Ohrabrujemo vas da razmislite o dodavanju plave boje svom kancelarijskom prostoru.
Boja je moćan, univerzalan, neverbalni jezik i prva stvar koju registrujemo kada procenjujemo bilo koji prostor. One nam pomažu da prepoznamo razliku i delujemo instinktivno, a utiču i na naše ponašanje odnosno raspoloženje.
Psihologija boja istražuje emocije, raspoloženja i reakcije koje različite boje izazivaju u nama. Ovo se odnosi na sve oblasti života, od naših domova i škola do kancelarija. Sada se verovatno pitate kako da koristite psihologiju boja da biste izazvali emocije koje želite da vaš tim iskusi na radnom mestu?
S obzirom da boje utiču na naše misli, ponašanje i zadovoljstvo, one takođe mogu duboko uticati na našu produktivnost. Razmislite o tome: poslednje mesto na kome želite da radite je siva, neinspirišuća, dosadna kancelarija. Primenom uvida zasnovanih na psihologiji boja, preduzeća mogu postići različite ciljeve: od izazivanja pozitivnog raspoloženja kod kupaca do povećanja kreativnosti i efikasnosti članova tima.