PACKTIVITY2 - Konferencija i nagrade

U organizaciji portala Designed.rs, 10. decembra u Hotelu Park održana je konferencija “Packtivity2” na kojoj su dodeljene nagrade za najbolji dizajn pakovanja u Srbiji!

U prisustvu brojnih dizajnera, studenata i pojedinih predstavnika kompanija, imali smo priliku da čujemo predavanja nekih od najrespektabilnijih dizajn agencija u Srbiji.

Specijalan gost predavač na konferenciji bio je Björn Kusoffsky, osnivač i kreativni direktor renomirane švedske multidisciplinarne agencije Stockholm Design Lab.

Nakon uvoda i predavanja Mirjane Aleksić ispred Agencije za strana ulaganja i promociju izvoza kao partnera u projektu, nastupio je Boris Marčetić, kreativni direktor agencije Popular Bruketa&Žinić OM. Zatim je predavanje održao specijalni gost konferencije Björn Kusoffsky iz stokholmske dizajn agencije Stockholm Design Lab. Potom su se predstavili Jovan Trkulja i Marijana Zarić ispred dizajn studija Peter Gregson, zatim, Ana Štavlić iz UNIBRAND-a, i Slobodan Jovanović Coba, kreativni direktor Coba&associates. Nakon predavanja, i panel diskusije objavljeni su rezultati konkursa za najbolji dizajn pakovanja u Srbiji i dodeljene nagrade pobednicima.

Na konkurs koji je raspisan 13. novembra a trajao do 5. decembra, pristiglo je 85 radova u različitim kategorijama, a o pobedniku je odlučivao žiri u sastavu: Nataša Vujović (SIEPA), Toni Laurenčić (Idea Plus),Tamara Ilić-Petrović (Vivid), Veljko Golubović (Saatchi&Saatchi), Jana Oršolić (FPU), Slavimir Stojanović (Designis), Slobodan Jovanović Coba (Coba&associates), Ljubomir Ristić (Comtrade). Konačnu odluku o Grand Prix priznanjima za najbolje realizovano i nerealizovano pakovanje, doneo je predsednik žirija Björn Kusoffsky iz Stockholm Design Lab-a.  Naglašavamo da članovi žirija Jana Oršolić i Slobodan Jovanović nisu glasali za rešenja pakovanja koja su realizovali u okviru agencije Coba&associates. 

Grand Prix za Best Pack - najbolji dizajn realizovanog pakovanja proizvoda u Srbiji po odluci predsednika žirija, Björna Kusoffskog ponela su pakovanja iz serije Probiotic, srpske kompanije Ivančić i sinovi. Autor dizajna pakovanja Probiotic je Saša Vidaković iz londonskog dizajn studija SVI Design, Predsednik žirija je obrazložio svoju odluku, a nagradu je primila direktorka kompanije Nada Milovanović-Ivančić.

Grand Prix za Best Pack - najbolji dizajn nerealizovanog pakovanja proizvoda u Srbiji po odluci predsednika žirija, Björna Kusoffskog ponelo je pakovanje Jelen Pivo "Club Edition", autora Darka Markovića, dar:mar. Darkovo rešenje je osvojilo i najveći broj glasova ostalih članova žirija, a rešenje je kao studentski rad prijavljeno u kategoriji Dizajn pakovanja koji nije realizovan.

Takođe su dodeljene nagrade Packtivity Awards u kategorijama HRANA, PIĆE, HEMIJA I KOZMETIKA, LUKSUZNA ROBA i OSTALO.

Studio Peter Gregson iz Novog Sada poneo je čak dve nagrade, i to u kategorijama HRANA i PIĆE. Za najbolje pakovanje u kategoriji HRANA, proglašeno je pakovanje za liniju proizvoda Bakina tajna kompanije Foodland d.o.o. Nagradu su primili autori Jovan Trkulja i Marijana Zarić ispred Peter Gregson studija, i predstavnik kompanije Foodland d.o.o, gospodin Lazar Igrutinović.

U kategoriji PIĆE, nagradu je osvojilo pakovanje sokova Zdravo Organic, kompanije Zdravo Organic d.o.o. iz Selenče. Nagradu su primili Jovan Trkulja i Marijana Zarić iz Peter Gregson studija.

U kategoroji HEMIJA I KOZMETIKA nagradu je osvojilo pakovanje Sofi sapuni - Sofi Bath Bombs, projekat beogradske dizajn i brending agencije POPULAR Bruketa&Žinić OM rađen za kompaniju Sofi - radionicu ručno pravljenih sapuna. Nagradu su primili Boris Marčetić, kreativni direktor agencije, i Bratislav Milenković, art direktor i jedan od dizajnera na projektu. 

U kategoriji LUKSUZNA ROBA, nagradu je osvojio Dragan Lončar za dizajn pakovanja parfema Sweet William.

U kategoriji OSTALO, nagradu je osvojila Lana Vasiljević za dizajn CD omota Darkwood Dub "Vidimo se".

Predsednik žirija Björn Kusoffsky posebno je pohvalio rešenje Orange Studija za Guarana Street art limited edition kao izuzetno važan i dobar primer saradnje velikih kompanija sa mladim autorima. Pakovanje za Guarana Street Art Edition je ušlo u finale konkursa u kategoriji PIĆE, zajedno sa sokovima Zdravo Organic i vodom Element, Voda Vrnjci.

Povezane teme

04.02.2025 Whats new

Thought for Humans: nova komunikaciona kampanja Salona nameštaja u Milanu

Salone del Mobile.Milano za svoju 63. ediciju predstavlja novu komunikacionu kampanju pod nazivom „Misao za ljude“, osmišljenu u saradnji sa agencijom Dentsu Creative Italy…

04.02.2025 Whats new

SaloneSatellite 2025: zanatstvo u budućnosti dizajna

SaloneSatellite 2025 donosi istraživanje kako zanatske veštine mogu da evoluiraju, inoviraju i prenose se novim generacijama, povezujući tradiciju i savremene trendove…

04.02.2025 Whats new

Salone del Mobile.Milano 2025: Kreiranje svetova prilagođenih budućnosti

Salone del Mobile.Milano, vodeći globalni događaj u industriji nameštaja i dizajna, ove godine se vraća sa ambicioznom vizijom – „izgradnja svetova prilagođenih budućnosti“…

06.01.2025 Whats new

Srećno Badnje veče i Božić!

Na današnji, Badnji dan, poslednji dan četrdesetodnevnog posta koji nas uvodi u najlepši i najveći hrišćanski praznik-Božić, budite sa porodicom, radujte se, imajte samo pozitivne...

10.12.2024 Whats new

Proglašeni pobednici Huawei XMAGE Awards 2024

Ovogodišnji Huawei XMAGE Awards ponovo je okupio najbolje fotografe iz svih delova sveta.

06.12.2024 Whats new

THE GREEN CIRCLE 2025: Održivost u centru pažnje na Milano Home

Milano Home 2025, jedan od najvažnijih događaja posvećenih proizvodima za dom i ličnu negu, ponovo će ugostiti inicijativu The Green Circle, od 23. do 26. januara 2025. u Fiera Mil...

28.11.2024 Whats new

Milan Design (Eco) System: Ekosistem dizajna kao temelj budućnosti Milana

Svake godine u aprilu, Salone del Mobile.Milano pretvara Milano u globalnu prestonicu dizajna, privlačeći svetsku pažnju i kreirajući ekonomske, kulturne i tehnološke vrednosti koj...

21.11.2024 Whats new

Euroluce međunarodni forum rasvete: svetlost kao dizajnerski jezik budućnosti

Salone del Mobile.Milano sa ponosom najavljuje prvo izdanje Euroluce međunarodnog foruma rasvete, koje će se održati 10. i 11. aprila 2025. godine u paviljonima Euroluce bienala, u...

21.10.2024 Whats new

Milano Home akademija za novu eru maloprodaje u sektoru domaćinstva

Obuka i inspiracija za promovisanje uloge prodavnica u istoriji zanatske i proizvodne izvrsnosti: vraćaju se sastanci i radionice o transformaciji trendova i potrošnje za razvoj sv...

17.10.2024 Whats new

"Velika tura" za otkrivanje najfinijih zanatskih veština na Milano Home 2025

Druga edicija izložbe, koja će biti održana u januaru 2025. godine, ponovo će staviti akcenat na kvalitetnu proizvodnju, sa posebnim fokusom na proizvođače koji nude jedinstvene ma...

15.10.2024 Whats new

Milano Home 2025: Nova platforma za svet domaćinstva koja gleda u budućnost maloprodaje

Milano Home se priprema za svoju drugu ediciju, usmerenu na ključne principe izložbe: novi kvalitetni proizvodi za svet domaćinstva i nove ideje za podršku svetu maloprodaje.