Pored sajma nameštaja u Milanu, prema Homi-ju održaće se domaći kultni događaj

"Lepota koju su zanatlije i dizajneri pružili u predmetima koji prkose vremenu, prenose poruke i menjaju tok dizajna istorije sa komplementarnim nameštajem i dodacima"

Kada se shvate kao mudrost i veština pretočeni u konkretan oblik, izrada i dizajn postaju proizvod koji ostaje jedinstven, paradigma uklonjena sa protokom vremena, ikona ukratko koja nadilazi zdrav razum i postaje originalni sadržaj koji svakodnevni predmet čini istinskim kultnim predmetom. Mnogo dizajnerskih rešenja biće izloženo koji će naglasiti trenutne promene u načinu života, koje je Homi održan od 5-8 septembra u fieramilanocity + Mico uz sajam nameštaja u Milanu, učinio vidljivim tokom cele godine putem njihove mrežne platforme.

Kroz HOMICommunity oni nude čitav jedan svet dodataka za opremanje, tkanina i mirisa, kao i novih inspiracija, diskusije o razvoju sektora i predstavljaju pregled proizvoda za septembarsko izdanje.

U NOVOM NAČINU ŽIVOTA PREDMETI IZRAŽAVAJU VREDNOSTI DANAŠNJICE

Izložba ima originalan pristup u kom predmeti izražavaju vrednosti i pored revolucionarnih dizajnerskih linija, postoje nova značenja i poruke. Prvo i najvažnije je poštovanje životne sredine gde u stvari održivost igra sve značajniju ulogu u HOMICommunity.

Pa tako na primer, beli porcelan Yukiko Kitahara umetnika napravljen je u skladu sa motom "Teinei na seikatsu" što na japanskom znači "živi lepo". Dizajner konceptualizira ovo počevši od dizajniranja predmeta za jednokratku upotrebu, povezujući oba a razmišljajući o ovoj štetnoj praksi i promeni navika u potrošnji.

LightHole takođe ima za cilj smanjenje otpada, kombinujući inovacije i tehnologiju sa minimalističkim i elegantnim dizajnom, štiteći životnu sredinu stvaranjem nisko energetskih lampi.

Pozivajući nas haštagom da ponovo otkrijemo ekološki prihvatljiv prevoz #CitiesWithSoul, Closca Design podstiče izbor održivog prevoznog sredstva, na primer sa nošenjem kacige koja dodaje stil biciklizmu i električnim skuterima.

Duboko ukorenjem u raznolikim urbanim pejzažima i divljini okoline u srcu Kopenhagena, u Danskoj, Umage dizajn stvara suštinske i jednostavne prostore koje treba doživeti u potpuno održivom stilu. Ime brenda Euphoric potiče od euforije, koja kombinuje umetnički rad sa kvalitetnim ekološkim materijalima. Rezultat je dizajn inspirisan pričama ljudi koji nam daju snagu i obogaćuju nas, stvarajući stanje "euforije".

Ekološki prihvatljiv kućni tekstil HEFEL nudi najveću i najobimniju kolekciju posteljine od vlakna tencel. Održivost i dizajn se mogu videti i na uzorcima koje je Tessitura otisnula u vidu printa na pamuku Toscana Telerie.

AKO ISPRIČA PRIČU, POSTAJE PREDMET ZAUVEK

Predmeti koji izražavaju vrednost, pričaju priču o svom vremenu, predviđaju budućnost i postaju ikone. Ali koji su to predmeti, nastali kao produkt revolucionarnog dizajna zauvek promenili percepciju javnosti istoriju dizajna?

Navešćemo nekoliko:

Na prvom mestu se nalazi najzanimljivija od svih kreacija: the Juicy Salif aluminijumski sokovnik za citruse Alessi, za čiji je dizajn zaslužan Philippe Starck 1988. Sve se dogodilo dok je bio na odmoru na ostrvu Capraia kada je iscedivši sočan limun na tanjir dobio viziju koja je stvorila istoriju. I danas se njegov rad smatra istinskim umetničkim delom.

U međuvremenu Alfonso Bialettie je dobio inspiraciju gledajući svoju suprugu kako pere veš. Preteča Moka Pot kafe proizišao je iz slike velikog lonca sa šupljom cevi koja se koristi za pranje veša. Moka Express Bialetti nije samo promenio način na koji se kafa spremala, već je promenio i italijanski društveni ritual odlaska na kafu u kafić, budući da je espreso postao dostupan i u kući.

Čelična vizija koji je imao Gio Ponti i njegov Centerpiece, savršeno oblikovani poslužavnici napravljeni u potpunosti od jednog komada lima nerđajućeg čelika, isečeni i oblikovani tako da ujedno dočekuju u služe takođe se nalaze među tim proizvodima.

Godinama neshvaćena, a sada ikona dizajna Cubo pepeljara potiče od susreta Bruno Munarija i Bruno Danesija, ponovo je otkrivena i hvaljena zbog svoje jednostavnosti, funkcionalnosti i stroge revolucionarne estetike. Reči estete: “kada si za stolom i postoji osoba koja je zapalila cigaretu, imate pred sobom tanjir sa hranom i tanjir sa opušcima, što baš i ne doprinosi apetitu. Ako postoji pepeljara (kocka) koja ima poklopac, sve što ne želite da vidite ostaje unutar nje” - objašnjava Bruno Munari.

Čak je i Anglepoise lampa nastala iz posebne potrebe; jer je postojala potreba za podesivom lampom za rad u fabrikama, dizajnirana od strane Georgea Cardwardina ona ne samo da ostaje bez premca po svojoj praktičnosti, već je i kamen temeljac dizajnu enterijera od 1932. godine.

Predmeti ujedinjeni zajedničkom željom da se stvori savršen proizvodni proces, u kom su veština, zanatstvo i dizajn oni koji prave razliku.

Ž.J.

Povezane teme

04.02.2025 Whats new

Thought for Humans: nova komunikaciona kampanja Salona nameštaja u Milanu

Salone del Mobile.Milano za svoju 63. ediciju predstavlja novu komunikacionu kampanju pod nazivom „Misao za ljude“, osmišljenu u saradnji sa agencijom Dentsu Creative Italy…

04.02.2025 Whats new

SaloneSatellite 2025: zanatstvo u budućnosti dizajna

SaloneSatellite 2025 donosi istraživanje kako zanatske veštine mogu da evoluiraju, inoviraju i prenose se novim generacijama, povezujući tradiciju i savremene trendove…

04.02.2025 Whats new

Salone del Mobile.Milano 2025: Kreiranje svetova prilagođenih budućnosti

Salone del Mobile.Milano, vodeći globalni događaj u industriji nameštaja i dizajna, ove godine se vraća sa ambicioznom vizijom – „izgradnja svetova prilagođenih budućnosti“…

06.01.2025 Whats new

Srećno Badnje veče i Božić!

Na današnji, Badnji dan, poslednji dan četrdesetodnevnog posta koji nas uvodi u najlepši i najveći hrišćanski praznik-Božić, budite sa porodicom, radujte se, imajte samo pozitivne...

10.12.2024 Whats new

Proglašeni pobednici Huawei XMAGE Awards 2024

Ovogodišnji Huawei XMAGE Awards ponovo je okupio najbolje fotografe iz svih delova sveta.

06.12.2024 Whats new

THE GREEN CIRCLE 2025: Održivost u centru pažnje na Milano Home

Milano Home 2025, jedan od najvažnijih događaja posvećenih proizvodima za dom i ličnu negu, ponovo će ugostiti inicijativu The Green Circle, od 23. do 26. januara 2025. u Fiera Mil...

28.11.2024 Whats new

Milan Design (Eco) System: Ekosistem dizajna kao temelj budućnosti Milana

Svake godine u aprilu, Salone del Mobile.Milano pretvara Milano u globalnu prestonicu dizajna, privlačeći svetsku pažnju i kreirajući ekonomske, kulturne i tehnološke vrednosti koj...

21.11.2024 Whats new

Euroluce međunarodni forum rasvete: svetlost kao dizajnerski jezik budućnosti

Salone del Mobile.Milano sa ponosom najavljuje prvo izdanje Euroluce međunarodnog foruma rasvete, koje će se održati 10. i 11. aprila 2025. godine u paviljonima Euroluce bienala, u...

21.10.2024 Whats new

Milano Home akademija za novu eru maloprodaje u sektoru domaćinstva

Obuka i inspiracija za promovisanje uloge prodavnica u istoriji zanatske i proizvodne izvrsnosti: vraćaju se sastanci i radionice o transformaciji trendova i potrošnje za razvoj sv...

17.10.2024 Whats new

"Velika tura" za otkrivanje najfinijih zanatskih veština na Milano Home 2025

Druga edicija izložbe, koja će biti održana u januaru 2025. godine, ponovo će staviti akcenat na kvalitetnu proizvodnju, sa posebnim fokusom na proizvođače koji nude jedinstvene ma...

15.10.2024 Whats new

Milano Home 2025: Nova platforma za svet domaćinstva koja gleda u budućnost maloprodaje

Milano Home se priprema za svoju drugu ediciju, usmerenu na ključne principe izložbe: novi kvalitetni proizvodi za svet domaćinstva i nove ideje za podršku svetu maloprodaje.