY - DISCOVERY SET, autora Dragana Lončara.

GRAND PRIX ZA NAJBOLJI DIZAJN PAKOVANJA PROIZVODA U SRBIJI ZA 2012/13 (realizovano pakovanje), koji dodeljuje predsednik žirija Wolfgang Niederl iz austrijske multidisciplinarne dizajn agencije MOODLEY BRAND IDENTITY, osvojio je dizajn pakovanja za proizvode BASKET kompanije BASKET iz Golubinaca. Autor kreativnog rešenja je Peter Gregson Studio. 

U obrazloženju ove odluke, Wolfganf Niederl je istakao da mu je dizajn serije proizvoda BASKET momentalno privukao pažnju jer je u kontekstu priče o održivosti. "Ovaj dizajn može da traje večno. Ovakvo rešenje možete da zamislite da je postojalo na tržištu pre 50 godina, danas, ali i za 50 godina. I to je ta priča o održivosti dizajna, ne samo materijala. S druge strane, jasno mi je na prvi pogled šta se  nalazi u kutijama. I na kraju, to je proizvod koji mi je zaista izmamio osmeh na lice".

GRAND PRIX ZA NAJBOLJI DIZAJN PAKOVANJA PROIZVODA U SRBIJI ZA 2012/13 (nerealizovano pakovanje), osvojio je dizajn pakovanja PUFNA, autorke Jelene Lučić.


GRAND PRIX BEST SUPERMARKET PACK U SRBIJI za 2012/13, osvojio je dizajn pakovanja za INTEGRINO KEKS. Autor kreativnog rešenja je Unibrand Communications. 

Svi učesnici na konkursu i konferenciji su svojim učešćem omogućili da se Packtivity3 projekat realizuje.

Povezane teme

04.02.2025 Whats new

Thought for Humans: nova komunikaciona kampanja Salona nameštaja u Milanu

Salone del Mobile.Milano za svoju 63. ediciju predstavlja novu komunikacionu kampanju pod nazivom „Misao za ljude“, osmišljenu u saradnji sa agencijom Dentsu Creative Italy…

04.02.2025 Whats new

SaloneSatellite 2025: zanatstvo u budućnosti dizajna

SaloneSatellite 2025 donosi istraživanje kako zanatske veštine mogu da evoluiraju, inoviraju i prenose se novim generacijama, povezujući tradiciju i savremene trendove…

04.02.2025 Whats new

Salone del Mobile.Milano 2025: Kreiranje svetova prilagođenih budućnosti

Salone del Mobile.Milano, vodeći globalni događaj u industriji nameštaja i dizajna, ove godine se vraća sa ambicioznom vizijom – „izgradnja svetova prilagođenih budućnosti“…

06.01.2025 Whats new

Srećno Badnje veče i Božić!

Na današnji, Badnji dan, poslednji dan četrdesetodnevnog posta koji nas uvodi u najlepši i najveći hrišćanski praznik-Božić, budite sa porodicom, radujte se, imajte samo pozitivne...

10.12.2024 Whats new

Proglašeni pobednici Huawei XMAGE Awards 2024

Ovogodišnji Huawei XMAGE Awards ponovo je okupio najbolje fotografe iz svih delova sveta.

06.12.2024 Whats new

THE GREEN CIRCLE 2025: Održivost u centru pažnje na Milano Home

Milano Home 2025, jedan od najvažnijih događaja posvećenih proizvodima za dom i ličnu negu, ponovo će ugostiti inicijativu The Green Circle, od 23. do 26. januara 2025. u Fiera Mil...

28.11.2024 Whats new

Milan Design (Eco) System: Ekosistem dizajna kao temelj budućnosti Milana

Svake godine u aprilu, Salone del Mobile.Milano pretvara Milano u globalnu prestonicu dizajna, privlačeći svetsku pažnju i kreirajući ekonomske, kulturne i tehnološke vrednosti koj...

21.11.2024 Whats new

Euroluce međunarodni forum rasvete: svetlost kao dizajnerski jezik budućnosti

Salone del Mobile.Milano sa ponosom najavljuje prvo izdanje Euroluce međunarodnog foruma rasvete, koje će se održati 10. i 11. aprila 2025. godine u paviljonima Euroluce bienala, u...

21.10.2024 Whats new

Milano Home akademija za novu eru maloprodaje u sektoru domaćinstva

Obuka i inspiracija za promovisanje uloge prodavnica u istoriji zanatske i proizvodne izvrsnosti: vraćaju se sastanci i radionice o transformaciji trendova i potrošnje za razvoj sv...

17.10.2024 Whats new

"Velika tura" za otkrivanje najfinijih zanatskih veština na Milano Home 2025

Druga edicija izložbe, koja će biti održana u januaru 2025. godine, ponovo će staviti akcenat na kvalitetnu proizvodnju, sa posebnim fokusom na proizvođače koji nude jedinstvene ma...

15.10.2024 Whats new

Milano Home 2025: Nova platforma za svet domaćinstva koja gleda u budućnost maloprodaje

Milano Home se priprema za svoju drugu ediciju, usmerenu na ključne principe izložbe: novi kvalitetni proizvodi za svet domaćinstva i nove ideje za podršku svetu maloprodaje.