Supermarket concept store na sajmu u Kelnu

imm Cologne je jedan od najbitnijih i najvećih međunarodnih sajmova nameštaja, održava se svake godine u Nemačkom gradu Kelnu, u periodu od 13. do 19. januara 2014. godine.

U izrazito biznis atmosferi izlagači će predstaviti trendove oblikovanja nameštaja i enterijera. Predstojeći događaj prikazaće jedinstvene enterijere i ideje za svaku sobu, svaki stil i svaki zahtev – od osnovnih predmeta do dizajnerskih komada i luksuznog nameštaja. 

Tema ovog sajma je inovativnost i novi matetrijali, a kako je Supermarket dobio priliku da se prikaže na ovom sajmu, odlučili su da povedu domaće dizajnere čiji radovi odgovaraju na temu sajma i na taj način upoznaju nemačku i svetsku publiku sa kretivnom energijom koja čini njihov koncept.

Među ovdašnjim dizajnerskim timovima koji će izlagati svoja rešenja su: Hoklica and stolica, Vesna Pejović i Buck, tripartitna saradnja Wannabe Society - Metalac - Supermarket, Irena Kilibarda i njen studio Dsignedby, Branka Blasius, Galerija 12+, kao i kompanija Strawberry Energy koja se bavi razvojem zelenih tehnologija i obnovljivih izvora energije.

Supermarket concept store će se premijerno na ovom sajmu predstaviti nemačkoj publici i ujedno najaviti otvaranje nove Supermarket konceptualne radnje u Berlinu na proleće 2014. godine.

Povezane teme

04.02.2025 Whats new

Thought for Humans: nova komunikaciona kampanja Salona nameštaja u Milanu

Salone del Mobile.Milano za svoju 63. ediciju predstavlja novu komunikacionu kampanju pod nazivom „Misao za ljude“, osmišljenu u saradnji sa agencijom Dentsu Creative Italy…

04.02.2025 Whats new

SaloneSatellite 2025: zanatstvo u budućnosti dizajna

SaloneSatellite 2025 donosi istraživanje kako zanatske veštine mogu da evoluiraju, inoviraju i prenose se novim generacijama, povezujući tradiciju i savremene trendove…

04.02.2025 Whats new

Salone del Mobile.Milano 2025: Kreiranje svetova prilagođenih budućnosti

Salone del Mobile.Milano, vodeći globalni događaj u industriji nameštaja i dizajna, ove godine se vraća sa ambicioznom vizijom – „izgradnja svetova prilagođenih budućnosti“…

06.01.2025 Whats new

Srećno Badnje veče i Božić!

Na današnji, Badnji dan, poslednji dan četrdesetodnevnog posta koji nas uvodi u najlepši i najveći hrišćanski praznik-Božić, budite sa porodicom, radujte se, imajte samo pozitivne...

10.12.2024 Whats new

Proglašeni pobednici Huawei XMAGE Awards 2024

Ovogodišnji Huawei XMAGE Awards ponovo je okupio najbolje fotografe iz svih delova sveta.

06.12.2024 Whats new

THE GREEN CIRCLE 2025: Održivost u centru pažnje na Milano Home

Milano Home 2025, jedan od najvažnijih događaja posvećenih proizvodima za dom i ličnu negu, ponovo će ugostiti inicijativu The Green Circle, od 23. do 26. januara 2025. u Fiera Mil...

28.11.2024 Whats new

Milan Design (Eco) System: Ekosistem dizajna kao temelj budućnosti Milana

Svake godine u aprilu, Salone del Mobile.Milano pretvara Milano u globalnu prestonicu dizajna, privlačeći svetsku pažnju i kreirajući ekonomske, kulturne i tehnološke vrednosti koj...

21.11.2024 Whats new

Euroluce međunarodni forum rasvete: svetlost kao dizajnerski jezik budućnosti

Salone del Mobile.Milano sa ponosom najavljuje prvo izdanje Euroluce međunarodnog foruma rasvete, koje će se održati 10. i 11. aprila 2025. godine u paviljonima Euroluce bienala, u...

21.10.2024 Whats new

Milano Home akademija za novu eru maloprodaje u sektoru domaćinstva

Obuka i inspiracija za promovisanje uloge prodavnica u istoriji zanatske i proizvodne izvrsnosti: vraćaju se sastanci i radionice o transformaciji trendova i potrošnje za razvoj sv...

17.10.2024 Whats new

"Velika tura" za otkrivanje najfinijih zanatskih veština na Milano Home 2025

Druga edicija izložbe, koja će biti održana u januaru 2025. godine, ponovo će staviti akcenat na kvalitetnu proizvodnju, sa posebnim fokusom na proizvođače koji nude jedinstvene ma...

15.10.2024 Whats new

Milano Home 2025: Nova platforma za svet domaćinstva koja gleda u budućnost maloprodaje

Milano Home se priprema za svoju drugu ediciju, usmerenu na ključne principe izložbe: novi kvalitetni proizvodi za svet domaćinstva i nove ideje za podršku svetu maloprodaje.