Sa izobiljem novih proizvoda, dizajna i sugestija, ovogodišnje januarsko izdanje HOMI sajma zabeležilo je veliki uspeh…
Mesec januar je za sve nas uvek u znaku nečega sasvim posebnog – neki obeležavaju početak Nove godine, drugi pokušavaju da se pridržavaju svojih novogodišnjih odluka, dok oni treći, ljubitelji dizajna i dekoracije, znaju da je upravo prvi mesec u godini posvećen HOMI sajmu dekoracije koji u nama budi svojevrsnu dozu inspiracije, sadržeći sve ono što jednu kuću ili stan pretvara u dom.
Ovogodišnji sajam doneo je pozitivne rezultate, budući da je bio posvećen svim komadima i aksesoarima namenjenim savremenom načinu života, predstavljajući privilegovano stanovište usmereno kao novim trendovima u kućnom sektoru. Zajednički imenioci čitave izložbe bili su visok kvaltiet izrade i održivost, dok su brendovi koji su sa ponosom predstavili svoje najnovije komade, želeli da ponude neke nove vrednosti, koje idu mnogo dalje od estetike.
Fokus ovog zimskog izdanja čuvenog sajma bio je preveden u reciklirane, reciklabilne i održive materijale, od kojih je većina potekla iz zemalja u kojima brendovi koji su učestvovali posluju – čak 30 % brendova čije smo novitete imali prilike da vidimo, bili su iz inostranstva.
Prema brendovima koji su bili deo sajma, ove sezone će boje i dalje igrati glavnu ulogu kada se radi o trendovima. Šetajući između štandova, bilo je jednostavno nemoguće ne primetiti izobilje boja i kolorita koji su nas osvajali svojom estetikom sa svih strana – od bež i boje slonovače, pastelnih verzija plave, crvene, zelene i ljubičaste, pa sve do tonova koji su nas asocirali na drvo i prirodu, bili su sveprisutni.
Uz posebno poštovanje usmereno prema ručno izrađenim proizvodima, izlagači poput novajlije iz Portugalije – Po De Barro koji nam je predstavio unikatne komade protkane vintage stilom i brenda Misalu, koji je privukao pažnju tekstilima koji se inače koriste u sektoru visoke mode, naš pogled su zadržale kreacije koje su odstupale od svih drugih – a bilo ih je u velikom broju, poput držača za saksije u obliku glave sa različitim tonovima kože, koje nas umnogome asociraju na mitološku Meduzu, a nastale su kao delo brenda Verus. Kada već govorimo o bojama i neobičnim proizvodima, ne možemo, a da ne pomenemo italijanski brend I colori di, koji je predstavio svoje majice, jarko obojena platna i futrole za planere i dnevnike, koji su kreirani od kože.
Brend Lamart nas je oduševio novom Illusion kolekcijom koja je nastala kao delo dizajnera Vita Neste, nudeći nam podmetače koji imaju različite funkcije – od čisto estetske u kojoj mogu biti okačeni na zid, do one praktičnije koja se fokusira na ulepšavanje trpezarijskog stola, njihovi novi komadi predstavili su nam igru modernog i starog. Moladvski brend Bray’s Décor ponudio je postolja za torte i držače za sveće kreiranih od drveta u nežnim belim i pastelnim tonovima.
U pauzama razlgedanja, uz ukusne zalogaje u kojima smo uživali, dopustili smo sebi da nam pogled odluta prema izuzetno odevenim Italijanima i Italijankama, koji po svemu sudeći imaju urođen osećaj za stil, koji nadograđuju svojom ličnošću i naravno, modnim aksesoarima. Kada se radi o aksesoarima za naše domove i dekoraciji, Riva 1920 brend kreirao je komade od recikliranog libanskog drveta, dok je Ribera by Krill Design predstavio prirodnu i održivu stonu lampu koja je kreirana od patentiranog bio-materijala dobijenih od kore pomorandže – Rekrill Orange ®.
Među svojim brojnim novitetima, Baci Milano je predstavio Amazzonia kolekciju, okarakterisanu dragocenim materijalima i finišima, kao i jarko obojenim cvetovima, listovima i leptirima. Taitu Milano se izdvojio zahvaljujući svojim kombinovanim dizajnima i kreacijama, kao i novom ton-na-ton belom kolekcijom sa detaljima od emajla.
Uz brojne radionice i tribine organizovane u okviru HOMI Lab, gde su najveći stručnjaci iz ovog polja predstavljali svoje najnovije projekte okupirajući pažnju svih prisutnih, preostalo nam je i malo slobodnog vremena za istraživanje Milana. Kao i uvek, poseta ovom gradu i sajmu je ostvarenje snova, koje nas uvek iznova opčinjava.
Uživali smo u Hotelu Leonardo smeštenom u gostoljubivoj i koloritnoj kineskoj četvrti ove metropole, koja je bila specijalno dekorisana zbog kineske Nove godine, a u svakom momentu se mogla osetiti iskričava atmosfera i dobro raspoloženje. U samom centru grada, oduševili smo se Starbucks Reserve, smeštenom u staroj zgradi pošte, sa pogledom na Duomo di Milano i druge znamenitosti ove evropske prestonice.
Kao i uvek do sada, napravili smo uspomene koje ćemo dugo pamtiti i već sada možemo reći da sa nestrpljenjem iščekujemo novo izdanje HOMI sajma, koje će nas ponovo odvesti u neki novi svet trendova, dekoracije i dizajna… Do tada, predlažemo vam da za više informacija posetite njihov sajt: HOMI Milano