Saradnja zelenila i drveta je saradnja prošlosti, sadašnjosti i budućnosti

Prilikom otvaranja nove kancelarije za vladine poslove u Vašingtonu, Edison International je zahtevao dizajn enterijera koji bi namerno mogao da prenese interakciju između prošlosti, sadašnjosti i budućnosti kompanije...

Kako se radi o energetskoj kompaniji staroj više od 100 godina, Edison International je rešio da u svom poslovnom prostoru stvori ravnotežu između svog legendarnog nasleđa i misije koja je u svakom mogućem smislu okrenuta ka budućnosti. Kompanija je svakako posvećena najsavremenijim metodama rada, ali to ne znači da su spremni da zaborave putovanje koje ih je dovelo do sadašnje liderske pozicije.

Kancelarijski prostor je dizajniran da stvori snažno iskustvo brenda za Edisonove goste i da donese kalifornijski način života u Vašington. Zato je već na prvi pogled jasno da se ne radi o nekakvoj tipičnoj kancelariji, već o mirnom i lagodnom prostoru koji odiše “sunčanim stilom” Kalifornije.

Sa čistom energijom u prvom planu, ključ dizajna je koncept vetrenjače, sa centralizovanom žarišnom tačkom oko koje se odvija kretanje. Tim dizajnera je izrazio ovaj koncept kroz jedinstven dizajn plafona, postižući opipljiv efekat slaganjem slojeva diferenciranih ugaonim prugama svetlosti.

Iako arhitektura zgrade propisuje relativno niske plafone, koncept vetrenjače maksimalno koristi ono što je dostupno, prožimajući senzacije kretanja i dubine.

Vidljiv već na samom ulazu, zeleni zid sa pažljivo odabranim biljnim vrstama postavlja održivu misiju kompanije u prvi plan. U skladu sa liderstvom kompanije u energetskom sektoru, osvetljenost prožima prostor, dok su recepcija i zajednički kafe postavljeni blizu staklenih prozora od poda do plafona radi izlaganja prirodnom svetlu.

Prozirni stakleni zidovi pružaju vizuelne veze sa centralnom konferencijskom salom u kojoj se efekat vetrenjače suptilno nastavlja i uokviruje zasebne sektore. Gradijent boja koji se sastoji od tonova brenda kompanije osmišljen je tako da vodi pojedinca kroz prostor.

Dizajneri su napravili veliki crno-beli grafički film koji se proteže duž frontova kancelarije, formirajući vremensku liniju koja govori o dugoj i uticajnoj priči kompanije. U skladu sa ovom estetikom, crno-bela fotografija prikazuje tipične kalifornijske pejzaže i neka od najponosnijih dostignuća kompanije.

photo: Halkin | Mason Photography

Povezane teme