Sajam će se održati 19.-22. septembra 2020. godine u Fiera Milanu.
Kao savršena prilika za početak i ponovno sagledavanje promena u trendovima i navikama potrošača, ovaj događaj će ugostiti bezvremenske predloge iz bogatog italijanskog sektora koji su uvek fascinirali međunarodna tržišta…
Posle nedavne zdravstvene ugroženosti, Made in Italy pokret ponovo osvaja čitav svet, počevši od Milana, glavnog grada dizajna.
HOMI Outdoor – HOME & DEHORS – jedini italijanski sajam u ovom sektoru za 2020. godinu. - zapravo preuzima stratešku ulogu za brendove koji će svoje proizvode predstaviti u septembru. Ono što ga odlikuje je izuzetno kvalifikovana kolekcija predloga i izraz najvišeg kvaliteta Made in Italy proizvoda. Kao savršena prilika za početak i povratak sastancima dizajnera i klijenata, otkrivanje stilova i inovacija, HOMI će u ovom svom izdanju predstaviti dekoraciju i aksesoare, jedinstvene kolekcije italijanskih zanatlija i kompanija koje svoje proizvode izvoze u čitav svet, a koji su okarakterisani tečnim materijalima, metalom, obrađenim drvetom, staklom i drugim detaljima. Takođe biće predstavljeno i sve novo u pogledu tekstila i mirisa, kao i inovativne kapsule za otvorene prostore, koje odražavaju rastuću fuziju između različitih načina na koje koristimo svoje domove, u neprekidnom unakrsnom slučaju – unutra i spolja.
“HOMI Outdoor HOME & DEHORS predstavlja važan okvir za unapređenje kompanija koje su posvećene preuzimanju trendova i promociji Made In Italy proizvoda širom sveta” - povrđuje Marco Costoli, predsednik Centrovetro kompanije. “Teška vremena koja još uvek proživljavamo duboko su pogodila sve ljude, ali nisu umanjila našu želju da se stvari obave. Zapravo je još više pažnje usmereno na sve one vrednosti lepote i jedinstvenosti koje su oduvek razlikovale naš proizvodni lanac. Sajmovi su jedinstveni poslovni trenutak i sada su, više nego ikad, fundamentalni – za italijanske kompanije svih veličina – da budu prisutne i deluju kako bi, takođe kroz HOMI, pokazale važnost naše proizvodnje. Njihov cilj je da zadive ostatak sveta“.
Made in Italy koncept i kvalitet su osnovni resursi za oporavak - kako tvrdi Giovanni Coppo – direktor prodaje i marketinga kompanije Sambonet Paderno Industries. “ Suočavamo se sa velikim entuzijazmom po pitanju oporavka. Kompanije poput naše imaju veliku odgovornost u celom sekrtoru: dajući vrednost tradiciji brendova, dok je istovremeno bavljenje tehnološkim inovacijama u pogledu proizvodnje i digitalne transformacije posebno osetljivo i na njega se dodatno fokusiramo. Made in Italy amblem lepote i naše izvrsnosti u proizvodnji, može da inspiriše i oduševi svakog potrošača. Javnost je sve više svesna suštinskih vrednosti svakog proizvoda i važnosti oslanjanja na priznate brendove. Brend je zapravo taj koji izbor čini pojednostavljenim – u ovom delikatnom trenuktu. On je apsolutna garancija u pogledu bezbednosti.”
Wahib Halabi, generalni direktor Details Trading WLL Bahrain kompanije, predviđa posvećivanje više svesti i pažnje cenama kao odgovor na nižu kupovnu moć i model potrošnje koji je više orijentisan ka potrebi, a manje ka impulsivnoj kupovini. Uspeh internet platformi i digitalnih kupovina čak i nakon karantina, potvrđuje postojanje nove svesti kod potrošača o čemu kompanije takođe treba da vode računa.
Pažnja je posvećena ceni – kako tvrdi Diego Bennedetti – menadžer poslovnog razvoja kompanije IHDG Furniture Dubai. On takođe predlaže razvoj novih pametnih kolekcija koje bi bile konkurentne na tržištu. Međutim stvarna razlika kao što je Made in Italy i danas se vrednuje, uprkos činjenici da je promenjiva cena kritična. Poznati brendovi i ekskluzivni proizvodi imaju svoje dobro utvrđeno mesto na tržištu i neće morati da menjaju svoju strategiju.
Potražnja se ne menja, za razliku od dinamike – ističe Wael Al Khatib – generalni direktor i partner La Villa Boutique komapnije koja beleži stabilno, živo tržište, sa većom pažnjom usmerenom ka ceni – koja na račun kvaliteta postaje istinski faktor za portošača. Njegova kompanija sarađuje uglavnom sa italijanskim partnerima i ima kupce u arapskim zemljama koji cene Made in Italy proizvode. “Današnja kritičnost leži u činjenici da su mnoge italijanske kompanije da bi smanjile troškove preselile proizvodnju u Kinu, čime su sa našeg stanovišta napravile štetu kvalitetu. Efekti su viđeni i na HOMI sajmu gde su sve kompanije koje su održavale visoke standarde i italijansku proizvodnju mogle da se bolje istaknu i potvrde svoj kvalitet, u poređenju sa onima koji su predlagali manje originalne proizvode.”
HOMI će staviti na raspolaganje širok spektar proizvoda obraćajući se široj publici koja uključuje međunarodne kupce, prodavce i distributere, ali i najbolje arhitekte i dizajnere enterijera i eksterijera – koji mogu naći predloge, savete, kao i kurseve na izložbi, i korisne informacije za razumevanje trendova u ovom sektoru.
Pored toga, sajam će ponuditi brojne mogućnosti obuke, diskusije i nadgradnje za sektor kao to je HOME Styling, što zahteva stalne informacije o novim proizvodima, originalni kreativni izraz, nove kanale distribucije i obećavajući nove prodajne strategije u pogledu efikasnosti. Zakazani događaji uključuju ciklus konferencija o istinskom stanju tehnike mešanja spoljnih i unutrašnjih prostora, u partnerstvu sa časopisom Platform Architecture and Design sa Order of Architects.
PROTOKOLI
Zahvaljujući saradnji sa timom stručnjaka, radeći u sinergiji sa glavnim akterima u sektoru, Fiera Milano je radio na pripremi “Protokola za obuzdavanje širenja novog Korona virusa” postavljajući konkretne smernice za izložbeni sektor, u potpunosti u skladu sa važećim propisima, i uzimajući u obzir evoluciju pandemije i posledične odredbe.
Mere koje je usvojio Fiera Milano u skladu su sa smernicama koje su izdale referentne međunarodne asocijacije UFI i EMECA uključujući ne samo nove načine ulaska, već i dodatno preciziranje smernica za upravljanje protokom posetilaca: od pred-registracije do dolaska u sektore izložbe i u kongresne sale, kao i u veće prostore kao što su hale, zajedničke prostorije i mesta za osveženje.