Praktični saveti za stvaranje savršene kućne kancelarije

Odlična kućna kancelarija balansira strogost posla i opuštenost života u vašem najpoznatijem i najudobnijem okruženju...

Ali tako često ovi prostori se na kraju osećaju malo previše kancelarijski a nedovoljno domaćinski, ili obrnuto. A to, pogađate, nije dobro ni za posao ni za postizanje osećaja zadovoljstva.

Da biste postigli pravu ravnotežu, neophodno je izbeći formalnost i krutost koju očekujete od standadrnih kancelarija, ali je isto tako važno da vaša kućna kancelarija ne postane previše “casual” jer ćete u tom slučaju verovatno poželeti da dan provedete uz kesicu čipsa i koka-kole, a ne obavljajući posao koji vam je poveren.

Odgovornost se često graniči sa definicijom, a definicija podrazumeva red, rad i disciplinu, čak i u najopuštenijem prostoru na svetu. Zato, pre nego što krenete u usavršavanje dizajna svoje kućne kancelarije, razmislite dobro o svojim vrlinama i manama, kao i o svakodnevnim navikama koje vam mogu pomoći ili odmoći u produktivnosti.

A zatim, razmotrite savete koje vam donosimo u nastavku ovog teksta...

« 1 2 3 4 5 6 »

Povezane teme