Sunce se vraća u Savamalu

Inovativni Ceresit Visage materijali korišćeni su u izradi murala u Karađorđevoj ulici...

U okviru petog jubilarnog Mikser festivala 2013, koji se održavao u Savamali od 28. maja do 2. juna 2013. godine, Ceresit je predstavio mural pod nazivom „Čekajući Sunce“, umetnika Aleksandra Maćaševa, za čiju izradu su korišćeni specijalni Ceresit Visage materijali. Mural je deo projekta pod nazivom „Sunce se vraća u Savamalu“ powered by Ceresit Visage, a njegova simbolika odgovara nostalgičnom karakteru Savamale i nameri Ceresita i festivala Mikser da ožive taj deo grada u skladu sa njegovim karakterom. 

Kao brend koji podržava društveno odgovorno poslovanje, ali i kao neko ko se uvek trudi da podiže svest šire javnosti o važnosti kulturno-umetničkog razvoja, brend Ceresit je rešio da podrži akciju oslikavanja murala u okviru ovogodišnjeg Mikser festivala. 

„Mural, izrađen na bočnoj fasadi zgrade u Karađorđevoj ulici broj 53, suštinski korespondira sa naporima kulturne organizacije Mikser da nastavi proces revitalizacije Savamale. Mural je deo projekta „Sunce se vraća u Savamalu“ powered by Ceresit Visage. Originalni naziv rada „Čekajući Sunce“ odgovara nostalgičnom karakteru Savamale i težnjama Ceresita i Miksera da kroz umetničke akcije utiču na proces urbanih transfomacija kvarta“, objasnila je Maja Lalić, kreativna direktorka Mikser festivala. 

„Zadovoljstvo nam je što smo već drugu godinu za redom prisutni na Mikser Festivalu, i što je rezultat ovogodišnje saradnje upravo specifičan mural pod nazivom „Čekajući Sunce“ izrađen našim Ceresit Visage fasadnim materijalima. Mural ima za cilj, da pored jednostavnog ulepšanja Karađorđeve ulice, postane i vrsta apela i podsećanja građana i drugih velikih kompanija da inicijativa za oživljavanje Savamale, ne traje samo za vreme festivala, već cele godine“, istakla je Jelena Šarenac, direktorka korporativnih komunikacija kompanije Henkel Srbija.

Idejni tvorac murala, je čuveni autor Aleksandar Maćašev, koji je dizajn grafike bazirao na slici sa stare kutije šibica iz Mađarske, koja reklamira film "Obećana zemlja" iz 1961. godine.

Na realizaciji murala radio je umetnik Stevan Šoln, koji je u produkciji korisio inovativne Ceresit Visage materijale, koji zahvaljujući svojim metalik i fluo pigmentima svetle noću, čime sam medijum dobija sasvim novi kvalitet. Visage linija inspirisana je prirodom i sklonostima modernog dizajna ka prirodnim materijalima podeljenih u tri osnovne grupe: kamen, drvo i metal. 

Visage podrazumeva imidž i jedinstveni izgled, i tako pruža savršen odgovor na izazove savremenog dizajna koji zahteva minimalizam i jednostavnost bez straha od inovativnih i eksperimentalnih ideja. To je odgovor Ceresita na težnje arhitekata i investitora da sa lakoćom i uživanjem realizuju najindividualnije i najupadljivije koncepte. 

 

Henkel, sa vodećim brendovima i tehnologijama, posluje širom sveta u tri oblasti: Detergenti i kućna hemija, Beauty care i Adhezivi Tehnologije. Kompanija Henkel osnovana je 1876. godine, a danas je lider na potrošačkom i industrijskom tržištu, sa poznatim brendovima kao što su Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zapošljava oko 47.000 ljudi, a u fiskalnoj 2012. godini ostvario je prodaju od 16,510 milijardi evra i operativni profit od 2,335 milijardi evra. Henkelove prioritetne akcije su izlistane u nemačkom indeksu DAX.

Povezane teme

04.02.2025 Whats new

Thought for Humans: nova komunikaciona kampanja Salona nameštaja u Milanu

Salone del Mobile.Milano za svoju 63. ediciju predstavlja novu komunikacionu kampanju pod nazivom „Misao za ljude“, osmišljenu u saradnji sa agencijom Dentsu Creative Italy…

04.02.2025 Whats new

SaloneSatellite 2025: zanatstvo u budućnosti dizajna

SaloneSatellite 2025 donosi istraživanje kako zanatske veštine mogu da evoluiraju, inoviraju i prenose se novim generacijama, povezujući tradiciju i savremene trendove…

04.02.2025 Whats new

Salone del Mobile.Milano 2025: Kreiranje svetova prilagođenih budućnosti

Salone del Mobile.Milano, vodeći globalni događaj u industriji nameštaja i dizajna, ove godine se vraća sa ambicioznom vizijom – „izgradnja svetova prilagođenih budućnosti“…

06.01.2025 Whats new

Srećno Badnje veče i Božić!

Na današnji, Badnji dan, poslednji dan četrdesetodnevnog posta koji nas uvodi u najlepši i najveći hrišćanski praznik-Božić, budite sa porodicom, radujte se, imajte samo pozitivne...

10.12.2024 Whats new

Proglašeni pobednici Huawei XMAGE Awards 2024

Ovogodišnji Huawei XMAGE Awards ponovo je okupio najbolje fotografe iz svih delova sveta.

06.12.2024 Whats new

THE GREEN CIRCLE 2025: Održivost u centru pažnje na Milano Home

Milano Home 2025, jedan od najvažnijih događaja posvećenih proizvodima za dom i ličnu negu, ponovo će ugostiti inicijativu The Green Circle, od 23. do 26. januara 2025. u Fiera Mil...

28.11.2024 Whats new

Milan Design (Eco) System: Ekosistem dizajna kao temelj budućnosti Milana

Svake godine u aprilu, Salone del Mobile.Milano pretvara Milano u globalnu prestonicu dizajna, privlačeći svetsku pažnju i kreirajući ekonomske, kulturne i tehnološke vrednosti koj...

21.11.2024 Whats new

Euroluce međunarodni forum rasvete: svetlost kao dizajnerski jezik budućnosti

Salone del Mobile.Milano sa ponosom najavljuje prvo izdanje Euroluce međunarodnog foruma rasvete, koje će se održati 10. i 11. aprila 2025. godine u paviljonima Euroluce bienala, u...

21.10.2024 Whats new

Milano Home akademija za novu eru maloprodaje u sektoru domaćinstva

Obuka i inspiracija za promovisanje uloge prodavnica u istoriji zanatske i proizvodne izvrsnosti: vraćaju se sastanci i radionice o transformaciji trendova i potrošnje za razvoj sv...

17.10.2024 Whats new

"Velika tura" za otkrivanje najfinijih zanatskih veština na Milano Home 2025

Druga edicija izložbe, koja će biti održana u januaru 2025. godine, ponovo će staviti akcenat na kvalitetnu proizvodnju, sa posebnim fokusom na proizvođače koji nude jedinstvene ma...

15.10.2024 Whats new

Milano Home 2025: Nova platforma za svet domaćinstva koja gleda u budućnost maloprodaje

Milano Home se priprema za svoju drugu ediciju, usmerenu na ključne principe izložbe: novi kvalitetni proizvodi za svet domaćinstva i nove ideje za podršku svetu maloprodaje.