Salone del Mobile.Milano 2016 – nova slika kampanje

Komunikacija je uspešna kada sarađuje sa socijologijom trenutnog vremena, pa stoga, Salone del Mobile.Milano predstavlja novu sliku, koja naglašava prošlost i budućnost ovog događaja…

U eri globalizacije i digitalizacije, sve slike brendova su subjekti revizije, sa ciljem održavanja sklada sa brzo promenljivim potrebama mušterija, njihovih izbora i ukusa. Sa elementima tradicije, ipak usmerenim prema budućnosti, odnosno tehnologije sutrašnjice, permanentnoj inovaciji, ove slike moraju proslaviti svoju prošlost. Kao što je Ajnštajn rekao: “Ja nikada ne razmišljam o budućnosti: ona je tu dovoljno brzo”, odnosno linija koja deli prošlost i budućnost se pomera, pa danas deluje kao ništa drugo nego obični momenat koji će proleteti.

Salone del Mobile.Milano je događaj koji je priznat kao globalni benčmark za dizajn i opremanje doma, koji je evoluirao od običnog sajma do događaja koji se mora posetiti, dok je njegov umetnički jezik, dozvoljavajući istoriji da poseduje svoju vizuelnu i verbalnu sintezu, zadržao svoju javnost, koja je fascinirana onim što je u ponudi.

Uvek je postojala snažna veza između umetnosti i javnosti, još od prvih C19 postera koji su ilustrovali umetnici tog vremena, od Tuluza Lotreka pa na dalje, odnosno otkako je Campari angažovao Depera da dizajnira nove flaše. Nova holistička slika kampanje morala je biti prijateljski i veselo nastrojena. Taktička i strateška u isto vreme, ona je morala da bude stimulator uspeha i nagoveštaj istorijske prirode ovog događaja. Šta bi savršeno predstavilo ovo 55.izdanje? Oko i broj: semantika koja nikada nije prošla bez uspeha. Oko je zamena za proizvod, odnosno bolje rečeno hiljade proizvoda koji će biti predstavljeni. Oko je u sredini, viđeno kao objekat, ali i kao simbol sugestije. To je bio prvi simbol koji je Salone iskoristio 1961.godine. Oko predstavlja poreklo, rođenje i najranije godine uspeha ovog sajma.

Kreativna slika koju je Lorenzo Marini uspeo da kreira, predstavlja poruku koja privlači prestižno grafičko poreklo, i koja je dobila svoju svrhu i smisao sa različitm elementima i grafičkim veština, a 55 je prilika, a ne samo broj. Fonetski gledano, muzikalan je, pamtljiv, ponavljajući. Ali semantički gledano, ovaj broj, odnosno prilika, je povod za proslavu bez nametljivosti. On predstavlja sav uspeh iz prošlih dekada.

“Očigledno je da postoji više načina na koje možete reći iste stvari. Izvršenje je veoma važno jer predstavlja stil Salone del Mobile.Milano, baš kao što kreativni koncept predstavlja svoj karakter”, rekao je Lorenco Marini. “Mi smo zavirili u prošlost, kako bismo pronašli inovativni jezik, tokom perioda kada je italijanska grafika bila u pobedničkom maršu u polju advertajzinga, kada je umetnička senzibilnost odnela pobedu nad biznisom. Kada je crtež bio bliži dizajnu, a samim tim i našem svetu. Kada je dizajner mogao biti bilo ko, kada nije bio važan samo datum ili sastanak, kada nije bilo priručnika, limita ili prepreka na putu ka kreativnoj slobodi”.

Dakle, ovo je nova kreativna slika: kulturalni omaž umetničkom citationizmu, koji u svom dizajnu reflektuje šezdesete, u proslavi našeg porekla, rigoroznosti i priznatog vođstva, koje je izraženo crnom bojom, apsolutnim pozadinskim elementom, na kom sve primarne boje brojeva, oka, datuma i obećanja iskaču. Verbalna poruka, postala je znatno asertivnija. “Ako niste tamo, trebalo bi da budete”, i ona implicira da postoje dva nivoa određene prilike, kada jedna isključuje drugu – ili ste in, ili ste out. To postaje mentalna i duhovna umešanost, energetski centar događaja koji je znatno veći od svog fizičkog postojanja. Prostor postaje fluidan u relaciji sa svojim sadržajem, u horizontalnom formatu gde se dimenzije menjaju u skladu sa vertikalnim. Još jednom, bez ikakve statike, tu su trodimenzionalne strukture i snimci. Poruka postaje animirana, pretvara se u geometriju, linije koje formiraju tapiseriju, u kojoj su dizajneri i arhitekte opušteni i gde horizontalni zasek kreira oko koje se otvara, okidajući boje i oblike, koji će sačiniti 55.

55.izdanje je kao ponovno rođenje Salone del Mobile.Milano, kao investicija koja se kreira kroz komunikaciju, zbog koje će ovaj događaj postati prava savremena ikona.

Povezane teme

04.02.2025 Whats new

Thought for Humans: nova komunikaciona kampanja Salona nameštaja u Milanu

Salone del Mobile.Milano za svoju 63. ediciju predstavlja novu komunikacionu kampanju pod nazivom „Misao za ljude“, osmišljenu u saradnji sa agencijom Dentsu Creative Italy…

04.02.2025 Whats new

SaloneSatellite 2025: zanatstvo u budućnosti dizajna

SaloneSatellite 2025 donosi istraživanje kako zanatske veštine mogu da evoluiraju, inoviraju i prenose se novim generacijama, povezujući tradiciju i savremene trendove…

04.02.2025 Whats new

Salone del Mobile.Milano 2025: Kreiranje svetova prilagođenih budućnosti

Salone del Mobile.Milano, vodeći globalni događaj u industriji nameštaja i dizajna, ove godine se vraća sa ambicioznom vizijom – „izgradnja svetova prilagođenih budućnosti“…

06.01.2025 Whats new

Srećno Badnje veče i Božić!

Na današnji, Badnji dan, poslednji dan četrdesetodnevnog posta koji nas uvodi u najlepši i najveći hrišćanski praznik-Božić, budite sa porodicom, radujte se, imajte samo pozitivne...

10.12.2024 Whats new

Proglašeni pobednici Huawei XMAGE Awards 2024

Ovogodišnji Huawei XMAGE Awards ponovo je okupio najbolje fotografe iz svih delova sveta.

06.12.2024 Whats new

THE GREEN CIRCLE 2025: Održivost u centru pažnje na Milano Home

Milano Home 2025, jedan od najvažnijih događaja posvećenih proizvodima za dom i ličnu negu, ponovo će ugostiti inicijativu The Green Circle, od 23. do 26. januara 2025. u Fiera Mil...

28.11.2024 Whats new

Milan Design (Eco) System: Ekosistem dizajna kao temelj budućnosti Milana

Svake godine u aprilu, Salone del Mobile.Milano pretvara Milano u globalnu prestonicu dizajna, privlačeći svetsku pažnju i kreirajući ekonomske, kulturne i tehnološke vrednosti koj...

21.11.2024 Whats new

Euroluce međunarodni forum rasvete: svetlost kao dizajnerski jezik budućnosti

Salone del Mobile.Milano sa ponosom najavljuje prvo izdanje Euroluce međunarodnog foruma rasvete, koje će se održati 10. i 11. aprila 2025. godine u paviljonima Euroluce bienala, u...

21.10.2024 Whats new

Milano Home akademija za novu eru maloprodaje u sektoru domaćinstva

Obuka i inspiracija za promovisanje uloge prodavnica u istoriji zanatske i proizvodne izvrsnosti: vraćaju se sastanci i radionice o transformaciji trendova i potrošnje za razvoj sv...

17.10.2024 Whats new

"Velika tura" za otkrivanje najfinijih zanatskih veština na Milano Home 2025

Druga edicija izložbe, koja će biti održana u januaru 2025. godine, ponovo će staviti akcenat na kvalitetnu proizvodnju, sa posebnim fokusom na proizvođače koji nude jedinstvene ma...

15.10.2024 Whats new

Milano Home 2025: Nova platforma za svet domaćinstva koja gleda u budućnost maloprodaje

Milano Home se priprema za svoju drugu ediciju, usmerenu na ključne principe izložbe: novi kvalitetni proizvodi za svet domaćinstva i nove ideje za podršku svetu maloprodaje.