HOMI Lifestyle - svetska promocija italijanskog dizajna

Sajam će se održati 19.-22. septembra 2020. godine u Fiera Milanu.

Kao savršena prilika za početak i ponovno sagledavanje promena u trendovima i navikama potrošača, ovaj događaj će ugostiti bezvremenske predloge iz bogatog italijanskog sektora koji su uvek fascinirali međunarodna tržišta…

Posle nedavne zdravstvene ugroženosti, Made in Italy pokret ponovo osvaja čitav svet, počevši od Milana, glavnog grada dizajna.

HOMI Outdoor – HOME & DEHORS – jedini italijanski sajam u ovom sektoru za 2020. godinu. - zapravo preuzima stratešku ulogu za brendove koji će svoje proizvode predstaviti u septembru. Ono što ga odlikuje je izuzetno kvalifikovana kolekcija predloga i izraz najvišeg kvaliteta Made in Italy proizvoda. Kao savršena prilika za početak i povratak sastancima dizajnera i klijenata, otkrivanje stilova i inovacija, HOMI će u ovom svom izdanju predstaviti dekoraciju i aksesoare, jedinstvene kolekcije italijanskih zanatlija i kompanija koje svoje proizvode izvoze u čitav svet, a koji su okarakterisani tečnim materijalima, metalom, obrađenim drvetom, staklom i drugim detaljima. Takođe biće predstavljeno i sve novo u pogledu tekstila i mirisa, kao i inovativne kapsule za otvorene prostore, koje odražavaju rastuću fuziju između različitih načina na koje koristimo svoje domove, u neprekidnom unakrsnom slučaju – unutra i spolja.

“HOMI Outdoor HOME & DEHORS predstavlja važan okvir za unapređenje kompanija koje su posvećene preuzimanju trendova i promociji Made In Italy proizvoda širom sveta” - povrđuje Marco Costoli, predsednik Centrovetro kompanije. “Teška vremena koja još uvek proživljavamo duboko su pogodila sve ljude, ali nisu umanjila našu želju da se stvari obave. Zapravo je još više pažnje usmereno na sve one vrednosti lepote i jedinstvenosti koje su oduvek razlikovale naš proizvodni lanac. Sajmovi su jedinstveni poslovni trenutak i sada su, više nego ikad, fundamentalni – za italijanske kompanije svih veličina – da budu prisutne i deluju kako bi, takođe kroz HOMI, pokazale važnost naše proizvodnje. Njihov cilj je da zadive ostatak sveta“.

Made in Italy koncept i kvalitet su osnovni resursi za oporavak - kako tvrdi Giovanni Coppo – direktor prodaje i marketinga kompanije Sambonet Paderno Industries. “ Suočavamo se sa velikim entuzijazmom po pitanju oporavka. Kompanije poput naše imaju veliku odgovornost u celom sekrtoru: dajući vrednost tradiciji brendova, dok je istovremeno bavljenje tehnološkim inovacijama u pogledu proizvodnje i digitalne transformacije posebno osetljivo i na njega se dodatno fokusiramo. Made in Italy amblem lepote i naše izvrsnosti u proizvodnji, može da inspiriše i oduševi svakog potrošača. Javnost je sve više svesna suštinskih vrednosti svakog proizvoda i važnosti oslanjanja na priznate brendove. Brend je zapravo taj koji izbor čini pojednostavljenim – u ovom delikatnom trenuktu. On je apsolutna garancija u pogledu bezbednosti.”

Wahib Halabi, generalni direktor Details Trading WLL Bahrain kompanije, predviđa posvećivanje više svesti i pažnje cenama kao odgovor na nižu kupovnu moć i model potrošnje koji je više orijentisan ka potrebi, a manje ka impulsivnoj kupovini. Uspeh internet platformi i digitalnih kupovina čak i nakon karantina, potvrđuje postojanje nove svesti kod potrošača o čemu kompanije takođe treba da vode računa.

Pažnja je posvećena ceni – kako tvrdi Diego Bennedetti – menadžer poslovnog razvoja kompanije IHDG Furniture Dubai. On takođe predlaže razvoj novih pametnih kolekcija koje bi bile konkurentne na tržištu. Međutim stvarna razlika kao što je Made in Italy i danas se vrednuje, uprkos činjenici da je promenjiva cena kritična. Poznati brendovi i ekskluzivni proizvodi imaju svoje dobro utvrđeno mesto na tržištu i neće morati da menjaju svoju strategiju.

Potražnja se ne menja, za razliku od dinamike – ističe Wael Al Khatib – generalni direktor i partner La Villa Boutique komapnije koja beleži stabilno, živo tržište, sa većom pažnjom usmerenom ka ceni – koja na račun kvaliteta postaje istinski faktor za portošača. Njegova kompanija sarađuje uglavnom sa italijanskim partnerima i ima kupce u arapskim zemljama koji cene Made in Italy proizvode. “Današnja kritičnost leži u činjenici da su mnoge italijanske kompanije da bi smanjile troškove preselile proizvodnju u Kinu, čime su sa našeg stanovišta napravile štetu kvalitetu. Efekti su viđeni i na HOMI sajmu gde su sve kompanije koje su održavale visoke standarde i italijansku proizvodnju mogle da se bolje istaknu i potvrde svoj kvalitet, u poređenju sa onima koji su predlagali manje originalne proizvode.”

HOMI će staviti na raspolaganje širok spektar proizvoda obraćajući se široj publici koja uključuje međunarodne kupce, prodavce i distributere, ali i najbolje arhitekte i dizajnere enterijera i eksterijera – koji mogu naći predloge, savete, kao i kurseve na izložbi, i korisne informacije za razumevanje trendova u ovom sektoru.

Pored toga, sajam će ponuditi brojne mogućnosti obuke, diskusije i nadgradnje za sektor kao to je HOME Styling, što zahteva stalne informacije o novim proizvodima, originalni kreativni izraz, nove kanale distribucije i obećavajući nove prodajne strategije u pogledu efikasnosti. Zakazani događaji uključuju ciklus konferencija o istinskom stanju tehnike mešanja spoljnih i unutrašnjih prostora, u partnerstvu sa časopisom Platform Architecture and Design sa Order of Architects.

PROTOKOLI

Zahvaljujući saradnji sa timom stručnjaka, radeći u sinergiji sa glavnim akterima u sektoru, Fiera Milano je radio na pripremi “Protokola za obuzdavanje širenja novog Korona virusa” postavljajući konkretne smernice za izložbeni sektor, u potpunosti u skladu sa važećim propisima, i uzimajući u obzir evoluciju pandemije i posledične odredbe.

Mere koje je usvojio Fiera Milano u skladu su sa smernicama koje su izdale referentne međunarodne asocijacije UFI i EMECA uključujući ne samo nove načine ulaska, već i dodatno preciziranje smernica za upravljanje protokom posetilaca: od pred-registracije do dolaska u sektore izložbe i u kongresne sale, kao i u veće prostore kao što su hale, zajedničke prostorije i mesta za osveženje.

Povezane teme

23.02.2024 Whats new

Under the Surface. Salone del Mobile.Milano razmišlja o uticaju i značaju vode kao resursa u sektoru nameštaja za kupatila sa sjajnom instalacijom

Etika, održivost i tehnologija, ali i moć, fascinacija i krhkost vode; Under the Surface je rođen iz mnogih različitih razmatranja, kao visoko emotivan dizajnerski projekat koji se...

23.02.2024 Whats new

Enterijeri Dejvida Linča. A Thinking Room: vizionarska posveta poznatog filmskog reditelja Salone del Mobile.Milano i enterijerima

Kroz zamišljene i imaginativne "sobe" Dejvida Linča, simbolična vrata u koja treba ući kako biste se uronili u izložbu, Salone del Mobile.Milano potvrđuje činjenicu da enterijeri n...

22.02.2024 Whats new

EuroCucina i Internacionalna izložba kupatila: novi putevi poboljšavaju koncentraciju, navigaciju, uživanje i smanjuju stres

Zahvaljujući slušanju, neurologiji i stalnim istraživanjima usmerenim ka inovacijama i eksperimentisanju, iskustvo na EuroCucina, FTK, Technology For the Kitchen i Internacionalnoj...

22.02.2024 Whats new

FTK, Tehnologija za kuhinju 2024: Pametni ugradni kućni aparati u centru pažnje

Prirodni dodatak EuroCucina, izložbi koja nudi najbolje iz sveta kuhinja, FTK, Tehnologija za kuhinju predstaviće pametnu, odgovornu i inkluzivnu tehnologiju za održiviju budućnost...

21.02.2024 Whats new

62. izdanje Salone del Mobile.Milano ponovo pomera granice

Najpoznatiji i najveći sajam nameštaja, Salone del Mobile.Milano, obećava da će biti otvoreni ekosistem i savršeno iskustvo sposobno da poveže pripadnike dizajnerske zajednice iz č...

21.12.2023 Whats new

Milano HOME: trendovi, inovacije i inspiracije za dom u 2024. godini

Novi godišnji sajam posvećen vodećim trendovima u dizajnu enterijera kao i kućnom priboru, održaće se sredinom januara 2024. godine, u dobro poznatom kompleksu Fiera Milano Rho.

21.12.2023 Whats new

Milano Fashion & Jewels nam otkriva trendove praznične sezone i modne smernice za budućnost

Sa živahnim i odvažnim bojama, praznična sezona nam je svakim danom sve bliža, donoseći sa sobom želju za igranjem sa stilovima i modnim trendovima...

20.12.2023 Whats new

Salone del Mobile.Milano na vratima budućnosti: Dizajn koji transformiše svet

Sajam nameštaja Salone del Mobile.Milano željno iščekuje svoje najnovije izdanje, uz fokus na neurologiji, veštačkoj inteligenciji i novom istraživačkom centru u funkciji događaja...

14.12.2023 Whats new

City of Lights: Inspirativno putovanje kroz svet svetlosti

"City of Lights" izdanje sada je dostupno u svim vodećim nacionalnim i međunarodnim knjižarama, predstavljajući jedan od najvažnijih kulturnih događaja posvećenih svetu svetlosti i...

08.12.2023 Whats new

Road to Salone 2024: Salone del Mobile.Milano otvara novo poglavlje dizajna

Salone del Mobile.Milano, vodeći svetski sajam u oblasti dizajna i nameštaja, najavio je početak svoje međunarodne promotivne turneje za 62. izdanje…

06.12.2023 Whats new

Izložba ,,Ekspresija boje i gesta pedesetih" do 30. decembra 2023. u Modernoj galeriji Beograd

Moderna galerija Beograd za kraj godine predstavlja selekciju 20 radova na izložbi pod nazivom "Ekspresija boje i gesta pedesetih"...