Salone del Mobile.Milano 2016 – nova slika kampanje

Komunikacija je uspešna kada sarađuje sa socijologijom trenutnog vremena, pa stoga, Salone del Mobile.Milano predstavlja novu sliku, koja naglašava prošlost i budućnost ovog događaja…

U eri globalizacije i digitalizacije, sve slike brendova su subjekti revizije, sa ciljem održavanja sklada sa brzo promenljivim potrebama mušterija, njihovih izbora i ukusa. Sa elementima tradicije, ipak usmerenim prema budućnosti, odnosno tehnologije sutrašnjice, permanentnoj inovaciji, ove slike moraju proslaviti svoju prošlost. Kao što je Ajnštajn rekao: “Ja nikada ne razmišljam o budućnosti: ona je tu dovoljno brzo”, odnosno linija koja deli prošlost i budućnost se pomera, pa danas deluje kao ništa drugo nego obični momenat koji će proleteti.

Salone del Mobile.Milano je događaj koji je priznat kao globalni benčmark za dizajn i opremanje doma, koji je evoluirao od običnog sajma do događaja koji se mora posetiti, dok je njegov umetnički jezik, dozvoljavajući istoriji da poseduje svoju vizuelnu i verbalnu sintezu, zadržao svoju javnost, koja je fascinirana onim što je u ponudi.

Uvek je postojala snažna veza između umetnosti i javnosti, još od prvih C19 postera koji su ilustrovali umetnici tog vremena, od Tuluza Lotreka pa na dalje, odnosno otkako je Campari angažovao Depera da dizajnira nove flaše. Nova holistička slika kampanje morala je biti prijateljski i veselo nastrojena. Taktička i strateška u isto vreme, ona je morala da bude stimulator uspeha i nagoveštaj istorijske prirode ovog događaja. Šta bi savršeno predstavilo ovo 55.izdanje? Oko i broj: semantika koja nikada nije prošla bez uspeha. Oko je zamena za proizvod, odnosno bolje rečeno hiljade proizvoda koji će biti predstavljeni. Oko je u sredini, viđeno kao objekat, ali i kao simbol sugestije. To je bio prvi simbol koji je Salone iskoristio 1961.godine. Oko predstavlja poreklo, rođenje i najranije godine uspeha ovog sajma.

Kreativna slika koju je Lorenzo Marini uspeo da kreira, predstavlja poruku koja privlači prestižno grafičko poreklo, i koja je dobila svoju svrhu i smisao sa različitm elementima i grafičkim veština, a 55 je prilika, a ne samo broj. Fonetski gledano, muzikalan je, pamtljiv, ponavljajući. Ali semantički gledano, ovaj broj, odnosno prilika, je povod za proslavu bez nametljivosti. On predstavlja sav uspeh iz prošlih dekada.

“Očigledno je da postoji više načina na koje možete reći iste stvari. Izvršenje je veoma važno jer predstavlja stil Salone del Mobile.Milano, baš kao što kreativni koncept predstavlja svoj karakter”, rekao je Lorenco Marini. “Mi smo zavirili u prošlost, kako bismo pronašli inovativni jezik, tokom perioda kada je italijanska grafika bila u pobedničkom maršu u polju advertajzinga, kada je umetnička senzibilnost odnela pobedu nad biznisom. Kada je crtež bio bliži dizajnu, a samim tim i našem svetu. Kada je dizajner mogao biti bilo ko, kada nije bio važan samo datum ili sastanak, kada nije bilo priručnika, limita ili prepreka na putu ka kreativnoj slobodi”.

Dakle, ovo je nova kreativna slika: kulturalni omaž umetničkom citationizmu, koji u svom dizajnu reflektuje šezdesete, u proslavi našeg porekla, rigoroznosti i priznatog vođstva, koje je izraženo crnom bojom, apsolutnim pozadinskim elementom, na kom sve primarne boje brojeva, oka, datuma i obećanja iskaču. Verbalna poruka, postala je znatno asertivnija. “Ako niste tamo, trebalo bi da budete”, i ona implicira da postoje dva nivoa određene prilike, kada jedna isključuje drugu – ili ste in, ili ste out. To postaje mentalna i duhovna umešanost, energetski centar događaja koji je znatno veći od svog fizičkog postojanja. Prostor postaje fluidan u relaciji sa svojim sadržajem, u horizontalnom formatu gde se dimenzije menjaju u skladu sa vertikalnim. Još jednom, bez ikakve statike, tu su trodimenzionalne strukture i snimci. Poruka postaje animirana, pretvara se u geometriju, linije koje formiraju tapiseriju, u kojoj su dizajneri i arhitekte opušteni i gde horizontalni zasek kreira oko koje se otvara, okidajući boje i oblike, koji će sačiniti 55.

55.izdanje je kao ponovno rođenje Salone del Mobile.Milano, kao investicija koja se kreira kroz komunikaciju, zbog koje će ovaj događaj postati prava savremena ikona.

Povezane teme

23.02.2024 Whats new

Enterijeri Dejvida Linča. A Thinking Room: vizionarska posveta poznatog filmskog reditelja Salone del Mobile.Milano i enterijerima

Kroz zamišljene i imaginativne "sobe" Dejvida Linča, simbolična vrata u koja treba ući kako biste se uronili u izložbu, Salone del Mobile.Milano potvrđuje činjenicu da enterijeri n...

22.02.2024 Whats new

FTK, Tehnologija za kuhinju 2024: Pametni ugradni kućni aparati u centru pažnje

Prirodni dodatak EuroCucina, izložbi koja nudi najbolje iz sveta kuhinja, FTK, Tehnologija za kuhinju predstaviće pametnu, odgovornu i inkluzivnu tehnologiju za održiviju budućnost...

22.02.2024 Whats new

EuroCucina i Internacionalna izložba kupatila: novi putevi poboljšavaju koncentraciju, navigaciju, uživanje i smanjuju stres

Zahvaljujući slušanju, neurologiji i stalnim istraživanjima usmerenim ka inovacijama i eksperimentisanju, iskustvo na EuroCucina, FTK, Technology For the Kitchen i Internacionalnoj...

21.02.2024 Whats new

62. izdanje Salone del Mobile.Milano ponovo pomera granice

Najpoznatiji i najveći sajam nameštaja, Salone del Mobile.Milano, obećava da će biti otvoreni ekosistem i savršeno iskustvo sposobno da poveže pripadnike dizajnerske zajednice iz č...

21.12.2023 Whats new

Milano HOME: trendovi, inovacije i inspiracije za dom u 2024. godini

Novi godišnji sajam posvećen vodećim trendovima u dizajnu enterijera kao i kućnom priboru, održaće se sredinom januara 2024. godine, u dobro poznatom kompleksu Fiera Milano Rho.

21.12.2023 Whats new

Milano Fashion & Jewels nam otkriva trendove praznične sezone i modne smernice za budućnost

Sa živahnim i odvažnim bojama, praznična sezona nam je svakim danom sve bliža, donoseći sa sobom želju za igranjem sa stilovima i modnim trendovima...

20.12.2023 Whats new

Salone del Mobile.Milano na vratima budućnosti: Dizajn koji transformiše svet

Sajam nameštaja Salone del Mobile.Milano željno iščekuje svoje najnovije izdanje, uz fokus na neurologiji, veštačkoj inteligenciji i novom istraživačkom centru u funkciji događaja...

14.12.2023 Whats new

City of Lights: Inspirativno putovanje kroz svet svetlosti

"City of Lights" izdanje sada je dostupno u svim vodećim nacionalnim i međunarodnim knjižarama, predstavljajući jedan od najvažnijih kulturnih događaja posvećenih svetu svetlosti i...

08.12.2023 Whats new

Road to Salone 2024: Salone del Mobile.Milano otvara novo poglavlje dizajna

Salone del Mobile.Milano, vodeći svetski sajam u oblasti dizajna i nameštaja, najavio je početak svoje međunarodne promotivne turneje za 62. izdanje…

06.12.2023 Whats new

Izložba ,,Ekspresija boje i gesta pedesetih" do 30. decembra 2023. u Modernoj galeriji Beograd

Moderna galerija Beograd za kraj godine predstavlja selekciju 20 radova na izložbi pod nazivom "Ekspresija boje i gesta pedesetih"...

05.12.2023 Whats new

Izložba Nove tendencije ’60 - 10 umetnika koji su činili umetničku scenu u Italiji šezdesetih godina prošlog veka

Izložba “Nove tendencije '60” biće svečano otvorena u utorak, 12. decembra 2023. godine u Galeriji Studentskog kulturnog centra u Beogradu, s početkom u 19.00 časova.