Kompanija GROHE, vodeći svetski proizvođač sanitarne opreme, upriličila je za predstavnike medija BREAKFAST@GROHE događaj 8. maja u Event klubu Promenada.
Nakon pića dobrodošlice, bili smo upoznati kroz prezentaciju koju je održao gospodin Saša Đoković, direktor GROHE predstavništva za Srbiju, sa novitetima firme GROHE, kao što su inovativna SENSIA ARENA toalet šolja koja koristi smart tehnologiju i novi GROHE ATRIO, koji je predstavljen na Milanskoj nedelji dizajna održanoj sredinom aprila.
Novi ATRIO je simbol elegancije i preciznosti, a SENSIA ARENA je poput futurističke toalet šolje.
Uz prigodan koktel i posluženje posle prezentacije, od predstavnika firme GROHE saznali smo više o svim proizvodima iz njihovog opusa, a jedan deo je bio i izložen u samom klubu Promenada.
Izvor života voda, predstavlja inspiraciju za sveukupni, nezamenljivi asortiman kompanije GROHE. Svaki od njihovih proizvoda se bazira na četiri osnovne vrednosti-kvalitet, tehnologija, dizajn i trajnost.
Uz GROHE, osećate pravo uživanje u vodi, a u to smo se uverili na licu mesta.
Bio je ovo prvi u nizu od četiri GROHE događaja, a danas 9. maja organizuje se događaj za poslovne partnere iz maloprodaja i instalatere, dok će istog dana biti upriličena panel diskusija arhitekata čiji će moderator biti arhitekta Amir Vuk – Zec iz Sarajeva.
Zahvaljujući nemačkoj perfekciji, kompanija GROHE pruža vrhunski kvalitet proizvoda i perfektnu uslugu, pa iz tog razloga uživa potpuno poverenje kupaca. Jednostavno, više prednosti u čistom zadovoljstvu, jer GROHE povezuje pravo majstorstvo s visokom tehnologijom.