Milano Fashion & Jewels nam otkriva trendove praznične sezone i modne smernice za budućnost

Sa živahnim i odvažnim bojama, praznična sezona nam je svakim danom sve bliža, donoseći sa sobom želju za igranjem sa stilovima i modnim trendovima...

Dok čekamo sledeće izdanje Milano Fashion & Jewels izložbe, događaja posvećenog modnim aksesoarima, odeći i nakitu, koji će se održati od 18. do 21. februara na milanskom sajmu, pregledamo neke od trendova i predloga za prazničnu sezonu koja je pred nama.

Ukoliko se pripremate za sezonu darivanja, sigurni smo da želite da impresionirate osobu kojoj želite nešto da poklonite. Ipak, sa ogromnim brojem opcija i trendovima koji se smenjuju munjevitom brzinom, zadatak odabira savršenog poklona svakako nije lak – trebalo bi da se oslonite na lične ukuse, strasti i težne osobe koju želite da obradujete. Kupovina „limitiranih edicija” je svakako jedna od popularnih opcija, dok su komadi nakita sjajan izbor za poklon važnoj osobi u vašem životu. Ali, koje su ovogodišnje boje i trendovi? Hajde da saznamo!

Crvena. Uvek drugačija i uvek u modi, omiljena boja ikoničnih brendova, crvena se vraća kao protagonista u odeći Zenobia brenda, u formi komada koji mogu preneti živahnu atmosferu Indije sa šarmantnom mešavinom tekstura. Camomilla Italia takođe je izabrala najraskošniju boju u paleti za one casual chic modele koji su pogodni za nezavisne žene koje su uvek u pokretu, pa čak i tokom praznične sezone.

Jedna odevna kombinacija ne može biti elegantna i kompletna bez uparivanja sa sofisticiranim komadima nakita čija je tajna, tokom praznične sezone, crvena, koja je toliko svestrana da odgovara ukusu svih, bez rizika od greške, posebno kada je reč o poklonima. Od klasičnijeg i jednostavnijeg nakita Labriola, do ekscentričnijih i neobičnijih komada Satellite Paris, crvena je u svakom izgledu sa prstenjem, minđušama i ogrlicama.

Srebrna. Živa, metalik, sa odsjajem mesečine, srebrna ostaje među najjačim bojama u 2023. godini. Srebrna donosi sjaj svakom autfitu i vraća se na podijum kao glavni akteer zime, postajući ključni deo asortimana svih butika tokom praznične sezone. Primer za to su srebrne kreacije Andrea Marazzini i španskog brenda Vidda Jewellery koje osvetljavaju lice nosioca i čine svaki izbor elegantnim.

Tople i nežne torbe sa Alex Max potpisom postaju must-have aksesoari koji mogu definisati karakter čitave odevne kombinacije, posebno tokom pranzične sezone.

Naši predlozi se ne završavaju ovde – jer kada je bolje prepustiti se interesantnim odevnim komadima i autfitima, nego tokom praznika? Upadljivi modni aksesoari i odeća mogu dodati taj posebni štih vašem izgledu i zato ih moramo pažljivo birati. Christina Brampti, na primer, osnažuje siluete u promišljenom balansu između napetosti i volumena, dajući dimenziju pokreta svakom svom komadu nakita. Katerina Vassou reinterpretira dizajn sa smelošću i hrabrošću, stvarajući vanvremenske detalje neverovatne privlačnosti.

Zadržavajući se na konceptu trendova, multimedijski program „Design Directions” koji uređuje Poli.Design vraća se na scenu u februaru, kako bi nam ponudio svoje vizije smernica u svetu nakita i modnih aksesoara koje će biti validne naredne dve godine, što kako brendovima, tako i samim dizajnerima, daje savršeni alat za istraživanje budućih scenarija, kako bi mogli da idu u korak sa vremenom, ili pak, nekoliko koraka ispred njega.

Dve ključne reči sezone će biti Mix-Up i Senses. Mix-up pojačava koncept kombinovanja, kako bi se u potpunosti razumela i cenila lepota eksperimentisanja, dok se Senses fokusira na ljudsko biće, slaveći ljudsko telo i prihvatajući neizbežnost grešaka koje su fundamentalni deo ljudskog postojanja i iskustva.

Sve prethodnopomenuto, ali i mnogo više od toga, biće deo živahnog februarskog izdanja Milano Fashion & Jewels, koje će se održati od 18. do 21. februara 2024.godine, tokom milanske nedelje mode i drugih važnih događaja iz ove sfere, kao što su MICAM Milano Međunarodni sajam obuće, MIPEL Međunarodni sajam kožne galanterije i modnih dodataka i TheOneMilano Međunarodni sajam visoke mode.

Povezane teme

04.02.2025 Whats new

Thought for Humans: nova komunikaciona kampanja Salona nameštaja u Milanu

Salone del Mobile.Milano za svoju 63. ediciju predstavlja novu komunikacionu kampanju pod nazivom „Misao za ljude“, osmišljenu u saradnji sa agencijom Dentsu Creative Italy…

04.02.2025 Whats new

SaloneSatellite 2025: zanatstvo u budućnosti dizajna

SaloneSatellite 2025 donosi istraživanje kako zanatske veštine mogu da evoluiraju, inoviraju i prenose se novim generacijama, povezujući tradiciju i savremene trendove…

04.02.2025 Whats new

Salone del Mobile.Milano 2025: Kreiranje svetova prilagođenih budućnosti

Salone del Mobile.Milano, vodeći globalni događaj u industriji nameštaja i dizajna, ove godine se vraća sa ambicioznom vizijom – „izgradnja svetova prilagođenih budućnosti“…

06.01.2025 Whats new

Srećno Badnje veče i Božić!

Na današnji, Badnji dan, poslednji dan četrdesetodnevnog posta koji nas uvodi u najlepši i najveći hrišćanski praznik-Božić, budite sa porodicom, radujte se, imajte samo pozitivne...

10.12.2024 Whats new

Proglašeni pobednici Huawei XMAGE Awards 2024

Ovogodišnji Huawei XMAGE Awards ponovo je okupio najbolje fotografe iz svih delova sveta.

06.12.2024 Whats new

THE GREEN CIRCLE 2025: Održivost u centru pažnje na Milano Home

Milano Home 2025, jedan od najvažnijih događaja posvećenih proizvodima za dom i ličnu negu, ponovo će ugostiti inicijativu The Green Circle, od 23. do 26. januara 2025. u Fiera Mil...

28.11.2024 Whats new

Milan Design (Eco) System: Ekosistem dizajna kao temelj budućnosti Milana

Svake godine u aprilu, Salone del Mobile.Milano pretvara Milano u globalnu prestonicu dizajna, privlačeći svetsku pažnju i kreirajući ekonomske, kulturne i tehnološke vrednosti koj...

21.11.2024 Whats new

Euroluce međunarodni forum rasvete: svetlost kao dizajnerski jezik budućnosti

Salone del Mobile.Milano sa ponosom najavljuje prvo izdanje Euroluce međunarodnog foruma rasvete, koje će se održati 10. i 11. aprila 2025. godine u paviljonima Euroluce bienala, u...

21.10.2024 Whats new

Milano Home akademija za novu eru maloprodaje u sektoru domaćinstva

Obuka i inspiracija za promovisanje uloge prodavnica u istoriji zanatske i proizvodne izvrsnosti: vraćaju se sastanci i radionice o transformaciji trendova i potrošnje za razvoj sv...

17.10.2024 Whats new

"Velika tura" za otkrivanje najfinijih zanatskih veština na Milano Home 2025

Druga edicija izložbe, koja će biti održana u januaru 2025. godine, ponovo će staviti akcenat na kvalitetnu proizvodnju, sa posebnim fokusom na proizvođače koji nude jedinstvene ma...

15.10.2024 Whats new

Milano Home 2025: Nova platforma za svet domaćinstva koja gleda u budućnost maloprodaje

Milano Home se priprema za svoju drugu ediciju, usmerenu na ključne principe izložbe: novi kvalitetni proizvodi za svet domaćinstva i nove ideje za podršku svetu maloprodaje.