Saveti za stilizovan radni prostor bez velikih troškova

Transformišite svoju kancelariju u elegantan i udoban prostor, bez potrebe za velikim finansijskim ulaganjima...

Da biste ostali motivisani i omogućili efikasan tok posla, neophodno je imati kancelarijski prostor koji je u isto vreme i elegantan i uverljiv. Najvažnija stvar u kancelariji je da se efikasno fokusirate na svoj posao i ispunite zadatke u datom vremenu. Kancelarija ne bi trebalo da bude nemarno zatrpana alatima i predmetima niti bi trebalo da bude potpuno pusta, odnosno "sterilna".

Dobar i produktivan radni prostor treba da bude organizovan tako da zaposleni, kao i klijenti ili posetioci, imaju dobar utisak o vašoj kompaniji. Kako se vaše preduzeće prvo ocenjuje po izgledu, neophodno je da prostor bude organizovan i adekvatno opremljen. Da biste to postigli, za početak ne bi bilo loše potražiti odgovarajući dekor za zidove po povoljnim cenama.

Lepa i udobna kancelarija u nijansama braon i crne bojephoto: Raphaël Thibodeau

Ako imate neke motivacione citate i izreke bez kojih nikako ne možete, pokušajte da zalepite te postere na svoje zidove. Inspirativni slogani snažno motivišu zaposlene da ulože maksimum truda i energije. Takođe možete razmisliti o kačenju nekih zidnih slika kupljenih u prodavnicama kako biste povećali koeficijent lepote zida. Kalendari i zidne zavese su takođe odlična dodatna oprema za formalno ukrašavanje vašeg poslovnog prostora.

Ušteda vašeg kancelarijskog vremena ne znači samo da okačite veliki sat na istaknuto mesto. Više se radi o zakazivanju i evidenciji rasporeda koji imate na raspolaganju. Zaposleni, baš kao i poslodavac treba da razumeju tačnu vrednost vremena. Takozvano "blokiranje" vremena je jedan od najefikasnijih načina da svoj posao obavite prioritetno. Vreme je novac je fraza koju morate imati na umu dok zapošljavate dizajnere enterijera.

Udobna konferencijska sala u okviru elegantne i dobro stilizovane kancelarijephoto: Raphaël Thibodeau

Čist i uredan ambijent za rad je jedan od najjednostavnijih saveta za unutrašnju dekoraciju, koji je istovremeno i neverovatno efikasan. S obzirom da se tu i tamo gomila kancelarijskih papira i dokumenata, morate ih skladištiti na pravilan i organizovan način. Pored toga, nameštaj u vašoj kancelariji ne bi trebalo da zatrpava i blokira prostor jer je važno da imate i slobodne zone. Umesto da se svakodnevno bavite neredom, čist prostor bi omogućio jasno i produktivno razmišljanje.

U prilog tome, jarka svetla moraju biti instalirana u vašem kancelarijskom prostoru da bi se prostor dovoljno osvetlio. Budite pažljivi pri odabiru oblika i veličina svetla. Možete da kombinujete i uskladite prigušene i svetlije nijanse da bi prostor izgledao energetski prijatno i u skladu sa zahtevima. Dozvolite dnevnom svetlu da uđe u vašu kancelariju - na ovaj način ćete uneti deo spoljašnjosti unutar četiri zida, ali i poboljšati raspoloženje zaposlenih pomažući im da se bolje fokusiraju.

Velika zidna biblioteka u okviru elegantne kancelarijephoto: Raphaël Thibodeau

Iako je istina da je velika prednost imati dobro opremljenu kancelariju, to ne bi trebalo da znači da morate da je ukrašavate kao da je u pitanju muzej. Radni prostor treba da bude optimalno uređen imajući na umu da profesionalni i formalni aspekti igraju veliku ulogu u današnjem poslovnom svetu.

Povezane teme

06.02.2024 Office

Kućne kancelarije koje spajaju funkcionalnost i estetiku

Otkrijte kako moderni dizajn kućnih kancelarija uspešno objedinjuje ove dve važne komponente, stvarajući harmoničan ambijent koji podstiče radnu efikasnost i estetsko zadovoljstvo.

03.02.2024 Office

Plava boja je savršen izbor za zidove vaše kućne kancelarije, a evo i zašto

Plava boja je svestrana i podsticajna opcija za moderne kancelarije koja ne samo da lepo izgleda, već i obezbeđuje bolji fokus i jača kreativnost zaposlenih.

31.01.2024 Office

Provereni saveti za odabir savršenog tepiha za vašu kućnu kancelariju

Pažljiv odabir tepiha postaje važan korak ka stvaranju uravnoteženog i ugodnog radnog prostora unutar vašeg doma.

28.01.2024 Office

5 saveta za dizajn kućne kancelarije u modernom vintage stilu

Ovaj prostor nije samo radni kutak, već svojevrsna vremenska mašina koja nas vraća u doba kada su stvari imale poseban šarm i karakter.

25.01.2024 Office

Optimalna udobnost u najmanjem radnom prostoru

Bilo u dečijoj sobi, kao uobičajena radna stanica za sedenje ili kao stojeći sto, ovo je fleksibilno rešenje za bilo koju radnu visinu i nudi optimalnu udobnost u najmanjim prosto...

22.01.2024 Office

10 zanimljivih ideja za bolju organizaciju male kućne kancelarije

Kroz pažljiv izbor nameštaja, boja, svetlosti i organizacionih rešenja, možete stvoriti prostor koji ne samo da optimizuje radne performanse već i odiše estetskom harmonijom.

19.01.2024 Office

Fleksibilni kancelarijski prostori: radna mesta u kojima volimo da boravimo

Koncept dizajniranja fleksibilnih kancelarijskih prostora koji podržavaju inovacije, fokusirani rad i saradnju postaje sve traženiji na pragu nove godine

16.01.2024 Office

Najbolje vrste stajaćih radnih stolova za vašu kućnu kancelariju

Radni stolovi za stajanje smatraju se savršenom opcijom kako biste promenili svoj položaj s vremena na vreme, dok brojni doktori danas naglašavaju da vam ovo pomaže pri izbegavanju...

13.01.2024 Office

4 najbolja saveta za odabir savršene boje za kućnu kancelariju

Najbolji način da donesete prave odluke o dizajnu, jeste da dobro razmislite o svom poslu, a osnovna psihologija boja može vam pomoći u tom izboru.

10.01.2024 Office

Za vašu inspiraciju: najlepše kućne kancelarije sa Instagrama

Pridružite nam se u otkrivanju najboljih kućnih kancelarija koje plene svojom jedinstvenošću, inspirišu produktivnost i dokazuju da radni prostor kod kuće može biti istovremeno fun...

07.01.2024 Office

Zelena produktivnost: kako dodavanje zelenila na radno mesto podstiče efikasnost?

Zelenilo na radnom mestu sigurno će povećati produktivnost zaposlenih, omekšati oštre ivice kancelarijskih pregrada i uvesti dragocenu harmoniju u raspored neutralnih boja.