HOMI Independent će predstaviti širok asortiman proizvoda, od kućne dekoracije sve do pametnih aksesoara, kreirajući putanje za posetioce na kojima mogu pronaći izobilje inspiracije. Deo ove izložbe su nove inicijative takođe, poput HOMI Coffee Experience i La Stanza delle Idee.
HOMI, izložba posvećena kućnoj dekoraciji i aksesoarima za savremeni život, vraća se na scenu od 16. do 19.septembra na milanskom sajmu, sa HOMI Independent. Posetioci će pronaći ideje i inspiracije u širokom, probranom asortimanu nameštaja, inovativnih i pametnih aksesoara, kućnih mirisa, tekstila, pribora za jelo, kuhinjskih aksesoara, poklona i dekoracije za predstojeću sezonu božićnih praznika. Širok i diverzifikovan asortman će svim gostima ponuditi prikaz novih proizvoda kompanija koje učestvuju, kao i novih trendova u svetu dekoracije i opremanja doma.
Kao važna prilika za sve nezavisne prodavce u industriji, HOMI je fokalna tačka u kojoj se kreativnost i poslovne prilike spajaju. Zajedno sa novim proizvodima italijanskih i stranih brendova, posetioci sajma će imati pristup seminarima i radionicama, dok će takođe moći da posete i nove specijalne odeljke: La Stanza delle Idee (Soba ideja), Kids Room i HOMI Coffee Experience.
La Stanza delle Idee: nova rešenja i ideje
U pitanju je mesto u kom izuzetnost cveta, u okviru projekta koji daje vrednost inovativnim proizvodima koji se izdvajaju u odnosu na sve druge zahvaljujući svojim revolucionarnim rešenjima i lakoj primeni. To je prostor u kom možete otkriti nove projekte, proizvode i praktična rešenja koja predlažu izlagači.
Kids Room
Novi prostor u okviru HOMI sajma, koji organizuje Unoduestrestella, nudi prikaz sveta nameštaja i aksesoara posvećenog isključivo deci, posebno se osvrćući na razvoj sektora koji zaslužuju posebnu pažnju – ergonomiji, percepciji boje, afektivnom i mentalnom razvoju, edukaciji i igri, sa neophodnim pominjanjem održivosti, hibridizacije, fleksibilnosti i versatilnosti.
The HOMI Coffee Experience by Altoga
Ovaj novi događaj, kreiran u saradnji sa ALTOGA – Nacionalnom Asocijacijom pržionica kafe, uvoznika kafe i prodavaca na veliko, uz posebnu podršku Aicaf, dizajniran je da podigne svest o kaf ii novim poslovnim prilikama koje ona donosi među specijalizovanim prodavcima.
Ovaj prostor će predstaviti rešenja i preporuke, specijalno dizajnirane za prodavce, uključujući proizvode, ideje i novitete u okviru stonog i kuhinjskog pribora. Svaki dan na HOMI Coffee Experience će ponuditi sesije degustacije, u saradnji sa kompanijama iz sektora kafe i stručnih majstora, ali će takođe biti organizovane različite radionice sa širokim asortimanom tema, uključujući metode pripreme moka kafe, aperitive i koktele sa kafom, kao i priče o održivosti.
Na kraju, edukativni deo sajma odvijaće se u okviru HOMI Lab. Ovde će profesionalci iz industrije moći da posećuju seminare i razgovore na temu internacionalnih trendova u svetu prodajnog dizajna, sa dubokoumnim diskusijama na temu novih tehnologija, dizajna i strateškog razmišljanja, uz tri sastanka specijalno posvećena prodaji sa tematikom Božića.