Filozofija kompanije Adidas, „kreirajte novo“, predstavljala je početnu tačku dizajna njenog novog radnog prostora...
Izazov je predstavljalo artikulisanje i spajanje četiri odvojene površine, u jednu novu građevinu. Dizajn i prostorno planiranje predstavljali su ključ za dostizanje ovoga.
Kancelarijski prostor strukturian je otvorenim površinama radnih stanica i različito povezanim površinama koje stvaraju ritam šriom plana prostora. „Stvaranje novog“, za ovu kancelariju donosi saradničku površinu, sa otvorenim i zatvorenim projektnim sobama, neformalnim salama za sastanke i fleksibilnošću koja se može videti u svakom prostoru. U potrazi za dobrim i zdravijim načinom života, brend Adidas, poseduje svoju ličnu teretanu u sklopu radnog prostora, zajedno sa velikom kefeterijom prepunom zdrave hrane za zaposlene.
Reči kao što su „Speed“, „Key City“, „Open Source“ i „Collaboration“, predstavljaju deo celokupnog dizajna. Prva je predstavljala inspiraciju generalnog prostora. Konferencijske sale poseduju svoje lične koncepte kao što su „Football“, „Originals“, „Outdoor“, „Running“ i „Women“.
Kao deo koncepta “Key City”, nastaje unikatan dizaj celokupne kancelarije smeštene u Santjagu. Recepcioni deo poseduje celokupnu mapu grada ugraviranu u tri bela panela od korian mermera, dok perforirani metal predstavlja lokaciju prostora kompanije.
Fudbalska konferencijska soba poseduje unikatnu zakrivljenu klupu inspirisanu stadionima, a ona pruža prostoriji mogućnost da poveća broj prisutnih na sastanku, bez dodatnog okupiranja prostora stolicama koje su u ovom slučaju neophodne.
Drugi recepcioni prostor kod direktorskih kancelarija, poseduje unikatnu postavku Adidas World Cup i ostalih važnih svetskih šampionata. Dva galerijska prostora kompletiraju celokupan program ovog korporativnog prostora. Čiste linije, brzina u radu, saradnja i novi način života, Gold LEED sertifikat i boje koje ovaj brend prirodno donosi, predstavljaju igrače jedne potpuno nove igre.
N.Đ.
Izvor: Office Snapshots