U kontekstu virtuelne izolacije, saradnja i poverenje postali su ključni elementi za stvaranje ovog kancelarijskog prostora...
Čin stvaranja jednog ovakvog radnog mesta je srećan spoj truda, ideja i kritika mnogih pojedinaca. Dizajneri koji su radili na ovom projektu nisu bili sami u procesu stvaranja, a njihov glavni fokus bio je da naglase snažnu želju firme za obrazovanjem, odnosno konstantnim usavršavanjem. Kako sami kažu - želeli su da njihov klijent shvati zašto (i kako) donosi odluke - bilo da je reč o poslovnim aktivnostima, ali i o neposrednom okruženju.
Bez obzira na to što se ovakva jedna ideja može činiti nezanimljivom i nebitnom, procena iskusnih dizajnera govorila je sasvim suprotno - upravo je ovaj (kolaborativni) dizajn savršen način da firme preuzmu više vlasništva nad projektima, te da ih, shodno tome, više i cene.
Projekti u kojima postoji povratna informacija i pravi dijalog između dizajnera i klijenta omogućavaju ispravno testiranje ideja, ali i njihovu potvrdu. Dizajn poslovnog prostora ima jak uticaj na našu svakodnevnicu, hteli mi to da priznamo ili ne. Uostalom, obratite pažnju samo na sve one zgrade i poslovne prostore koje posećujete u toku jednog dana - svi oni ostavljaju nekakav utisak na vas, zar ne?
Stoga je od najveće važnosti da svaki dizajn bude pažljivo osmišljen i integrisan u svoj kontekst. Inspiracija se mora crpeti iz okruženja u kojem će zgrada biti izgrađena, što automatski podrazumeva razumevanje specifičnosti lokacije i pametno iskorišćavanje svih ograničenja koja su jedinstvena upravo za tu lokaciju.