Može li se kancelarijski prostor iskoristiti za nenametljivo brendiranje?
Najjednostavnije rečeno – prostorno brendiranje je koncept koji vam može pomoći da na jedan zanimljiv i potpuno nenametljiv način prikažete sve usluge svoje firme ili kompanije. A da bismo vam ovo i dokazali, iskoristićemo kancelariju Unilevera koja va svakom koraku slavi raznolikost svojih brendova, ali ih istovremeno i povezuje. Rezultat je inspirativno kancelarijsko okruženje koje doprinosi snažnom organizacionom identitetu kompanije.
Unileverovi brendovi i proizvodi su povezani na strateškom nivou zajedničkim vrednostima i svrhom, a genijalni logo na svim proizvodima čini ovo upečatljivijim i vidljivijim. Kancelarije centrale su najbolja lokacija za prevođenje ove strategije u prostorno okruženje.
Unutrašnjost odražava povezanost, to jest prećutnu saglasnost sa idejama koje kompanija smatra najvažnijim, a ujedno predstavlja i jedno urbano okruženje u kome je lepo i lagodno provoditi vreme.
Enterijer kancelarije je osmišljen tako da podseća na nekakav napredan grad. Multifunkcionalni sistem ormara unosi red u kolekciju brendova i formira fasadu centralne osovine sa susednim prostorima za različita odeljenja. Zidovi su obloženi reljefima od filca napravljenim od recikliranog materijala što je u skladu sa Unileverovom ambicijom da radikalno smanji količinu nove plastike u svojoj ambalaži.
Drugim rečima, ova kancelarija zaista “diše” punim plućima i, bez obzira na svoje dobro definisane zone rada, ostaje savršeno povezana čak i sa onim najopuštenijim delovima prostora. Uz to, ona na svakom koraku slavi kreativnost kompanije i ohrabruje klijente da isprobaju njihove proizvode.