HOMI LIFESTYLE - vaš sastanak sa dizajnom u januaru

Kao jedini italijanski događaj posvećen kućnoj dekoraciji, HOMI Lifestyle sajam vraća se na scenu, sa višekanalnom platformom, koja je ojačana svojom specijalnom zajednicom, #HOMIcommunity…

HOMI Lifestyle sajam održaće se od 29.januara do 1. februara 2021. godine u Fieramilano (Rho). HOMI potvrđuje centralnost svoje ponude, koja je široka i istovremeno odabrana, i koja obuhvata sve od stonog pribora i posuđa, do kućnog tekstila, mirisa i ideja za poklone.

Generacije u nastajanju, istraživanje i inovacije, tehnologija i održivost, želja za transformacijom i deljenjem – to su principi koji vode istraživanje novih formata, u potpunosti posvećenih svetu enterijera i dekoracije.

U središtu pažnje su trendovi koji su trenutno u usponu, a to su multifunkcionalnost, svestranost, transformabilnost, održivost i digitalizacija. Postoji i dalji razvoj novog koncepta “produženog doma” gde su linije između zatvorenog i otvorenog prostora sve nejasnije, i gde su stvarno i virtuelno zamenjive, i sve je na dohvat ruke. Upravo tu kućni dekor i dodaci čine razliku i deo su ove promene.

Novi format sajma koji je već uspešno testiran u januaru 2020. godine je ojačan. Takođe više nije formiran samo prema vrsti robe, već se odražava i na nove prakse distribucije, zasnivajući se na poslovnim zajednicama, dok je dizajniran da zadovolji potrebe posetilaca i pruži raznoliko potrošačko iskustvo. Izgled sajma odgovara novog logici distribucije i opsegu profesionalnih operatera. U pitanju su tradicionalna maloprodaja, novi koncepti prodavnica, Internet trgovina i masovna distribucija koji su posle vanredne situacije sa Covid 19 virusom sada još više orijentisani ka novoj višekanalnoj distribuciji.

HOMI Retail Inspiration je put posvećen cilju specijalizovanih prodavnica, velikih maloprodajnih objekata i online platformi koji nudi raznovrsnu ponudu proizvoda, koja je sama po sebi podeljena na dve oblasti – Fragrance Inspiration i Textile Inspiration.

U međuvremenu, HOMI Boutique & Design pruža platformu kvalitetnoj proizvodnji i cilja prema robnim kućama i istraživačkom konceptu prodavnica, kao i prema dizajnerima enterijera, arhitektama i industrijskim operaterima koji traže originalne inovativne proizvode. Područje Creazioni Italiane biće u potpunosti posvećeno italijanskoj zanatskoj izradi i dizajnu, dok će World Designers okupiti najbolja, najinovativnija i najjedinstvenija dela međunarodnih dizajnera.

HOMI International Delivery namenjen je distribuciji više proizvoda i međunarodnim tržištima uvoza i izvoza. Na njemu će biti prikazan ogroman asortiman proizvoda po različitim cenama kako bi se obratio maloprodaji osetljivoj na konkurentnost u pogledu marži i kombinacije proizvoda. On će ponuditi čitav niz inovativnih proizvoda i puno inspiracije u svim svojim podsekcijama, ne samo u oblasti opreme i pribora.

Dobro struktuisana, sveobuhvatna izložba koja odgovara potrebama životnog stila u doba digitalnog nomadizma, privatnosti i održivosti, kao konsolidovani predviđač trendova i pažljiv posmatrač tržišta, HOMI sajam ugostiće istorijske i poznate brendove, kao i nove dizajnere, nudeći na taj način brojne predloge – od zanatlijskih do inovativnih, od Made in Italy do međunarodnih – koji čine ovu izložbu privilegovanom referentnom tačkom u svetu koji se neprestano razvija.

I na kraju, ali ne i najmanje važno januarsko izdanje HOMI sajma imaće prostor za svečanosti usredsređen na tradicionalne praznične periode i druge posebne prilike, sa božićnim ukrasima i setovima koji će zauzimati centralno mesto. Odluka o određivanju posebnih datuma i stvaranju posebnog odeljka za Festivity osmišljena je kako bi se osnažila sinergija unutar sektora, uz prilagođavanje potrebama kupaca.

Novina za 2021. godinu: sajam će predstaviti tematske staze za posetioce sa predlozima usmerenim na zanatsku izradu, Made in Italy, izvrsnost dizajna, istraživanja i proizvodnje.

Tu spadaju:

Promocija: široka staza za posetioce, zahvaljujući istovremenom održavanju PTE 2021 jedinog godišnjeg događaja u Italiji posvećenog svetu promotivnih predmeta, promotivne odeće i tehnologije prilagođavanja.

Mali kućni aparati: od luksuznih predmeta do proizvoda dizajniranih po meri za promotivne aktivnosti.

Kućno gostoprimstvo: svet gostoprimstva koji čini da se osećate kao kod kuće, namenjen Boutique hotelima, AirBnB sektoru, kratkoročnim najmovima i bistroima.

Dizajneri enterijera, dekorateri: sastajanje sa stvaraocima različitih mišljenja i razgovor o svim aspektima aktivnosti restrukturiranja.

Prodavnice Green Home: zeleni dizajn, dekoracija za enterijer, nameštaj, pokloni za praznike, kao i predlog u vidu novih proizvoda i dizajnerskih trendova kojima će biti proslavljen praznični period.

Događaj će takođe uključivati radionice, razgovore i sastanke, nudeći posetiocima pregled tržišnih trendova, ideja i predloga koji će im pomoći da razviju svoje poslovanje. Jedan od ključnih događaja koji privlači pažnju je stvaranje novih inicijativa kojma će se sve više podržavati kompanije i profesionalci u ovako teškom i značajnom trenutku. Tu spadaju projekat #HOMIcommunity, koji kompanijama nudi platformu za kontinuiranu vidljivost i dizajniran je za ponovno pokretanje slika i priča pojedinačnih izlagača kako bi se stvorio kompletan digitalni centar koji je uvek dostupan svim igračima u trgovinskom sektoru.

HOMI Lifestyle sajam održaće se od 29. januara do 01. februara 2021. godine.

 

Povezane teme