Salone del Mobile.Milano Shanghai: uspeh potvrđen brojevima

Prvo izdanje Salone del Mobile.Milano Shanghai zatvoreno je sa velikim uspehom: 20.750 posetilaca je došlo na ovaj sajam, što je prevazišlo sva očekivanja. Kontakti i kvalitet su samo dodatne pogodnosti, koje su doprinele ovom događaju i okarakterisale ga.

Salone del Mobile.Milano Shanghai, prvo izdanje Salone del Mobile.Milano u Kini, održano u Shanghai Exhibition centru SEC, predstavilo je najbolje od nameštaja i Made in Italy dizajna enterijera, a zatvoreno je sa 20.750 posetilaca iz glavnih regiona Kine i centralnih regiona sa velikom stopom rasta, poput Sečuana, Hubeija i Henana. Ovaj broj je veoma važan jer je potvrdio očekivanja ovog projekta koji je bio u izradi porslednje tri godine, kako bi razumeo kinesko tržište i odgovorio na sve potrebe kineskih potrošača.

Tokom Anteprima preview večeri, koja je održana 18.novembra i posvećena VIP zajednici i novinarima, 2.000 posetilaca potvrdilo je svoje prisustvo na licu mesta – odabrana i profilisana publika dobila je priliku da poseti ovaj događaj za koji je potrebna pozivnica, a koji nudi odgovor na potragu za kvalitetom i pozicioniranjem italijanskih proizvoda.

Po prvi put u istoriji, organizatori Salone del Mobile izložbe morali su da zatvore biletarnice i ulaze zbog velikog broja ljudi koji je želeo da poseti ovaj događaj zarad njihove opšte bezbednosti. Tokom prvog dana, 9.000 ljudi posetilo je Salone del Mobile.Milano Shanghai. Organizacija događaja je bila besprekorna jer su se njom bavili ljudi koji rade na Salone del Mobile.Milano u saradnji sa VNU Exhibitions Asia.

“Zadovoljni smo ovim prvim događajem. Dokazali smo da smo bili u pravu po pitanju odabranog koncepta, u koji smo oduvek verovali. Zbog toga, sa optimizmom gledamo u budućnost, prema sledećem izdanju”, rekao je Roberto Snaidero, predsednik Salone del Mobile.Milano. “Pozitivni odgovor koji smo dobili od kompanija, javnosti i ulagača potvrđuje da je naša strategija predstavljanja najboljeg što Italija može da ponudi, u vidu 56 premium brendova sa različitim stilovima dizajna pomogla realizaciji ovog događaja koji je bio pun sadržaja, slika i vrednosti italijanskog životnog stila i omogućila nam je da se pozicioniramo na ovom tržištu sa snažnim identitetom. Italijanski identitet su umeće, izrada, odličnost, lepota i inovacija koje koegzistiraju i konstantno se obnavljalju”.

Ovo izdanje Salone sajma postavilo je temelj za jačanje kulturnog i komercijalnog mosta između Milana i Šangaja, Italije i Kine, kao i za nastavak konsolidacije stvaranjem najboljih uslova za dijalog koji će biti dobar za obe strane. Takođe, ovo je bio snažni znak italijanskog Sistema, koji je uspeo da ujedini maksimalnu sinergiju svih sektora italijanske odličnosti, od mode, hrane i pića do automobilizma.

“Želim lično da se zahvalim institucijama koje su podržale ovaj projekat na svim nivoima. Hteo bih da se zahvalim podsekretaru za ekonomski razvoj, gospodinu Ivanu Skalfarotou, predsedniku ITA, gospodinu Mikeleu Skanaviniju i njegovim saradnicima, ambasadoru Italije u Kini, gospodinu Etoreu Sekviju i svim italijanskim institucijama u Kini”, rekao je Snaidero.

Za realizaciju ovog događaja, od samog početka krucijalna stvar bila je puna saradnja sa italijanskom vladom, ministrom za ekonomski razvoj, gospodinom Karlom Kalendom, italijanskom trgovinskom agencijom ICE, italijanskim ambasadorom u Pekingu i što je najvažnije, italijanskim institucijama koje postoje u Kini. 

Povezane teme

04.02.2025 Whats new

Thought for Humans: nova komunikaciona kampanja Salona nameštaja u Milanu

Salone del Mobile.Milano za svoju 63. ediciju predstavlja novu komunikacionu kampanju pod nazivom „Misao za ljude“, osmišljenu u saradnji sa agencijom Dentsu Creative Italy…

04.02.2025 Whats new

SaloneSatellite 2025: zanatstvo u budućnosti dizajna

SaloneSatellite 2025 donosi istraživanje kako zanatske veštine mogu da evoluiraju, inoviraju i prenose se novim generacijama, povezujući tradiciju i savremene trendove…

04.02.2025 Whats new

Salone del Mobile.Milano 2025: Kreiranje svetova prilagođenih budućnosti

Salone del Mobile.Milano, vodeći globalni događaj u industriji nameštaja i dizajna, ove godine se vraća sa ambicioznom vizijom – „izgradnja svetova prilagođenih budućnosti“…

06.01.2025 Whats new

Srećno Badnje veče i Božić!

Na današnji, Badnji dan, poslednji dan četrdesetodnevnog posta koji nas uvodi u najlepši i najveći hrišćanski praznik-Božić, budite sa porodicom, radujte se, imajte samo pozitivne...

10.12.2024 Whats new

Proglašeni pobednici Huawei XMAGE Awards 2024

Ovogodišnji Huawei XMAGE Awards ponovo je okupio najbolje fotografe iz svih delova sveta.

06.12.2024 Whats new

THE GREEN CIRCLE 2025: Održivost u centru pažnje na Milano Home

Milano Home 2025, jedan od najvažnijih događaja posvećenih proizvodima za dom i ličnu negu, ponovo će ugostiti inicijativu The Green Circle, od 23. do 26. januara 2025. u Fiera Mil...

28.11.2024 Whats new

Milan Design (Eco) System: Ekosistem dizajna kao temelj budućnosti Milana

Svake godine u aprilu, Salone del Mobile.Milano pretvara Milano u globalnu prestonicu dizajna, privlačeći svetsku pažnju i kreirajući ekonomske, kulturne i tehnološke vrednosti koj...

21.11.2024 Whats new

Euroluce međunarodni forum rasvete: svetlost kao dizajnerski jezik budućnosti

Salone del Mobile.Milano sa ponosom najavljuje prvo izdanje Euroluce međunarodnog foruma rasvete, koje će se održati 10. i 11. aprila 2025. godine u paviljonima Euroluce bienala, u...

21.10.2024 Whats new

Milano Home akademija za novu eru maloprodaje u sektoru domaćinstva

Obuka i inspiracija za promovisanje uloge prodavnica u istoriji zanatske i proizvodne izvrsnosti: vraćaju se sastanci i radionice o transformaciji trendova i potrošnje za razvoj sv...

17.10.2024 Whats new

"Velika tura" za otkrivanje najfinijih zanatskih veština na Milano Home 2025

Druga edicija izložbe, koja će biti održana u januaru 2025. godine, ponovo će staviti akcenat na kvalitetnu proizvodnju, sa posebnim fokusom na proizvođače koji nude jedinstvene ma...

15.10.2024 Whats new

Milano Home 2025: Nova platforma za svet domaćinstva koja gleda u budućnost maloprodaje

Milano Home se priprema za svoju drugu ediciju, usmerenu na ključne principe izložbe: novi kvalitetni proizvodi za svet domaćinstva i nove ideje za podršku svetu maloprodaje.