Kancelarija čuvenog japanskog proizvođača alkoholnih pića predstavlja potpuno novi projekat dizajna radnog prostora, smešten u jednom od najlepših delova Hong Konga.
Glavna tema dizajna bila je da se prikaže snažan identitet brenda svuda širom poslovnog prostora. Zahvaljujući pažljivom pristupu i detaljnom projektovanju, ovaj dizajn kancelarije je omogućio da se koncepti firme proguraju a nove dizajnerske ideje postanu stvarnost.
Primera radi, jedna izuzetna karakteristika kancelarije je mapa sveta postavljena na samoj recepciji. Ističe se po tome što je sastavljena od stotina čepova za flaše svih brendova pića koje proizvodi kompanija.
photo: Steven Leach Group
Ovo ne samo da je snažna simbolika firme koja postavlja identitet brenda grupe kao globalizovane kompanije u prvi plan, već je vizuelno izuzetno privlačna i na neki način predstavlja pravu fokusnu tačku predvorja.
Pored toga, prolazak pored recepcije pojačava korisničko iskustvo zahvaljujući kružnom barskom stolu čiji dizajn evocira elegantnu i prijatnu atmosferu, baš kao da se nalazite u nekom baru a ne u klasičnoj kancelariji.
Na kraju, ali ne i najmanje važno, paleta boja raspoređena po kancelariji bila je inspirisana brojnim proizvodima Asahi grupe. Na primer, različite sobe za sastanke oko kancelarije sadrže svoje jedinstvene tonove boja, što direktno predstavlja jedinstvena pića pod nadzorom Asahi grupe.
Opušteno, kreativno, i pre svega inovativno u svakom pogledu.