Kompanija Sonica realizovala je dizajn prve internacionalne HubSpot kancelarije i sedišta EMEA zaduženog za razvoj softvera, smeštenog u Dablinu...
Kada je HubSpot uspostavio svoju internacionalnu kancelariju i centralu EMEA u Dablinu pre šest godina, samo nekoliko ljudi je moglo da zamisli koliko će razvoj i tržišni uspeh ove kompanije zapravo biti progresivan. Do marta 2016. HubSpot ostvario je svoje ciljeve i prebacio svoje poslovanje u novu EMEA kancelariju i sedište svih budućih operacija. Kompanija Sonica je upošljena kako bi razvila planove projekta i kompletiranja različitih zahteva softverskih inženjera, usko sarađujući sa internacionalnim dizajnerskim timom kompanije HubSpot.
Projekat je razbijen u dve glavne faze sa prvom, sastavljenom od dizajnerskih modela i gradnje potpuno novog plana prostora za sverastući broj zaposlenih koji je sa 90 porastao na 160 članova, uključenih u Product & Engineering odeljenje. Ikonični radni prostor unosi spoljnu sredinu u svoj enterijer, donoseći brojne reference na lokalno okruženje Dablina putem brojnih detalja, istovremeno stvarajući individualne površine kreirane radi ispunjavanja svih potreba razvojnih timova kompanije.
Druga faza ovog projekta predstavljala je identifikaciju svega što je potrebno za fluidan i aktivan rad inžinjera i programera. Pre svega, stvorene su konferencijske sale namenjene održavanju različitih događaja i svega od internacionalnih sastanaka do industrijskih seminara sa gostima i različitim svetskim partnerima. Pored toga, ova faza projekta uključila je smeštaje za dodatnih 120 članova, u novoj kompoziciji plana prostora. Treću stavku predstavljalo je kreiranje posvećenih korporativnih recepcija i prijemnih delova za sve goste i saradnike EMEA radnog prostora.
Rezultat predstavlja kancelarija koja je potpuno redizajnirana, zadržavajući šarm starog prostora, ali dodajući mu lokalne teme i unikatni duh Dablina, oživljavajući radne jedinice živim, sa više nego dovoljno energije namenjene većoj produktivnosti, poboljšanoj komunikaciji i saradnji svih zaposlenih.
N.Đ.
Izvor: OfficeSnapshot