Radno mesto sutrašnjice je nova mešavina virtuelnog i fizičkog, podeljene individualnosti, enterijera i eksterijera i ličnog i društvenog.
Workplace 3.0 2017 se prostire na 10 hiljada kvadratnih metara izložbenog prostora i obuhvata dve hale sajma. Domaćin je za 110 izlagača koji će predstaviti rešenja za nov pristup poslu i novim dizajnima radnog prostora u kojima ćemo moći zaista da „živimo“. „A Joyful Sense of Work“ je izložba koju vodi Kristiana Kutrona, a koja će biti deo ovog sajma.
Workplace 3.0 je zamišljen kao nezamenljiv skup eksperata koji će pronaći i razumeti predstojeće i neophodne promene radnog mesta i ići iznad najširih poznatih opcija kako bi sve činjenice otvorili za diskusiju. Prodavci nameštaja i delova za radni prostor će predstaviti najbolje proizvode dizajnirane za planove nabavke, kancelarijski prostor i recepciju.
Workplace 3.0 je odlična odskočna daska za italijanske i internacionalne poslove. Italijanske kompanije imaju dobre prihode zahvaljujući odličnom izvozu. Sa više od 80 miliona vrednosti izvoza, Francuska je broj jedan na italijanskom izvoznom tržištu. Pored Francuske, nalaze se i Velika Britanija (33,1%), SAD (23,7%) i Kina (34,3%).
Kao i poslovne mogućnosti koje nudi, Workplace 3.0 je postavljen kao veliki izvor ideja koji reflektuje i promoviše svaku redefinisanu ideju kancelarije kao dinamično okruženje i mesto na kome se ukrštaju različite aktivnosti. Radna mesta postaju „organska“, sposobna za reagovanje i menjanje prema našim potrebama. Svakim trenutkom se ova mesta sve više definišu po potrebama ljudi koji rade u njima - što nije slučaj u klasičnim kancelarijama.
Između makro okvira ovih izražajnih i sve više hibridnih načina života, u kome se graniče privatnost i rad, lični interesi, nadležnosti, društveni i profesionalni život se spajaju u jedno. To predstavlja rastući trend za kancelarije koje treba da postanu ultimativno mesto u kome će se forsirati razvijanje dizajna.
Radne prostorije se razvijaju kao otvorena, destrukturisana mesta koja nemaju fiksirane radne pozicije, jer se kompanije trude da ih pretvore u pametne radne prostorije. Takve zajedničke prostorije stvaraju plodnu bazu za cirkulisanje ideja, kreativne energije i stvaranje inovacija.
Kancelarije postaju „nomadske“. Pokretni prenosivi moduli dolaze na tržište i mogu se instalirati bilo gde, gde je potrebno - od dvorišta do otvorenih javnih mesta. Posledice velike likvidnosti modernih životnih stilova su u stvari rastuće poklapanje između životnog i poslovnog prostora, sa domovima i nameštajem koji se adaptira za dvojnu upotrebu. Ovo objašnjava razlog zbog kojeg kompanije predstavljaju estetičke kodove domaćinstva, dok istovremeno obezbeđuju visok nivo jednostavnosti - ne samo kroz detaljno istraživanje rasvete i usvajanje kognitivnih i fizičkih ergonomskih rešenja, već i zahvaljujući delovima koji su posvećeni relaksaciji i meditaciji, mestima za sedenje i ležanje, kao i opremi za rekreaciju u slobodno vreme.
Novi pristup prilagođavanja polako dobija na popularnosti, tako da prostor ne mora menjati samo onaj ko radi u njemu. Oni se grade na već dogovorenoj bazi, kako bi se postigle odgovarajuće vrednosti ekološke, ali i ekonomske održivosti.
Workplace 3.0 2017 utiče pozitivno na ljudski pristup poslu i povećava balans između posla i privatnog života. Unapređuje radnu motivaciju i čini prostor u kome radimo lepim i udobnim za rad.